ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Αριστείδης Παπανικόλας

Οι ασφαλιστικές εταιρείες στέλνουν τους πελάτες τους στον ανταγωνισμό!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
10/12/2013 - Updated on 04/04/2020
in Αριστείδης Παπανικόλας, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
trojanhorse
Share on Facebook

trojanhorse

Η «ταχυπληρωμή» ή η κατάθεση απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας είναι δύο μέθοδοι που πολλές εταιρείες εφαρμόζουν ήδη εδώ και χρόνια, κυρίως όμως στον κλάδο ζωής και υγείας και λιγότερο στις κατά ζημιών ασφαλίσεις. Με αφορμή όμως την εφαρμογή των πράξεων 30 και 31 ΤτΕ και την γενικότερη αλλαγή  του θέματος της είσπραξης των ασφαλίστρων, πολλαπλασιάζονται οι εταιρείες που προκρίνουν τις μεθόδους αυτές ή τις επεκτείνουν και στους υπόλοιπους κλάδους. Μέσω των δύο αυτών μεθόδων ουσιαστικά παρακάμπτεται το δίκτυο διαμεσολάβησης (και η εξόφληση των ασφαλίστρων πραγματοποιείται απευθείας από τον ασφαλισμένο προς την εταιρεία. Αν παράλληλα σκεφθούμε ότι e-banking διαθέτει προς το παρόν μικρό ποσοστό καταναλωτών και ότι όλες οι ασφαλιστικές έχουν λογαριασμούς σε όλες σχεδόν τις τράπεζες, τότε βρισκόμαστε ενώπιον της εξής μαγικής εικόνας:

Διαβάστε Επίσης

Ανασφάλιστο όχημα χτύπησε & εγκατέλειψε τη «Δήμητρα της Λέσβου»

Ανασφάλιστο όχημα χτύπησε & εγκατέλειψε τη «Δήμητρα της Λέσβου»

Jun 22, 2021
O πρώτος ανήλικος νεκρός στις ΗΠΑ ήταν ανασφάλιστος

O πρώτος ανήλικος νεκρός στις ΗΠΑ ήταν ανασφάλιστος

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Ο καταναλωτής επισκέπτεται το κατάστημα μιας τράπεζας (δεν έχουμε και πολλές πλέον…) ή του ταχυδρομείου, με το ειδοποιητήριο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου του για να το πληρώσει στο γκισέ. Εκεί, επάνω στο γκισέ υπάρχει η διαφήμιση για την ασφάλιση αυτοκινήτου μέσω της ίδιας της τράπεζας στην (ή στις) ασφαλιστική εταιρεία που συνεργάζεται. Συνήθως δε, υπάρχει και η σχετική διαφημιστική προτροπή «ρωτήστε μας» ή κάποιο σλόγκαν όπως π.χ. «ειδική τιμή ασφάλισης για τους πελάτες της τράπεζας». Ταυτόχρονα, ο υπάλληλος της τράπεζας είναι επιφορτισμένος (πρωταρχικό καθήκον στις μέρες μας) να προσελκύει πελάτες:

«Το συμβόλαιο του αυτοκινήτου σας πληρώνετε;»

«Ναι», απαντά ο πελάτης και συνήθως συμπληρώνει: «είναι και πολλά, αλλά τι να κάνω; Να μείνω ανασφάλιστος;»

«Όχι, βέβαια, ποτέ ανασφάλιστος. Ξέρετε όμως, μπορούμε κι εμείς να σας ασφαλίσουμε. Και έχουμε και καλές τιμές, ειδικά για τους πελάτες μας»

«Δηλαδή; Κάνετε και ασφάλειες αυτοκινήτων;»

«Φυσικά. Συνεργαζόμαστε με την …. Ασφαλιστική, την ξέρετε είναι από τις πιο φερέγγυες και έχουμε συμφωνία για ειδικό εκπτωτικό τιμολόγιο. Θέλετε να δείτε πόσο θα πληρώνατε σε εμάς;»

«Γιατί όχι; Μπορώ να μην πληρώσω το ειδοποιητήριο και αν είστε φθηνότεροι να ασφαλιστώ εδώ;»

«Φυσικά. Πηγαίνετε στον κύριο στο βάθος που είναι ο αρμόδιος να σας κάνει μια προσφορά. Και αν τυχόν, που αποκλείεται, δεν τα βρείτε, ελάτε πάλι σε μένα, εκτός σειράς, να πληρώσετε αυτό που έχετε.»

Ικανοποιημένος ο πελάτης που μπορεί να γλυτώσει λίγα ή πολλά ευρώ από τα ασφάλιστρα που θα πλήρωνε, φεύγει από το γκισέ και κατευθύνεται στον αρμόδιο τραπεζικό υπάλληλο (πιστοποιημένο λέω εγώ, γιατί είμαι και καλός άνθρωπος…).

Τη συνέχεια μπορεί να την σκεφθεί μόνος ο καθένας. Ασφαλίστηκε, δεν ασφαλίστηκε, έχει σημασία; Υπάρχει και ο επόμενος και ο επόμενος κ.ο.κ. Θα ξαναπάει στην τράπεζα και για το σήμα κυκλοφορίας, όπου επίσης θα τον περιμένει μια προσφορά, θα ξαναπάει και για το πρόγραμμα υγείας που έχει, θα ξαναπάει πολλές φορές. Και μιλάμε για «ελεύθερη» παραγωγή που δεν σχετίζεται, ούτε με δάνειο, ούτε με οφειλές, ούτε με τίποτα.

Παρανομεί κάποιος; Όχι βέβαια. Η ίδια η ασφαλιστική τον προτρέπει να πάει στο ταχυδρομείο ή την τράπεζα για να πληρώσει, ο πελάτης πηγαίνει, η τράπεζα έχει επισήμως και νομίμως την ιδιότητα του διαμεσολαβητή, αλλά συνεργάζεται με άλλη ασφαλιστική εταιρεία και συνεπώς, στο πλαίσιο του ανταγωνισμού, προσπαθεί να προσελκύσει τον πελάτη!

Όλα καλά, σωστά και νόμιμα! Και αν θέλετε να περιπλέξετε λίγο το σκηνικό, σκεφθείτε την τράπεζα να συνεργάζεται με την ίδια εταιρεία που είναι ασφαλισμένος ο πελάτης, ο οποίος θα ακούσει εμβρόντητος από τον τραπεζικό υπάλληλο:

«Κι εμείς με αυτή την εταιρεία συνεργαζόμαστε, αλλά έχουμε καλύτερο τιμολόγιο. Πηγαίνετε μέχρι τον συνάδελφο στο βάθος και θα το διαπιστώσετε μόνος σας!»

Tags: ATEΑνασφάλιστοςΑριστείδης Παπανικόλας
new-cover-insurancegif

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Comments 3

  1. Ανδρούλης Παντελής says:
    11 years ago

    ΑΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΥΝΑΤΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ-ΥΠΑΛΛ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ

    “Για άλλη μια φορά οι πρόσφατες πλημμύρες στο νησί της Ρόδου
    ανέδειξαν τόσο τη σημασία της ασφάλισης, όσο και τον πρωταγωνιστικό ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
    Το Σαββατοκύριακο της θεομηνίας καμία τράπεζα, κανένα internet site δεν ήταν δίπλα στους συμπολίτες μας, παρά μόνο οι επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

    Reply
  2. Άγγελος Ν. says:
    11 years ago

    Ένα σύστημα που ωφελεί μόνο τις τράπεζες, κανέναν άλλον, ούτε τις ασφαλιστικές!

    Reply
  3. george K says:
    11 years ago

    Οταν εποπτική αρχή της ασφαλιστικής αγοράς είναι μια Τράπεζα (ΤτΕ) λογικό είναι να ευνοεί τα “δικά της” παιδιά!!! Δυστυχώς !!!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ