ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις Insurtech

Πλοήγηση στο Παρόν: Η ΤΝ μεταμορφώνει το ασφαλιστικό τοπίο

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/03/2024
in Insurtech
A A
Πλοήγηση στο Παρόν: Η ΤΝ μεταμορφώνει το ασφαλιστικό τοπίο
Share on Facebook

Είναι πλέον γεγονός, ότι η τεχνητή νοημοσύνη – ΤΝ και τα εργαλεία που προσφέρει θα ανασχηματίσουν το πρόσωπο της ασφαλιστικής βιομηχανίας μέσα στα επόμενα χρόνια. Οι δυνατότητές της, ήδη περιλαμβάνουν πράγματα που θεωρούνταν σχεδόν επιστημονική φαντασία μέχρι πρόσφατα. Αυτοκινούμενα οχήματα, προσωποποιημένα μοντέλα τιμολόγησης (UBI models), ακόμα και scanners που εντοπίζουν ασθένειες πολύ νωρίτερα – όπως αυτό που διατείνεται ότι κάνει η εταιρεία Prenuvo – είναι μόνο μερικά από αυτά.

Του Νίκου Νικολακάκη, Head of Data Analytics & Insights,  insurancemarket (Περιοδικό “am”, Τεύχος Φλεβάρης 2024)

Όμως, παρά το γεγονός ότι οι παραπάνω τεχνολογίες είναι διαθέσιμες, η καθολική υιοθέτησή τους ίσως πάρει χρόνια ή δεν γίνει ποτέ. Ας τις αφήσουμε λοιπόν προς το παρόν πίσω μας και ας δούμε δύο πρακτικές και υλοποιήσιμες εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στον ασφαλιστικό κλάδο σήμερα, καθώς και τον ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού σε αυτές.

Διαβάστε Επίσης

Τριπλή διάκριση για το insurancemarket.gr στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2024

Τριπλή διάκριση για το insurancemarket.gr στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2024

Dec 23, 2024
Σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής η απονομή των βραβείων στους νικητές των FMIA24

Σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής η απονομή των βραβείων στους νικητές των FMIA24

Dec 11, 2024
  1. Διαχείριση εγγράφων και εικόνων με Optical Character Recognition (OCR)

Είτε μιλάμε για παραστατικά αποζημίωσης, είτε για φωτογραφίες και δικαιολογητικά για underwriting, η διαχείριση των εγγράφων πάντοτε αποτελούσε ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα για τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους διαμεσολαβητές. Οι μεν δεν μπορούν να διαχειριστούν εγκαίρως τον όγκο και οι δε, έχουν να αντιμετωπίσουν τους πελάτες που περιμένουν αποζημίωση ή κάλυψη.

Η OCR μπορεί να επιταχύνει αυτήν την διαδικασία καθώς έχει την ικανότητα να εξάγει πληροφορία από unstructured data και να την ταξινομήσει κατά το δοκούν. Στις αποζημιώσεις, τα τιμολόγια και τα παραστατικά θα μπορούν να αξιολογούνται άμεσα, μειώνοντας το χρόνο αποζημίωσης και τη σχετική γραφειοκρατία. Οι φωτογραφίες ή το προηγούμενο συμβόλαιο διαβάζονται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, κάνοντας το κομμάτι του underwriting στα πακέτα Πυρός και Μικτής μπορεί και ζήτημα λεπτών!

  1. Εξυπηρέτηση πελατών με Chatbots μέσω της NLP

Η Natural Language Processing (NLP) είναι ένας κλάδος που ασχολείται με την ικανότητα των ρομπότ να διαβάζουν κείμενα και έγγραφα και να μπορούν να αλληλεπιδρούν με ανθρώπους με φυσικό τρόπο, γραπτά ή με ομιλία. Το πασίγνωστο πλέον ChatGPT είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς λειτουργούν.

Ένα εξειδικευμένο chatbot θα μπορούσε να φέρει δραστικές αλλαγές στην ποιότητα των ασφαλιστικών υπηρεσιών τόσο προς τους πελάτες όσο και τους διαμεσολαβητές. Στην πρώτη περίπτωση θα μπορούμε να παρέχουμε πραγματική 24ωρη εξυπηρέτηση μέσω ενός chatbot που θα μπορεί να απαντήσει ερωτήματα σχετικά με τα συμβόλαια του πελάτη και να υλοποιήσει απλά αιτήματα όπως η έκδοση πράσινης κάρτας. Για τον διαμεσολαβητή, ένα chatbot που θα έχει διαθέσιμους τους όρους των ασφαλιστικών μπορεί να αποδειχθεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη σωστή υποστήριξη του πελάτη του.

  1. Η Ανάγκη Κατάρτισης των Υπαλλήλων στις Τεχνολογίες της Τεχνητής Νοημοσύνης

“AI Won’t Take Your Job, but Someone Who Can Use It Might” – Richard Baldwin

Η επιτυχής ένταξη των τεχνολογιών της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ), απαιτεί ένα εργατικό δυναμικό εξοικειωμένο με τις εφαρμογές τους. Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να επενδύσουν σε προγράμματα εκπαίδευσης των υπαλλήλων τους ώστε να τους εξοπλίσουν με τις απαραίτητες δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική χρήση της.

Από τους underwriters και τους διακανονιστές που χρησιμοποιούν εργαλεία OCR μέχρι τους υπαλλήλους που εργάζονται με chatbots που χρησιμοποιούν NLP, ένα καταρτισμένο προσωπικό είναι απαραίτητο για την ομαλή υιοθέτηση των τεχνολογιών της ΤΝ. Αυτή η επένδυση στην κατάρτιση όχι μόνο προφυλάσσει τη βιομηχανία στο μέλλον, αλλά επίσης εξοπλίζει τους υπαλλήλους με τις γνώσεις που χρειάζονται για να αποδεχτούν την εξελισσόμενη φύση του ρόλου τους.

Στο insurancemarket παρακολουθούμε τις εξελίξεις που αφορούν την Τεχνητή Νοημοσύνη και είμαστε σε συνεχή εγρήγορση για το πως μπορούμε να την ενσωματώσουμε στις υπηρεσίες μας για την βελτίωση της εμπειρίας τόσο του πελάτη όσο και των συνεργατών και των εργαζομένων μας.

Ήδη κάποια τμήματα της εταιρείας όπως το Marketing και το Business InteIligence υλοποιούν σχετικά Projects, έχοντας μάλιστα αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα ενώ στα άμεσα σχέδια μας είναι η εισαγωγή της και σε άλλες διαδικασίες όπως η διαχείριση ζημιών και η εκπαίδευση προσωπικού.

Tags: insurancemarket.gr
new-cover-insurancegif

Related Posts

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI
Insurtech

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI

by Insurancedaily editorial team
Mar 21, 2025 - Updated on Mar 26, 2025
Η Allianz Trade και η Inclusive Brains δημιουργούν πληκτρολόγιο που ελέγχεται από το μυαλό
Insurtech

Η Allianz Trade και η Inclusive Brains δημιουργούν πληκτρολόγιο που ελέγχεται από το μυαλό

by Insurancedaily editorial team
Mar 12, 2025
OSCAR: Ο ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH
Insurtech

OSCAR: Ο ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH

by Insurancedaily editorial team
Feb 6, 2025
Capsula: Πρωτοποριακό εργαλείο για την ευεξία του εργασιακού πληθυσμού από την AON
Insurtech

Capsula: Πρωτοποριακό εργαλείο για την ευεξία του εργασιακού πληθυσμού από την AON

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Λύσις: O AI βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε συνεργασία με τη Netcompany
Insurtech

Λύσις: O AI βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε συνεργασία με τη Netcompany

by Insurancedaily editorial team
Jan 30, 2025
H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL
Insurtech

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2024
Η DGTAL εισάγει ΑΙ Agents στην Ασφαλιστική αγορά
Insurtech

Η DGTAL εισάγει ΑΙ Agents στην Ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Oct 18, 2024
Παρά την πτώση στις επενδύσεις fintech, ο όγκος των συναλλαγών παραμένει αισιόδοξος
Insurtech

Παρά την πτώση στις επενδύσεις fintech, ο όγκος των συναλλαγών παραμένει αισιόδοξος

by Insurancedaily editorial team
Oct 3, 2024
5 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE AWARDS 2024
Insurtech

5 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE AWARDS 2024

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ