Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Πρώτο Θέμα η προωθητική ενέργεια της International Life


proto thema international life insurancedailyΗ κίνηση της International Life να προσφέρει μέσω της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία εφημερίδας στη Ελλάδα, το Πρώτο Θέμα, ασφάλεια αυτοκινήτου με 16 ευρώ το μήνα (96 ευρώ αν ο ενδιαφερόμενος κάνει χρήση του κουπονιού για έξι μήνες) φαίνεται να προκάλεσε αναστάτωση στους κύκλους της διαμεσολάβησης.

του Νίκου Μωράκη

Λογικό αν αναλογισθεί κανείς ότι ο μέσος όρος ασφαλίστρων στα βασικά προγράμματα των εταιρειών στην Αττική είναι 143,7 ευρώ το εξάμηνο ενώ στη Θεσσαλονίκη 126 ευρώ (που συμπεριλαμβάνουν όμως περισσότερες υπηρεσίες εκτός της αστικής ευθύνης).

Τι καλύπτει όμως η εν λόγω ασφαλιστική εταιρεία με το συγκεκριμένο κουπόνι;

Σύμφωνα με εσωτερική εγκύκλιο της Εταιρείας οι ενδιαφερόμενοι θα καλύπτονται μόνο για την υποχρεωτική από το νόμο κάλυψη αστικής ευθύνης (σωματικές βλάβες & υλικές ζημιές) και η προσφορά θα ισχύει για επιβατικά Ι.Χ. οχήματα (με ελληνικές πινακίδες και εντός της Ελλάδας) από 600cc έως 2.500cc, για οδηγούς ηλικίας 23 έως 70 ετών και για οχήματα ηλικίας έως 25 ετών.

Η Εταιρεία διευκρινίζει επίσης ότι προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να συνεχίσει να απολαμβάνει τα προνόμια της προσφοράς, θα πρέπει να ανανεώνει το συμβόλαιό του με τα εν λόγω κουπόνια που εκδίδει η εφημερίδα και θα έχουν ισχύ δύο εβδομάδες από την ημέρα έκδοσής τους. Αν ο ενδιαφερόμενος δεν ανανεώσει την προσφορά, τότε θα παραπέμπεται σε συνεργάτη της Εταιρείας προκειμένου να συζητήσουν μαζί του την σύναψη συμβολαίου μακροχρόνιας διάρκειας.

Είναι προφανές λοιπόν ότι ο στόχος της Εταιρείας είναι να διευρύνει το πελατολόγιό της, χρησιμοποιώντας ως «κράχτη» την εν λόγω προσφορά ενώ ταυτόχρονα να απολαύσει τη «δωρεάν» δημοσιότητα από μία «win win» συνεργασία με την εφημερίδα. Αυτή η στρατηγική Marketing, όμως, που σίγουρα υπόκειται στην ευρύτερη πωλησιακή στρατηγική της Εταιρείας για cross selling πωλήσεις έχει προκαλέσει αντιδράσεις από μερίδα της διαμεσολάβησης που όπως χαρακτηριστικά λένε, τέτοιου είδους προσφορές «κανιβαλίζουν» το λειτούργημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.

Είναι σωστό όμως να μην ξεχνάμε ότι ο «κλεφτοπόλεμος» στον κλάδο αυτοκινήτου (διαβάστε εδώ σχετικό άρθρο) καλά κρατεί. Το αποτέλεσμα; Οι εταιρείες να πρέπει να πάρουν τα μέτρα τους προκειμένου να αντέξουν τον έντονο ανταγωνισμό. Όταν λοιπόν ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει προ πολλού από την έννοια του «υγιούς» τότε οι πρακτικές γίνονται πιο επιθετικές και σίγουρα ενοχλούν περισσότερο. Αν τώρα τα πράγματα έχουν βγει εκτός ελέγχου τότε είναι υποχρέωση της εποπτείας να επιβάλει την τάξη.

Μεμονωμένες ενέργειες, όπως η προαναφερθείσα, σκοπό έχουν να προσελκύσουν ενδιαφερόμενους, οι οποίοι στο μέλλον θα είναι εν δυνάμει πελάτες της εταιρείας μέσα από την παραγωγή συνεργάτη της. Μια διαδικασία που εάν τηρηθεί ακυρώνει τα περί υπόθαλψης του λειτουργήματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Η δική μας πρόταση – για όσους θέλουν να εκμεταλλευτούν την εν λόγω προσφορά – είναι να ζητάνε από τους εν δυνάμει πελάτες τους να εξαργυρώσουν το κουπόνι σε εκείνους προκειμένου να “κερδίσουν” τον πελάτη.

Και ας μην ξεχνάμε ότι η International Life με πάνω από 50 χρόνια ιστορία στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά μπορεί να τονίσει στον κάθε έναν ή κάθε μια που της κουνάει το δάκτυλο ότι είναι μια ελληνική εταιρεία που έχει επενδύσει όσο λίγες στο παραδοσιακό δίκτυο πωλήσεων αλλά και στην εκπαίδευση του Έλληνα διαμεσολαβητή με ρεκόρ συμμετοχών σε εκπαιδευτικά συνέδρια τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Μπορείτε να διαβάσετε την εσωτερική εγκύκλιο εδώ


4 Comments

4 Σχολια

  1. Nikos Athanasiou

    Sep 14, 2015 at 11:31 AM

    Απαράδεκτο άρθρο και απαράδεκτη κίνηση της International. Δυστηχώς υιοθετείται απόψεις που έίναι πολύ επικυνδυνες για το μέλλον του κλάδου των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. πρακτόρων και μεσιτών. Ασπάζεστε εμμέσως την άποψη ότι εμείς καλως πληρώνουμε φόρους, επιμελητήρια συμβόλαια αστικής ευθύνης και τόσα έξοδα για να φορτωθούμε ένα προιον με το πρόσχημα ότι παίρνουμε πελάτες. Παραμύθια θα χάσουμε αυτούς που έχουμε και τίποτα παραπάνω. Αυτό το ξέρει και η International πολύ καλά αλλά δεν την απασχολεί προκειμένου να πουλήσει μέσω περιπτέρων ανευ κόστους. ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ για την INTERNATIONAL και για σας που τα αναδημοσιεύτετε

    Με εκτίμηση
    Νίκος Αθανασιου

    Ασφαλιστικός Σύμβουλος

  2. Panos Sofianidis

    Sep 14, 2015 at 8:54 PM

    Aman pia! Re pote tha stamatsoume na klegomaste gia kathe energia pou kanoun oi etairies? oute emena mou aresei alla exw zisei eksoteriko kai ksero pos tha ekselixthoyn ta pragmata. Den anakaliptoun ton troxo. kala tha kanoyme na stamatisoume na tis krinoume kai na koitaksoume pragmatika ti douleia mas. Se mpanania zoume opote mono fea ousia kai salio spatalame fonazodas. tipote allo.

  3. ΓΑΒΡΙΗΛΟΓΛΟΥ Λ. ΙΩΑΝΝΗΣ

    Sep 15, 2015 at 11:26 AM

    αισχος η πρωτοβουλια της συγκεκριμενης εταιριας ομως για πολυ διαφορετικο λογο απο τον προφανη!
    ΚΥΡΟΣ κυριοι και κυριες συναδελφοι, ΚΥΡΟΣ ξερετε τι σημαινει η το εχουμε ξεχασει?
    φανταστειτε εναν αναγνωρισμενου διεθνως χειρουργο να σας δεινει εκπτωτικα κουπονια για να σας παρακινησει να επισκεφτειτε το ιατρειο του.
    Θα πηγαινατε ποτε? Μαλον οχι, γιατι?
    απλα επειδη θα τον θεωρουσατε κακομοιρικο!!!
    κακομοιρικη ειναι λοιπον η παρουσα προσπαθεια πωλησης ασφαλιστικων προιοντων και αντιθετη στο κυρος που προσπαθουμε να προσδωσουμε στο επαγγελμα του ασφαλιστικου συμβουλου ολοι εμεις που το αγαπαμε και ζουμε τις οικογενειες μας απο αυτο. Το ερωτημα ειναι προς την πολιτεια,
    ειμαστε το μοναδικο επαγγελμα που εχει υποχρεωση ασφαλιστηριου αστικης ευθυνης, που ανανεωνουμε την επαγγελαμτικη μας αδεια καθε δυο ετη, που προκειτε να εχουμε υποχρεωτικο αριθμο ωρων εκπαιδευσης ανα ετος και ολα αυτα για να θωρακιζεται η ποιοτητα και να μεγαλωνει το επιπεδο του ασφαλιστικου χωρου,
    ε για ονομα του Θεου, ας γινει και μια προβλεψη προδιαγραφων για το πως ο καθεις θα μπορει να προβαλλει το προιον του, ωστε τελικα ολοι να οφελουμεθα αμεσα η εμεσα.
    Σας ευχαριστω

  4. ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

    Sep 15, 2015 at 4:09 PM

    Φίλε μου,δέν μπορεί να διαφωνήσει κανείς μαζι σου.
    Κατά τα άλλα,στο χώρο μας βασιλεύει η “ευγενής άμιλλα” και ο “υγιής ανταγωνισμός”

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − 6 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Πρώτο Θέμα η προωθητική ενέργεια της International Life! https://www.insurancedaily.gr/proto-thema-i-proothitiki-energia-tis-internat/