ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home asfalistikomarketing Harvard Business Review marketing

Πρό(σ)κληση αντί ευχών. Γιατί η Ευρωπαϊκή Πίστη δεν είναι μια συνηθισμένη Ασφαλιστική

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/01/2020
in marketing
A A
Πρό(σ)κληση αντί ευχών. Γιατί η Ευρωπαϊκή Πίστη δεν είναι μια συνηθισμένη Ασφαλιστική
Share on Facebook

Λένε ότι μια διαφήμιση – εταιρική καταχώρηση – δεν πρέπει να είναι πολύ “busy”. Να μη λέει πολλά και να κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη χρησιμοποιώντας έξυπνα quotes, ευφάνταστα γραφιστικά ή φωτογραφίες που προκαλούν συναισθηματικό bonding με το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθείται.

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

Οι μεταγραφές του χειμώνα στην Ασφαλιστική Αγορά   

Οι μεταγραφές του χειμώνα στην Ασφαλιστική Αγορά   

Jan 30, 2024
Διακοπές – Αντιοξειδωτικό για ψυχή και σώμα

Διακοπές – Αντιοξειδωτικό για ψυχή και σώμα

Aug 8, 2023

Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις στον κανόνα. Οι φορές που το να μην πας «by the book» ωφελούν το σκοπό σου. Οι φορές που το να επιλέξεις έναν διαφορετικό – αντισυμβατικό τρόπο να εκμεταλλευτείς – επί της ουσίας μια λευκή σελίδα σε μια εφημερίδα ή ένα περιοδικό – μπορούν να λειτουργήσουν πολλαπλάσια από μια έξυπνη μεν – της σειράς δε, καταχώριση που μπορεί να σου ετοιμάσει έναντι αμοιβής ένα διαφημιστικό γραφείο. Αρκεί να ξέρεις πού απευθύνεσαι. Ποιο είναι το κοινό σου.

Στο φύλλο της Κυριακάτικης Καθημερινής, στις μπροστινές σελίδες μάλιστα, με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη καθώς «έπεσα» πάνω σε όχι μια αλλά δύο τέτοιες καταχωρίσεις. Η Ευρωπαϊκή Πίστη, η αλήθεια είναι, ότι μας έχει συνηθίσει σε πρωτοποριακές και έξυπνες διαφημίσεις – ποιος μπορεί να ξεχάσει τον «ζωντανό τηλεφωνητή» οπότε η αντίδρασή μου ήταν ένα αυθόρμητο χαμόγελο.  Και οι δύο καταχωρίσεις έχουν την υπογραφή του Χρήστου Γεωργακόπουλου. Για όσους το ξέρουν είναι εύκολο να το καταλάβεις. Και οι δυο καταχωρήσεις δεν σε προτρέπουν να ασφαλιστείς. Σου δίνουν όμως λόγους για να το κάνεις. Ειδικά η διαφήμιση στη σελίδα 5 δεν αναφέρει πουθενά τη λέξη ασφάλιση παρά μόνο στο τέλος. Μια καταχώριση που απαριθμεί περιληπτικά 20 λόγους για να βελτιώσει ο καθένας  τη ζωή του. Συμβουλές που θα σου έδινε κάποιος που σε αγαπάει. Που νοιάζεται για εσένα.

Και γυρνώντας τη σελίδα πέφτεις πάνω στη δεύτερη – διαδοχική καταχώρηση. «Ο χρόνος αλλάζει! Εσείς;» Διερωτάται ο Διευθύνων Σύμβουλος θίγοντας ένα άλλο μεγάλο ταμπού – αυτό του χρόνου. Την «παγίδα» της ρουτίνας στην καθημερινότητά μας η οποία δεν μας αφήνει να χαρούμε τις μικρές και λίγες χαρούμενες στιγμές της ζωής μας οι οποίες σε βάθος 70 χρόνων (αν αθροίσουμε αυτές τις ώρες ευτυχίας) ίσα που ξεπερνάνε τις 100 ημέρες! Η συμβουλή εδώ έχει να κάνει με τον απολογισμό. Να κάνει ο καθένας τον απολογισμό του. Να αναθεωρήσει συνήθειες και πρακτικές με σκοπό να βελτιώσει τον τρόπο ζωής του. Πουθενά λόγος για ασφάλιση. Μόνο tips & tricks για να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη.

Αυτή είναι η προσέγγιση της Ευρωπαϊκής Πίστης. 100% ανθρώπινη όπου η ασφάλιση δεν είναι αναγκαία αλλά συνειδητή επιλογή με σκοπό να βελτιώσει το βιωτικό επίπεδο στις ζωές μας.    

Tags: FeaturedΕυρωπαϊκή Πίστη
new-cover-insurancegif

Related Posts

Upstairs DIgital Marketing Agency
marketing

Upstairs Digital Marketing Agency: Google Partner με πρωτοπόρες λύσεις Google Ads και Digital Marketing

by Insurancedaily.gr contributor
Apr 10, 2023 - Updated on Jul 21, 2023
Ποια είναι η απόλυτη «μηχανή» marketing
Harvard Business Review

Ποια είναι η απόλυτη «μηχανή» marketing

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 22, 2019
Πόσο μετράει η σχέση πελατών-εταιρειών στα social media;
asfalistikomarketing

Πόσο μετράει η σχέση πελατών-εταιρειών στα social media;

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 13, 2015 - Updated on Nov 18, 2015
kid with tablet
asfalistikomarketing

Πώς να κατακτήσετε τη «Γενιά Ζ»

by Insurancedaily editorial team
Sep 29, 2015 - Updated on Nov 18, 2015
Meeting
asfalistikomarketing

Μίλα στα Θέλω και στις Ανάγκες των Πελατών

by Insurancedaily editorial team
Sep 14, 2015 - Updated on Nov 23, 2015

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
300250png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ