ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Συνεντεύξεις

Μ. Αντωνίου: 18 εκατ. έχει επενδύσει η Hellas Direct στην τεχνολογία

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
11/05/2023
in Συνεντεύξεις
A A
Μ. Αντωνίου: 18 εκατ. έχει επενδύσει η Hellas Direct στην τεχνολογία
Share on Facebook

Άρρηκτα συνδεδεμένη με την κουλτούρα ανάπτυξης της Hellas Direct η επένδυση στον τομέα της τεχνολογίας. Όπως εξηγεί ο κ. Μιχάλης Αντωνίου, Chief Product Officer στην Hellas Direct η εταιρεία έχει δημιουργήσει δικές της πλατφόρμες που αφορούν στη διαχείριση ζημιών, τη διασύνδεση με συνεργάτες και τη χρηματοδότηση αναγκών των πελατών.

συνέντευξη του Μιχάλη Αντωνίου, Chief Product Officer, Hellas Direct (Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος Απριλίου 2023)

Οι εφαρμογές που χρησιμοποιείτε έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί Inhouse ή είναι μέσω εξειδικευμένου παρόχου;

Διαβάστε Επίσης

Hellas Direct: Στη λίστα των FT με τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη

Hellas Direct: Στη λίστα των FT με τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη

Mar 5, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

Feb 21, 2025

Η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της Hellas Direct από το ξεκίνημά της. Λέμε πολλές φορές πως το οργανόγραμμά μας θυμίζει εταιρία τεχνολογίας που ασχολείται και με την ασφάλιση, επειδή έχουμε πολύ δυνατή ομάδα με πάνω από 50 προγραμματιστές και data analysts.

Στην τεχνολογία η Hellas Direct έχει επενδύσει έως σήμερα 18 εκατ. ευρώ, ακριβώς επειδή όταν δεν βρίσκουμε μια εφαρμογή ή μία πλατφόρμα που να ανταποκρίνεται στα στάνταρ που εμείς θέτουμε, τη φτιάχνουμε από το μηδέν όπως τη θέλουμε. Αν, από την άλλη, υπάρχει εκεί έξω κάτι που να ταιριάζει στη φιλοσοφία και το όραμά μας, το καλωσορίζουμε.

Με αυτή τη λογική αναπτύξαμε inhouse την ιδιόκτητη πλατφόρμα μας “Claimz”, που αυτοματοποιεί διαδικασίες για την ομάδα Διαχείρισης Ζημιών. Με αυτή τη λογική φτιάξαμε επίσης μόνοι μας την πλατφόρμα HD+, μέσω της οποίας συνδεόμαστε ηλεκτρονικά με περίπου 3.000 συνεργεία σε όλη τη χώρα. Η αξιοποίηση και των δύο – σε συνδυασμό πάντα με την εξαιρετικά καταρτισμένη ομάδα μας- μας επιτρέπει να προσφέρουμε εξαιρετική εμπειρία στη διαχείριση ζημιών, κάτι ευρέως γνωστό στον κλάδο. Έτσι, έχουμε καταφέρει οι μισές ζημιές μας να κλείνουν ακόμα και σε μία ημέρα.

Δικό μας δημιούργημα είναι και το wallet+, η πλατφόρμα χρηματοδότησης όλων των αναγκών του αυτοκινήτου. Και χαιρόμαστε πολύ που ήδη έχει βοηθήσει χιλιάδες οδηγούς να ανταποκριθούν σε πάγια αλλά και έκτακτα έξοδα των οχημάτων τους.

Πώς βοηθούν τους συνεργάτες σας;

Η διαχείριση ζημιών είναι «η στιγμή της αλήθειας» για μας. Είναι η στιγμή που καλούμαστε να σταθούμε στο πλευρό των ασφαλισμένων μας, σε κάθε βήμα της διαδικασίας, με τρόπο γρήγορο και σωστό. Είτε μας έχουν επιλέξει direct είτε μέσω φυσικών δικτύων. Από τα 18 εκατομμύρια επένδυση, που έλεγα παραπάνω, τα 10 αφορούν τις ζημιές. Έτσι, η τεχνολογική υποδομή μας μας βοηθά εδώ πάρα πολύ να είμαστε ταχύτατοι και αποτελεσματικοί, από το πρώτο τηλεφώνημα του οδηγού μέχρι και την αποζημίωσή του. Με την κλήση του ανοίγει κατευθείαν ο φάκελος της ζημιάς του και λαμβάνει στο κινητό του ένα λινκ για να ανεβάσει φωτογραφίες, με την καθοδήγηση των ανθρώπων μας. Με την τηλεφωνική καταγραφή μπορεί μέσα σε λίγα λεπτά να φύγει από το σημείο και να συνεχίσει το πρόγραμμά του. Εμείς επεξεργαζόμαστε όλα τα στοιχεία και τις φωτογραφίες και τον ενημερώνουμε άμεσα για τα επόμενα βήματα. Στη συνέχεια, μέσω της πλατφόρμας HD+ γίνονται ηλεκτρονικά όλες οι επικοινωνίες και συναλλαγές μας με σχεδόν 3.000 συνεργεία σε όλη την Ελλάδα. Άμεσα, με απόλυτη διαφάνεια καταφέρνουμε να επιταχύνουμε τις πληρωμές των ζημιών, να μειώσουμε σημαντικά τη γραφειοκρατία και το λειτουργικό κόστος και να έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε εξουσιοδότηση σε συνεργείο σε δευτερόλεπτα, για τις πιο απλές ζημιές. Αυτό είναι εξυπηρέτηση και προς τα συνεργαζόμενα συνεργεία αλλά προφανώς και για τους ασφαλισμένους μας, καθώς χάρη στην τεχνολογία μειώσαμε τις τηλεφωνικές κλήσεις για μία ζημιά από 17 σε 2.

Οπότε και οι πελάτες μας και οι συνεργάτες μας μπορούν να είναι ήσυχοι για τη «στιγμή της αλήθειας». Όλα θα γίνουν – και γίνονται- με τον καλύτερο, ταχύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.

Είναι στα σχέδια σας η περαιτέρω εξέλιξη τους και σε ποιο πεδίο;

Δεν εφησυχάζουμε ποτέ. Βελτιώνουμε κάθε σημείο, κάθε στάδιο που μπορεί να βελτιωθεί. Αναβαθμίζουμε ήδη την πλατφόρμα διαχείρισης ζημιών δοκιμάζοντας ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που απελευθερώνει χρόνο για την ομάδα μας, ώστε να κάνει ακόμα καλύτερα αυτά που μόνο άνθρωποι μπορούν να κάνουν. Δεν έχουμε σταματήσει να δουλεύουμε πάνω στο wallet+, προσθέτοντας διαρκώς συνεργάτες- συνεργεία και τράπεζες- αλλά και υπηρεσίες. Αν κάτι γίνεται, θα το κάνουμε. Κι αν δεν γίνεται, πάλι θα βρούμε τρόπο να το κάνουμε.

Tags: Hellas Direct
new-cover-insurancegif

Related Posts

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Πλημμύρες στην Ελλάδα: Μάθαμε, όχι μόνο εμείς, αλλά όλοι οι Ευρωπαίοι να θάβουμε τα ποτάμια
Συνεντεύξεις

Πλημμύρες στην Ελλάδα: Μάθαμε, όχι μόνο εμείς, αλλά όλοι οι Ευρωπαίοι να θάβουμε τα ποτάμια

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 24, 2025
Σ. Μαλαχιάς: Σχέδιο 3 σημείων στην Allianz για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων
Συνεντεύξεις

Σ. Μαλαχιάς: Σχέδιο 3 σημείων στην Allianz για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων

by Νίκος Μωράκης
Jan 13, 2025
Ν. Κατσιμπέρης: 3ης γενιάς Ασφαλιστής, εθελοντής πυροσβέστης & Leading Broker
asfalistikomarketing

Ν. Κατσιμπέρης: 3ης γενιάς Ασφαλιστής, εθελοντής πυροσβέστης & Leading Broker

by Νίκος Μωράκης
Dec 9, 2024
Αθηναϊκή Mediclinic: Στο επίκεντρο εξατομικευμένη φροντίδα και σύγχρονη τεχνολογία
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Αθηναϊκή Mediclinic: Στο επίκεντρο εξατομικευμένη φροντίδα και σύγχρονη τεχνολογία

by Νίκος Μωράκης
Dec 6, 2024
“Αναγκαιότητα η χώρα να αποκτήσει σταθερή κυβέρνηση”
Συνεντεύξεις

Συνέντευξη Γ. Χατζηθεοδοσίου στο ID: Ο απολογισμός της θητείας του & η σχέση του κλάδου με το Επιμελητήριο

by Νίκος Μωράκης
Nov 22, 2024
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Διαμεσολάβηση

Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο ΕΕΑ

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 18, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
oncology-center300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ