Κοιμώμενοι γίγαντες στην… ασφάλιση: Τι δείχνει έρευνα για το 67% των καταναλωτών
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
aig-cyber-edgegif

Κοιμώμενοι γίγαντες στην… ασφάλιση: Τι δείχνει έρευνα για το 67% των καταναλωτών

Μ. Lyman: «400 δις θα μπορούσαν να αλλάξουν χέρια τον επόμενο χρόνο»

Βίκυ Γερασίμου Βίκυ Γερασίμου •
10/03/2021
• Ασφαλιστικές Ειδήσεις
1 min
Share on Facebook

Στην ασφαλιστική αγορά υπάρχουν  εξελίξεις που δρομολογούνται τα τελευταία χρόνια από μεγάλους οργανισμούς που θέλουν να πάρουν ένα μέρος της «πίτας» των εσόδων της ιδιωτικής ασφάλισης, αλλά και να δημιουργήσουν νέες εργασίες.

Προς το παρόν βολιδοσκοπούν με μικρές –για τα μεγέθη τους επενδύσεις-  ωστόσο αναλυτές και ερευνες δείχνουν ότι τα επόμενα χρόνια η αγορά θα ανοίξει τις πύλες της σε γίγαντες που προς το παρόν «κοιμούνται». Ανάμεσα τους είναι αναμφίβολα το Facebook,η  Google, η  Amazon και η Apple, αλλά και άλλου είδους εταιρείες όπως πάροχοι οικιακών υπηρεσιών.

Αυτό που πάντως δείχνουν οι μελέτες είναι δύο στοιχεία αφενός ότι ο κόσμος προσανατολίζεται όλο και περισσότερο και σε άλλους παρόχους, αφετέρου ότι οι ασφαλιστικές πρέπει να ενισχύσουν την «πιστότητα» των πελατών τους.

Διεθνής μάλιστα έρευνα της Accenture σε 11 χώρες και 6.000 ανθρώπους δείχνει ότι τα 2/3 των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών (67%) θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από εναλλακτικούς οργανισμούς. Το 23% θα σκεφτόταν να αγοράσει ασφάλιση από διαδικτυακούς παρόχους υπηρεσιών όπως η Google και η Amazon, το 25% από τράπεζες, το  20% από παρόχους οικιακών υπηρεσιών, όπως εταιρείες τηλεπικοινωνιών ή οικιακής ασφάλειας, το 14% από λιανοπωλητές και το 12% από εμπόρους αυτοκινήτων. Πάνω από τα δύο τρίτα (71%) των καταναλωτών που ερωτήθηκαν θα αγόραζαν απευθείας ασφάλιση στο διαδίκτυο, όπως ασφάλιση ταξιδιού, οχήματος,   ασφάλιση κατοικίας ή προϊόντα ασφάλισης ζωής.

Επίσης περισσότεροι από τους μισούς (54%) ενδιαφέρονται για λύσεις gaming που μπορούν να προσφέρουν οι ασφαλιστές για να τους βοηθήσουν να διαχειριστούν καλύτερα την κάλυψη κινδύνων και να μειώσουν τα ασφάλιστρα.

Σχεδόν οι μισοί (48%) από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα λάβουν υπόψη τους και  τα σχόλιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη λήψη των αποφάσεων αγοράς-ασφάλισης.

«Ο ανταγωνισμός στον ασφαλιστικό κλάδο θα μπορούσε να ενταθεί γρήγορα καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να ανοίγονται στην αγορά ασφάλισης σε γίγαντες του Διαδικτύου», δήλωσε ο Michael Lyman, παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος στον τομέα της ασφάλισης  στην Accenture.Είπε ότι συνολικά υπάρχει ένας «σημαντικός κίνδυνος αλλαγής» και είναι πιθανό ότι έως και 400 δισεκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα θα μπορούσαν να αλλάξουν χέρια εντός του ασφαλιστικού κλάδου τους επόμενους 12 μήνες.

«Ο κίνδυνος αλλαγής είναι σημαντικός στις δυτικές αγορές, αλλά ακόμη περισσότερο σε αναδυόμενες χώρες όπως η Κίνα και η Βραζιλία, όπου οι ασφαλιστικοί πελάτες είναι πιθανότερο να αλλάξουν πάροχους», δήλωσε ο Lyman.

Ζήτημα για τις ασφαλιστικές η «πιστότητα»

Η έρευνα δείχνει ότι η «πιστότητα» στην ασφάλιση είναι ένα βασικό ζήτημα, καθώς το 40% των καταναλωτών πιθανότατα να μεταβούν σε άλλο πάροχο ασφάλισης αυτοκινήτου ή κατοικίας τους επόμενους 12 μήνες. Στην αγορά ασφάλισης ζωής, το 25%  των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πιθανό να ακυρώσουν ένα υπάρχον συμβόλαιο και 35% δήλωσαν ότι είναι πιθανό να συνάψουν ένα νέο συμβόλαιο με έναν νέο πάροχο  τους επόμενους 12 μήνες.

Οι χαμηλότερες τιμές και η πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση είναι οι κορυφαίοι λόγοι για τους καταναλωτές να στραφούν σε έναν νέο ασφαλιστή, ο οποίος αναφέρεται ως σημαντικός ή πολύ σημαντικός στην αλλαγή αποφάσεων κατά 87% και 80%, αντίστοιχα, των ασφαλισμένων πελατών που ρωτήθηκαν. Το 41%  των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές κατά την αγορά της ασφάλισης τους.

Ετικέτες: Accentureamazongoogle
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση R. Gauci, A. Χρηστίδη & Μ. Τάτση με 15 κορυφαίους συνεργάτες

Mar 29, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρωπαϊκή Πίστη: Καινοτόμος εκπαιδευτική δράση από “Super Heroes”

Mar 29, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μέλος της Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής Ασφάλειας η ΠΟΑΔ

Mar 29, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασπίς: Τι ποσοστό των αποζημιώσεων έχουν λάβει οι ζημιωθέντες;

Mar 28, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικράτηση της Φιλελεύθερης Δημοκρατίας: Tο νέο βιβλίο του Fukuyama

Mar 28, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σε πρόγραμμα ψηφιοποίησης του ΕΣΠΑ η διαμεσολάβηση

Mar 28, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × 3 =

TOP#5 Insurancedaily

  • Ασφαλισμένο το γνωστό εστιατόριο που κάηκε στη Ν. Σμύρνη

    566 shares
    Share 226 Tweet 142
  • Σε πρόγραμμα ψηφιοποίησης του ΕΣΠΑ η διαμεσολάβηση

    90 shares
    Share 36 Tweet 23
  • Εθνική Ασφαλιστική: Δωρεάν εξετάσεις έως 200 ευρώ στα επείγοντα νοσοκομείων του HHG

    69 shares
    Share 28 Tweet 17
  • «Παρεξηγήσιμη» η προφορική εντολή ασφάλισης

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Επ. Φουφόπουλου: Στόχος τα €120 εκ. σε παραγωγή ασφαλίστρων

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist