ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πέντε Τεχνικές για Καλύτερα Αποτελέσματα στην Αναζήτηση Πελατών

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
14/11/2013 - Updated on 06/01/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

nm1Δεν είναι τυχαίο ότι οι μέθοδοι αναζήτησης πελατών είναι η Νο 1 πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι συντονιστές, χρόνο με το χρόνο. Στο πλαίσιο μιας πρόσφατης Ανεξάρτητης Μελέτης της National Underwritter, ασφαλιστικοί σύμβουλοι ρωτήθηκαν τι είναι αυτό που τους προβληματίζει πιο πολύ σχετικά με την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων. Το 55% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι οι μέθοδοι αναζήτησης πελατών είναι στην κορυφή των δικών τους προβληματισμών. Ο προβληματισμός τους αυτός ήταν καταιγιστικός, νικώντας άλλα σοβαρά εμπόδια, όπως η έλλειψη της κατανόησης των πελατών γύρω από την ανάγκη για την ασφάλιση (34%), οι αρνητικές στάσεις για τα ασφαλιστικά προϊόντα (25%) και η οικονομική προσιτότητα των προϊόντων (22%).

Διαβάστε Επίσης

Ασφάλιση επιχειρήσεων: Η στρατηγική ασπίδα στην εποχή των φυσικών καταστροφών (video)

Ασφάλιση επιχειρήσεων: Η στρατηγική ασπίδα στην εποχή των φυσικών καταστροφών (video)

Jul 2, 2025
Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Dec 5, 2024 - Updated on Dec 6, 2024

Για να ξεπεραστεί αυτή η πρόκληση, σας παρουσιάζουμε πέντε τεχνικές για καλύτερα αποτελέσματα. Δεν υπάρχει καμία μαγική συνταγή για να κάνει κανείς τη σωστή προσέγγιση, παρά μόνο σωστοί μέθοδοι που μόνο οι παλαιότεροι γνωρίζουν από την εμπειρία τους – εάν λειτουργούν πραγματικά.

1. Συστάσεις

Μια σταθερή ροή από συστάσεις είναι η ψυχή του κάθε οργανισμού. Το 82% των ερωτηθέντων υποστήριξαν τις συστάσεις ως την πιο αποτελεσματική μέθοδο για την αναζήτηση πελατολογίου, ειδικά για νέες επιχειρήσεις. Δεν υπάρχει άλλη μέθοδος που θα προσφέρει μεγαλύτερο όγκο εισροών για το χαρτοφυλάκιό σας. Έχοντας μια σταθερή και ενεργή ροή συστάσεων δεν θα εξασφαλίσετε μόνο τη σταθερή αναζήτηση πελατολογίου, αλλά και τη συνεχή εισαγωγή σωστών αναζητήσεων – αυτών που ανταποκρίνονται στο ιδανικό προφίλ του πελάτη σας.

nm2Ο Bill Cates ειδικός στις συστάσεις, προτείνει αναπτυσσόμενο δίκτυο των συστάσεων σας με το να είστε προσεκτικοί με τις πηγές σας και να τις κρατάτε ενήμερες, σχετικά με τη θετική ή αρνητική εξέλιξη της βοήθειάς τους. Αυτό δείχνει ότι εκτιμάτε τη διορατικότητα και τις συμβουλές τους. Η συμβουλή του Bill Cates είναι: «Όταν κάποιος σας δίνει μια σύσταση, υπάρχουν τρία πράγματα που πρέπει να κάνετε για να κρατήσετε ζωντανή την πηγή αυτή:

α) Ενημερώστε την πηγή για κάθε σύσταση, όσο το δυνατόν συντομότερα σχετικά με τις εξελίξεις.

β) Ενημερώστε την πηγή ότι κάνετε χρήση της βοήθειάς τους.

γ) Ευχαριστήστε την πηγή των συστάσεων σας με ένα χειρόγραφο σημείωμα και ένα μικρό δώρο.

2. Συμμετοχή σε ομάδες της κοινότητας, ενώσεις ή δραστηριότητες

Το 55% των ερωτηθέντων αναγνώρισε τη συμμετοχή σε κοινότητες, ως την δεύτερη πιο αποτελεσματική μέθοδο αναζήτησης πελατών. Ένα βασικό βήμα για καλή διαφήμιση. Όσο περισσότεροι άνθρωποι συνδέουν το όνομά σας με ένα θετικό μήνυμα, τόσο περισσότερους πελάτες θα έχετε. Ο Jim Brogan, πρόεδρος και ιδρυτής του Brogan Financial στο Knoxville, Tenn, της Αμερικής καθιστά τη συμμετοχή της κοινότητας ως ακρογωνιαίο λίθο της δουλειάς του, με αποτέλεσμα να απολαμβάνει εκρηκτική άνοδο των πωλήσεων του – για να μην αναφέρουμε μια γενικότερη ικανοποίηση και αίσθηση εκπλήρωσης στο έργο που κάνει κάθε μέρα. Γι’ αυτόν το λόγο ενθαρρύνει τους χρηματοοικονομικούς συμβούλους του να θέτουν στους εαυτούς τους τα παρακάτω ερωτήματα για το ποια κοινότητα τους αντιπροσωπεύει:

• Πόσοι άνθρωποι στην κοινότητά σας γνωρίζουν ποιοι είστε και τι κάνετε;

• Αν ακούσουν το όνομα της επιχείρησής σας, με ποια υπηρεσία/προϊόν θα σας συνδέσουν;

• Διαφέρουν οι υπηρεσίες σας από οποιοδήποτε άλλο οικονομικό σύμβουλο στην πόλη;

• Έχετε την πρόσθετη αξία και τις τεχνικές μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τους πολλούς στον τομέα σας;

3. Τοπικές εκδηλώσεις ή σεμινάρια

Οργανώνοντας σεμινάρια εξυπηρετούνται δύο σημαντικοί σκοποί: Πρώτον, καθιερώνεται το όνομά σας ως ηγέτης στην ειδικότητά σας – και δεύτερον ανεβάζει την εικόνα σας στο κοινό, που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και αναζητά τη σειρά των προϊόντων σας. Το 20% των ερωτηθέντων ανέφεραν την τεχνική αυτή ως μια αποτελεσματική μέθοδο αναζήτησης πελατών. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προσαρμόσετε το αντικείμενο του σεμιναρίου σας στα ενδιαφέροντα των καταναλωτών σήμερα. Ο διεθνούς φήμης καθηγητής Μάνατζμεντ Kerry Johnson, προτείνει την αποφυγή των σεμιναρίων με μορφή δείπνου και την αντικατάστασή τους με σεμινάρια κοινωνικής σημασίας, τα οποία θα έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για την εκπαίδευση του κοινού, με απώτερο σκοπό τη σωστή αναζήτηση πελατών. Η ανταπόκριση θα είναι μικρότερη, αλλά σε πολλές περιπτώσεις, η αποτελεσματικότητα στην αναζήτηση κατάλληλων πελατών μεγαλύτερη. Ο Johnson σημειώνει: «Από τη στιγμή που δεν υπάρχει το κίνητρο για δωρεάν γεύμα, οι συμμετέχοντες μένει να ασχοληθούν με την επίλυση των συνταξιοδοτικών τους προβλημάτων».

nm34. Τηλεφωνήματα «εν ψυχρώ»

Μπορεί να ακούγεται ξεπερασμένη ή μέθοδος της παλαιάς σχολής, αλλά τα τηλεφωνήματα «εν ψυχρώ» μπορούν να φέρουν αποτελέσματα σύμφωνα με το 15% των απαντήσεων. Στην πραγματικότητα, η χρήση του τηλεφώνου ανταγωνίζεται πιο ελκυστικές μεθόδους, όπως τα social media (7%) και τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση (5%). O ειδικός στις πωλήσεις Kelley Robertson αναγνωρίζει ότι η τηλεφωνική επικοινωνία είναι δύσκολη, αλλά είναι κατηγορηματικός ότι δεν έχει σβήσει. Για να δείτε τα αποτελέσματα, θα πρέπει όμως να αφιερώνεται σε αυτήν τον ίδιο χρόνο που θα αφιερώνατε για οποιαδήποτε άλλη μέθοδο αναζήτησης πελατών. Ο Robertson συμβουλεύει:

«Θα χρειαστεί να κάνετε πολλά τηλεφωνήματα. Θα πρέπει να εντοπίσετε τις σωστές εταιρείες. Χρειάζεστε ένα συναρπαστικό ξεκίνημα της επικοινωνίας. Και θα πρέπει να μιλήσετε με τους σωστούς ανθρώπους».

5. Στοχευμένη Αλληλογραφία

Γύρω στο 15% των ερωτηθέντων ανέφερε τη Στοχευμένη Αλληλογραφία ως μια αποτελεσματική μέθοδο αναζήτησης πελατών – με τον J. Ryan Parker, γενικό διευθυντή της Element Financial Group, να πιστεύει ότι ο αριθμός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που χρησιμοποιούν αυτήν τη μέθοδο μπορεί στην πραγματικότητα να είναι πολύ μεγαλύτερος. Ο Parker σημειώνει: «Νομίζω ότι η μέθοδος της αναζήτησης πελατών περιστρέφεται γύρω από τη Στοχευμένη Αλληλογραφία – πολύ περισσότερο από ό,τι οι άνθρωποι συνειδητοποιούν. Ο λόγος; Πολλά από τα σεμινάρια που τροφοδοτούνται μέσω Στοχευμένης Αλληλογραφίας. Αυτή προφανώς δεν είναι η πιο οικονομική μέθοδος για τη διαφήμιση του εαυτού σας – μπορείτε πιθανώς να δαπανήσετε πολύ λιγότερα χρήματα για την ίδια δουλειά στο Διαδίκτυο. Όμως, για να μπορέσετε να προσεγγίσετε τους υψηλόβαθμους – που δεν είναι τόσο επιρρεπείς με το διαδίκτυο, χρειάζεται άλλη μέθοδος. Αυτός είναι ο λόγος που η Στοχευμένη Αλληλογραφία εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ως μια αποτελεσματική τακτική προσέγγισης πελατών. Στρατηγικά, το διαδίκτυο πρέπει να είναι μέρος της μεθοδολογίας για την αναζήτηση πελατολογίου. Απλοποιεί τη διαδικασία των επιχειρήσεων. Το διαδίκτυο δίνει το προβάδισμα, πάνω σε αυτό θα στηριχθεί το CRM μέσω του οποίου μπορείτε να παρακολουθείτε τη συνέχεια. Το διαδίκτυο είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για την αναζήτηση πελατών στη σημερινή εποχή».

Ελεύθερη Μετάφραση: Νίκος Μωράκης

Πηγή: lifehealthpro

Tags: ΑΤΕ ΑσφαλιστικήΝίκος Μωράκης
new-cover-insurancegif

Related Posts

Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ICAP CRIF: Συζήτηση για τις εξαγωγές, το ESG και την καινοτομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 13 Νοεμβρίου το Credit Risk Management της ICAP CRIF

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

by Νίκος Μωράκης
Oct 31, 2025
Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • H Τζαμάικα ενεργοποίησε το NatCat Bond

    H Τζαμάικα ενεργοποίησε το NatCat Bond

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ημερίδα στο EEA στις 10/11: Ο Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ