Που & Πως μπορείτε να βρείτε πελάτες την περίοδο της Καραντίνας
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
hdionlinebannergreek01-2728x90gif

Πού & πώς μπορείτε να βρείτε πελάτες την περίοδο της καραντίνας

Η κατανάλωση περιεχόμενου μπορεί να σκιαγραφήσει το προφίλ των πελατών που ψάχνετε

Νίκος Μωράκης Νίκος Μωράκης •
13/04/2020
• Ασφαλιστικές Ειδήσεις • Εκπαίδευση • Πωλήσεις
1 min
Share on Facebook

Το να συγχρονιζόμαστε με τα trends της εποχής είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσουμε/ συντηρήσουμε την παραγωγή μας και να προσελκύσουμε νέους πελάτες.

του Νίκου Μωράκη

Αν είμαστε επίκαιροι, γνωρίζουμε εκ των προτέρων τα ενδιαφέροντα των υποψηφίων πελατών μας και χρησιμοποιούμε σωστά τα διάφορα κανάλια προσέγγισης τους, τότε βρισκόμαστε σίγουρα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και «φλερτάρουμε» περισσότερο με την πιθανότητα να τους εντοπίσουμε πιο εύκολα και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους, άρα και να οδηγηθούν στην απόφαση να μας επιλέξουν για να ασφαλιστούν.

Πώς όμως ξεκινάμε; Πώς κατηγοριοποιούμε τους εν δυνάμει πελάτες μας;

Ένας έξυπνος απλός τρόπος είναι βάσει των ηλικιακών group. Αυτά είναι:

  • Οι Boomers: Ηλικίες από 55 έως 75 ετών
  • Oι Generation X: Ηλικίες από 40 έως 54 ετών
  • Oι Millennials: Ηλικίες από 25 έως 39 ετών
  • Και οι Generation Z: Ηλικίες από 8 έως 23 ετών.

Στη συνέχεια πρέπει να συγχρονιστούμε με την επικαιρότητα.

Αυτή την περίοδο ολόκληρος ο πλανήτης ζει σε ένα γενικευμένο lockdown. Ο κόσμος ανησυχεί για την πανδημία του covid-19 και είναι κλεισμένος στα σπίτια του ακολουθώντας τις οδηγίες της πολιτικής προστασίας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να να καταναλώνει περιεχόμενο.

Το κάνει κατ’ εξαίρεση; Όχι  

Το έκανε και πριν τον Κορωνοϊό; Ναι

Το κάνει πιο έντονα από άλλες φορές; Υπό φυσιολογικές συνθήκες; ΝΑΙ. Σίγουρα ναι.

Δηλαδή τι παραπάνω κάνει; Τι θα πει καταναλώνει περιεχόμενο;

Ο κόσμος λόγω του lockdown βλέπει περισσότερο τηλεόραση, διαβάζει εφημερίδες, ακούει ράδιο, διαβάζει ειδησεογραφικά site online, ακούει – στριμάρει το λένε πλέον – μουσική, βλέπει τηλεόραση online, παρακολουθεί live streams μέσω των social media, διαβάζει βιβλία ακούει podcasts, βλέπει video online σε πλατφόρμες όπως το youtube και παίζει βιντεοπαιχνίδια.

Γνωρίζοντας λοιπόν σε ποιο ηλικιακό group ανήκει κάποιος αλλά και τι περιεχόμενο συνηθίζει να καταναλώνει εμείς σαν Ασφαλιστές μπορούμε πολύ πιο εύκολα να τον προσεγγίσουμε. Να έρθουμε σε επαφή μαζί του και να τον ενημερώσουμε βάσει τον αναγκών που πιστεύουμε ότι έχει.

Βασιζόμενοι σε όλα τα παραπάνω εντοπίσαμε μια μελέτη του global web index η οποία έγινε σε 4.000 Αμερικάνους & Άγγλους χρήστες του διαδικτύου με ηλικίες από 16 έως 64 ετών προκειμένου να εντοπίσει και να αναγνωρίσει πως ο Covid-19 έχει αλλάξει ή αυξήσει τις καταναλωτικές συνήθειες περιεχομένου του κόσμου. Ακολουθούν infographics με το κάθε ηλικιακό group ξεχωριστά (Βoomers, Gen X, Millennials & Gen Z) καθώς και ένα πινακάκι το οποίο συνοψίζει ποσοστιαίες μεταβολές ως προς το ποιες καταναλωτικές συνήθειες περιεχομένου έχει ο κόσμος την περίοδο της καραντίνας.

 Baby Boomers (55-75 ετών)

Στο παραπάνω infographic μπορούμε να δούμε ότι όσοι άνθρωποι ανήκουν στο ηλικακό group 55 – 75 ετών προτιμούν  να βλέπουν τηλεόραση κατά 42%, να μην κάνουν τίποτα από τα παραπάνω κατά 24%, να βλέπουν διαδικτυακή τηλεόραση κατά 21% και να ακούν ράδιο ή να διαβάζουν ειδήσεις online κατά 15%. Εντύπωση προκαλεί ότι αυτές οι ηλικίες που θα περιμέναμε ότι παραμένουν παραδοσιακοί ως προς την ενημέρωση τους δεν διαβάζουν πλέον καθόλου ή σχεδόν καθόλου ειδήσεις από έντυπα μέσα (7%).

Generation X (40 – 54 ετών)

Σχεδόν τις ίδιες συνήθειες μπορεί κανείς να παρατηρήσει και στις ηλικίες 40 – 54 ετών, οι λεγόμενοι γενιά  Χ καθώς κατά 45% επιλέγουν να ενημερωθούν ή να διασκεδάσουν παρακολουθώντας τηλεόραση. Η διαφορά με τους baby boomers είναι ότι αυτές οι ηλικίες είναι περισσότερο εξικιωμένες με την τεχνολογία και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να επιλέγουν περισσότερο videos online (35%), streaming μουσική (27%) & video games για να περάσουν την ώρα τους. Επιπλέον τους αρέσει να παρακολουθούν livestreams (21%) αλλά και να διαβάζουν βιβλία (21%) όπως επίσης και να ακούν ράδιο (38%) και να διαβάζουν ειδήσεις online (31%).

Millennials (25 – 39 ετών)

Από τις ηλικίες των 39 και κάτω τα ενδιαφέροντα κάνουν στροφή 180 μοιρών. Οι λεγόμενοι millennials δε βλέπουν τηλεόραση τόσο (35%) και προτιμούν να βλέπουν video online (44%), να βλέπουν διαδυκτιακή τηλεόραση (41%) και να ενημερώνονται online (36%). H μεγάλη αλλαγή φαίνεται στα βιντεοπαιχνίδια που σε αυτές τις ηλικίες είναι πολύ διαδεδομένα καθώς το 31% φαίνεται πως τα διαλέγει για να περάσει την ώρα του. Το διάβασμα βιβλίων διατηρεί τη θέση του στο 21% ενώ η επιλογή του να μην κάνουν τίποτα από τα παραπάνω φαίνεται να υποχωρεί αισθητά στο 10%.

Generation Z (8 – 23 ετών)

H  γενιά Ζ έχει στην ουσία μεγαλώσει στην καρδιά της τεχνολογικής επανάστασης. Επόμενο είναι λοιπόν οι νέοι σε αυτές τις ηλικίες να επιλέγουν το διαδύκτιο ως το κύριο κανάλι ενημέρωσης και διασκέδασής του. Έτσι το 51% βλέπει video online, το 38% βλέπει διαδικτυακή τηλεόραση, το 28% ακούει μουσική online και το 31% παίζει βιντεοπαιχνίδια. Δεν βλέπει τηλεόραση όσο οι άλλες ηλικίες (24%), δεν ακούει τόσο πολύ ραδιόφονο (17%) και δεν διαβάζει τόσο ειδήσεις online πιθανός λόγω του νεαρού της ηλικίας τους.

Χωρίς να μας προκαλεί εντύπωση, σύμφωνα με την ίδια έρευνα πάνω από το 80% των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν την περίοδο της καραντίνας που διανύουμε καταναλώνουν περισσότερο περιεχόμενο απ’ότι συνήθως με τους περισσότερους να επιλέγουν είτε να βλέπουν τηλεόραση είτε να βλέπουν video online σε πλατφόρμες όπως το Youtube και το TikTok. To 68% αυτών αναζητούν online ειδήσεις που αφορούν τον Covid-19 με μόνη εξαίρεση τη γενιά Ζ οι οποίοι προτιμούν να ακούν μουσική από το να διαβάζουν ειδήσεις.

 ALLGen ZMillennials Gen XBoomers
Covid-19 updates6867716954
Ακούν Μουσική 5871625438
Βλέπουν ταινίες/ σειρές4951525134
Βλέπουν αστείο video4252443927
Παίζουν παιχνίδια στο κινητό 4047453634
Βλέπουν memes325441219
Παίζουν παιχνίδια στο PC ή στο laptop 2929362525
Ψάχνουν για συνταγές μαγειρικής 2821352921
Διαβάζουν οικονομικές & επιχειρηματικές ειδήσεις 2714352821
Ψάχνουν για προσφορές/ εκπτώσεις online2422282323
Διαβάζουν άρθρα για υγιεινή ζωή 2419312216
Διαβάζουν αθλητικές ειδήσεις 2316321924
Διαβάζουν ειδήσεις lifestyle για διάσημους2225251915
Ακούν podcatst181626167
Βλέπουν video γυμναστικής 181824173
Παρακολουθούν τη μόδα 161423137
Διαβάζουν blogs151222139
Παρακολουθούν e-sports (livestreams)12142092
Ψάχνουν που θα κάνουν διακοπές12111893
Παρακολουθούν Webinars1191696
Ψάχνουν τρόπους να απεξαρτηθούν από το internet 55468

Αναλύοντας κανείς τα στοιχεία μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα ανάλογα το κοινό που ψάχνει να ενημερώσει. Για παράδειγμα σύμφωνα με το παραπάνω πίνακα το 28% των Millennials ψάχνει προσφορές και εκπτώσεις online (γιατί όχι και ασφαλιστικού ενδιαφέροντος) ενώ το 52% των νέων που ανήκουν στη γενιά Ζ βλέπουν video online που σημαίνει ότι το να διαφημιστεί ένας Ασφαλιστής σε πλατφόρμες όπως το youtube ή το TikTok θα έχει τα επιθυμειτά αποτελέσματα αν τον ενδιαφέρει να προσελκύσει αυτό το κοινό.

Ετικέτες: bestof2020Κορωνοϊός
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Κάλεσμα” Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς στις ασφαλιστικές εταιρείες

Jun 1, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Όμιλος εταιρειών SRS ενώνει δυνάμεις με τον διεθνή Όμιλο Ardonagh

Jun 1, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Α. Σαρρηγεωργίου: Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά το 2023

Jun 1, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz Ελλάδος – Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενώνονται νομικά σε μία εταιρία

Jun 1, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση ΕΕΑΕ και ΣΠΑΤΕ με την εποπτική αρχή της αγοράς

Jun 1, 2023
Εκπαίδευση

ΕΙΑΣ: Πρόγραμμα Business και Insurance English σε συνεργασία με την HIDALGO

May 31, 2023

Σχόλια 1

  1. Γιάννης Μουζάκης says:
    3 years ago

    Πολύ ενδιαφέρον !

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 + 8 =

money-review-300x250-1gif
pr17631allianznewbcampbannerjpg
cover1gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Κ. Γιαννιώτης: Είμαστε ο μεγαλύτερος ελληνικός ασφαλιστικός όμιλος

    106 shares
    Share 42 Tweet 27
  • NN: Η μεγαλύτερη Ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα με €884 εκατ. Ασφάλιστρα

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Ευρωπαϊκή Πίστη: Στη Νέα Υόρκη οι κορυφαίοι του Δικτύου Πωλήσεων

    67 shares
    Share 27 Tweet 17
  • MEGA Brokers: Πωλήσεις 72,1 εκ. & έσοδα 14,35 εκ. το 2022

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Το ασφαλιστικό σχήμα Χαραλάμπη & η NGU ενώνουν τις δυνάμεις τους

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist