Μπορούν οι μεσαίες επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν ψηφιακούς γίγαντες;
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
  • #insurancetips
  • #statistics2022
  • #Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

Μπορούν οι μεσαίες επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν ψηφιακούς γίγαντες;

Η εμπειρία έχει δείξει ότι «κλειδί» είναι η αξιοποίηση των data σχετικά µε τους πελάτες και την κερδοφορία

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
18/08/2021
• Harvard Business Review • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
1 min
Share on Facebook

Η πανδημία έχει αλλάξει δραματικά το επιχειρηματικό περιβάλλον, τόσο για τις εταιρείες B2C όσο και για τις εταιρείες B2B.

του Jonathan Byrnes, Λέκτορα στο MIT και Ιδρυτή του Profit Isle (Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος 88)

Οι καταναλωτές από τα φυσικά καταστήματα πέρασαν στις διαδικτυακές αγορές και σε σημαντικό βαθμό δεν θα επιστρέψουν. Πολλές εταιρείες που παραδοσιακά βασίζονταν στην προσωπική αλληλεπίδραση χτυπήθηκαν ιδιαίτερα σκληρά στην πανδημική κρίση. Στις αγορές B2B, η συμπεριφορά των αγοραστών έχει αλλάξει εξίσου δραματικά. Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έχουν εκτοπίσει τον παραδοσιακό τρόπο πωλήσεων. Ένας βιομηχανικός διανομέας, για παράδειγμα, κατέγραψε μετά τη χρήση ψηφιακών εργαλείων αύξηση εσόδων που ξεπερνά το 60%.

Οι ψηφιακοί γίγαντες έχουν επωφεληθεί από αυτή την αλλαγή και έχουν αυξηθεί σε μέγεθος και ικανότητα. Η Wayfair, για παράδειγμα, αναλαμβάνει ταχύτατα τεράστια τμήματα της αγοράς επίπλων και η Amazon μετεγκαθιστά τις τοπικές εγκαταστάσεις διανομής της για να επιτρέψει την παράδοση μέσα σε δύο ώρες των προϊόντων της. Όλες οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες – αλλά ιδιαίτερα οι μεσαίες, που είναι ευάλωτες αλλά ταυτόχρονα πολύ ευέλικτες.

Η ευπάθειά τους οφείλεται στο ότι έχουν λιγότερους πόρους από τους γιγάντιους ανταγωνιστές τους και δεν μπορούν να προστατευθούν από τον αντίκτυπο του «πολέμου» τιμών. Μπορούν να είναι ευέλικτοι εάν διαθέτουν τους πόρους για την επανατοποθέτησή τους και λιγότερο γραφειοκρατικοί σαν οργανισμοί, γεγονός που καθιστά ευκολότερη την καινοτομία και την αλλαγή. Με το ξέσπασμα της πανδημίας η εταιρεία Edison Furniture (ψεύτικο όνομα) αντιμετώπισε προβλήματα. Όπως και οι περισσότεροι έμποροι επίπλων, η Εταιρεία έβγαζε το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από την πώληση στρωμάτων. Οι πωλητές διαδικτύου και τα τοπικά καταστήματα που έριξαν πολύ τις τιμές τους έπαιρναν σταθερά μέρος από τα κέρδη.

Η Εταιρεία ερεύνησε τους μεγάλους πελάτες της και διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι αγόραζαν με βάση την τιμή. Σαν λιανοπωλητής μεσαίου μεγέθους με μισή ντουζίνα μεγάλα και δαπανηρά καταστήματα, ήταν εγκλωβισμένη. Καθώς η πανδημία μείωσε τις αγορές σε φυσικά καταστήματα, τα κέρδη μειώθηκαν. Σε απάντηση, η διοίκηση της εταιρείας Edison αποφάσισε να προσπαθήσει να αναλύσει την κερδοφορία της με έναν νέο τρόπο που πρότεινε ένας από τους διευθυντές της. Δημιούργησαν μια βάση δεδομένων των συναλλαγών πωλήσεών τους και αντί να κατανέμουν το κόστος σε γενική βάση, ανέθεσαν το πραγματικό τους κόστος σε κάθε συναλλαγή. Αυτό που είδαν ήταν εκπληκτικό…

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

new-cover-insurancegif

Διαβάστε Επίσης Posts

ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεταβίβαση στην Εθνική Τράπεζα των καταθέσεων της “Συνεταιριστικής Τράπεζας Όλυμπος”

Feb 6, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα αποκλειστική συνεργασία της Brokins με την Caravela

Feb 3, 2023
Four office workers having talk about financial rate of the company latest business project
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

11 ερωτήσεις και παραδείγματα για την ψηφιακή κάρτα εργασίας στις ασφαλιστικές

Feb 3, 2023
Π. Τσακλόγλου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Υφυπουργός Παναγιώτης Τσακλόγλου στον ΣΑΕΕ

Feb 3, 2023
EEA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑ: Δράσεις για ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και των άλλων κλάδων και επαγγελμάτων

Feb 2, 2023
Eurolife FFH: Τεχνογνωσία και εμπειρία στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Eurolife FFH: Τεχνογνωσία και εμπειρία στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων

Feb 2, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 + twelve =

sofos-new-22021gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Στην Interamerican η μικτή άδεια λειτουργίας της ΟΡΙΖΩΝ Α.Ε.  

    156 shares
    Share 62 Tweet 39
  • Allianz Ελλάδος & Ευρωπαϊκή Πίστη: Μαζί, στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς

    77 shares
    Share 31 Tweet 19
  • 3 στόχοι από τον Robert Gauci για την Εθνική Ασφαλιστική

    50 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Οικογένεια Λιάγκα: Νέα συνεργασία με Ασφαλιστική Εταιρεία του εξωτερικού

    170 shares
    Share 68 Tweet 43
  • Γιατί πρέπει να ασφαλιστούν υποχρεωτικά οι κατοικίες;

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist