ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ν. Σακελλαρίου: Η πολυτέλεια επιλογών και στην Ασφαλιστική Βιομηχανία

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
16/05/2018
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Οι 5 αισθήσεις του Επαγγελματία Ασφαλιστή της AXA
Share on Facebook

Στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου της AXA Ασφαλιστική που διοργανώθηκε την περασμένη Παρασκευή στο Μουσείο Βορρέ, ο Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων της Εταιρείας, Νίκος Σακελλαρίου, απευθύνθηκε στο κοινό του παρουσιάζοντας τις νέες προκλήσεις, τις επιχειρηματικές ευκαιρίες αλλά και τις επιτυχίες του αποκλειστικού δικτύου διανομής.

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

BNP Paribas εξαγοράζει για 5,1 δις ευρώ τη μονάδα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων της AXA

BNP Paribas εξαγοράζει για 5,1 δις ευρώ τη μονάδα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων της AXA

Dec 23, 2024
Thomas Buberl

H απειλή της AI επιτάσσει την παύση της ανάπτυξής της τεχνολογίας

Oct 31, 2023

Μέσα σε όλα αυτά, ανέφερε όμως και μια ιστορία, μια προσωπική εμπειρία που κατά τη γνώμη μας αποτύπωσε με μεγάλη ακρίβεια την κατάσταση που επικρατεί στη σημερινή κοινωνία. Την καταναλωτική συμπεριφορά και πως πλέον ο πελάτης έχει τη δύναμη & την πολυτέλεια των επιλογών στα χέρια του και πιο συγκεκριμένα στο smartphone του.

Η εμπειρία του κ. Σακελλαρίου ήταν το πρόσφατο ταξίδι του στο Ηνωμένο Βασίλειο. Από την πρώτη στιγμή ως ταξιδιώτης είχε πληθώρα επιλογών. Μπορούσε να κλείσει τα αεροπορικά εισιτήρια online ή να απευθυνθεί σε ταξιδιωτικό γραφείο. Να κλείσει online θέση στο parking του αεροδρομίου ή να καλέσει ταξί για να τον μεταφέρει στο αεροδρόμιο. Να κάνει online check in και baggage drop off ή να περιμένει στην ουρά να τον εξυπηρετήσει η υπάλληλος στον γκισέ. Και όλα αυτά πριν μπει καν στο αεροπλάνο να ταξιδέψει στον προορισμό του.

Την ίδια πληθώρα επιλογών είχε και για τη διαμονή του.

Μπορούσε είτε να κλείσει μέσω π.x. booking.com το ξενοδοχείο που θα διέμενε είτε να συμβουλευτεί ταξιδιωτικό πράκτορα. Εναλλακτικά μπορούσε να κλείσει διαμέρισμα και μέσω airbnb.

Καταφθάνοντας στον προορισμό του μπορούσε να διαλέξει αν θα καλέσει uber για να φτάσει στον τόπο διαμονής του, αν θα περίμενε στην “πιάτσα” για να πάρει taxi ή αν θα χρησιμοποιούσε metro ή coach services.

Και οι επιλογές δεν τελειώνουν εδώ.

Ο παραδοσιακός χάρτης θα μπορούσε να βοηθήσει για να προσανατολιστεί ο ίδιος όμως τα google maps προσφέρουν μια πιο άμεση εξυπηρέτηση. Μια καλύτερη εμπειρία. Το ίδιο και οι συμβουλές που θα μπορούσε να σου δώσει ένα γραφείο concierge για εστιατόρια, αξιοθέατα κ.λπ. που όμως πλέον πολύ πιο εύκολα μπορεί ο ταξιδιώτης μόνος του να τα βρει είτε με ένα απλό google search είτε χρησιμοποιώντας εφαρμογές τύπου Foursquare.

Διαβάστε επίσης: Ε. Μοάτσος: Δίνουμε έμφαση στη στιγμή. Όχι στη ζημιά

Ο κ. Σακελλαρίου μοιράστηκε αυτή την ιστορία για να εξηγήσει τη σημασία της πολυκαναλικής στρατηγικής με ισονομία που έχει επιλέξει η Εταιρεία. Για την ανάπτυξη των δικτύων διανομής και για τη σημασία που φέρει η υπεραξία του κάθε καναλιού. Για τις νέες ανάγκες των καταναλωτών πάνω στις οποίες δημιουργούνται νέα επιχειρηματικά μοντέλα υποστηρίζοντας παράλληλα την απόφαση της Εταιρείας το παραδοσιακό κανάλι διαμεσολάβησης να έχει κεντρικό ρόλο.

Πέρα όμως από τη σημασία της “ιστορίας” του κ. Σακελλαρίου εμείς διακρίναμε μια ακόμη πραγματικότητα.

Την πραγματικότητα ότι ο καταναλωτής, εκπαιδευμένος από την πληθώρα επιλογών που έχει από προηγούμενες εμπειρίες του θα θελήσει να πράξει το ίδιο και στην ασφάλιση είτε της υγείας του είτε της ζωής του. Να λειτουργήσει όπως λειτουργεί στον κλάδο αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια. Να κοιτάξει τις εναλλακτικές επιλογές που έχει. Και θα το κάνει ασυναίσθητα γιατί έτσι έχει συνηθίσει. Δεν θα καταλάβει τη διαφορά μεταξύ online ασφάλισης και επαφής με ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σε π.χ. θέματα υγείας και ζωής αν ο ασφαλιστής δεν φροντίσει να τον ενημερώσει για αυτές. Αν ο επαγγελματίας δεν έχει φροντίσει να βρει τη θέση του στο διαδίκτυο έτσι ώστε να υποστηρίξει τα επιχειρήματά του γιατί η δική του ανάμειξη με περίπλοκες ασφάλειες είναι καλύτερες του ανταγωνισμού. Να εκπαιδεύσει τον ενδιαφερόμενο ότι η τιμή δεν είναι κριτήριο για να επιλέξει πού θα ασφαλιστεί. Μια πραγματικότητα που πλησιάζει – ειδικά στον κλάδο υγείας – και καλό θα ήταν να μη μιμηθεί την πρακτική που ακολουθήθηκε στον κλάδο οχημάτων. Μπορεί λοιπόν οι εταιρείες να υποστηρίζουν το παραδοσιακό κανάλι διανομής ως το βασικό τους κανάλι, αν όμως η διάθεση του κόσμου τείνει προς άλλες κατευθύνσεις τότε η εταιρεία δεν μπορεί παρά να ακολουθήσει.

Tags: AXAFeatured
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Πήραν φωτιά τα ασφάλιστρα οχημάτων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αλλάζει με το νέο ΚΟΚ

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
banner-250-300-2024png
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ