ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ψηφιακές Υπηρεσίες, Ανθρωποκεντρική Προσέγγιση και Προστασία, οι προτεραιότητες της Generali

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
18/09/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Ψηφιακές Υπηρεσίες, Ανθρωποκεντρική Προσέγγιση και Προστασία, οι προτεραιότητες της Generali
Share on Facebook

Σε κλίμα αμοιβαίας συνεργασίας, πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη του κ. Antonio Cassio, CEO και Περιφερειακού Διευθυντή Αμερικής & Νότιας Ευρώπης του Ομίλου Generali, στα γραφεία της Generali Ηellas, στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Διαβάστε Επίσης

Ανακοίνωση Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Allianz

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αποκλειστικός έλεγχος της Ευρωκλινικής από την Generali

Sep 9, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Jul 23, 2025

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο κ. Cassio συναντήθηκε με το Management Τeam της Generali και ενημερώθηκε για την πορεία της εταιρείας, την υλοποίηση στρατηγικών έργων σε τοπικό επίπεδο και τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά. Τα στελέχη της Generali ενημέρωσαν τον κ. Cassio για την επίτευξη των οικονομικών και στρατηγικών στόχων. Επίσης, ανέλυσαν τις πρωτοβουλίες που λαμβάνονται για την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, προς την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της Generali 2021– να αποτελέσει τον Lifetime Partner των συνεργατών και των πελατών της.

Επένδυση στην καινοτομία

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία έχει υπερδιπλασιάσει, την τελευταία τριετία (2016-2019), τις επενδύσεις της που σχετίζονται με τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, καταγράφοντας δυναμική παρουσία στον τομέα των ψηφιακών ασφαλιστικών υπηρεσιών. Στην παρούσα φάση, υλοποιούνται πάνω από 17 διατμηματικά έργα, με στόχο την καλύτερη εμπειρία, τόσο των ασφαλισμένων όσο και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, απλοποιώντας σύνθετες γραφειοκρατικές διαδικασίες και αυξάνοντας την ταχύτητα εξυπηρέτησης. Επίσης, η Generali έχει εισέλθει στον κλάδο των telematics, αξιοποιώντας τις λύσεις της τηλεματικής, τόσο στον κλάδο του αυτοκινήτου με το My Drive όσο και στον κλάδο Ζωής σε συνεργασία με την ελβετική leader, dacadoo.

Όπως σημειώνει ο CEO της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου: «Έχουμε την τύχη να αποτελούμε μέλη ενός παγκόσμιου οργανισμού, που επενδύει συνεχώς στην καινοτομία. Συστρατεύοντας τις δυνάμεις μας με μία διεθνή ομάδα με υψηλή τεχνική κατάρτιση, μπορούμε να θέτουμε φιλόδοξους στόχους και να βλέπουμε το όραμά μας, να παρέχουμε ασφάλεια και άμεση εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας, να υλοποιείται. Αυτή η υπόσχεση είναι παράλληλα μια ευκαιρία ανάπτυξης για το ανθρώπινο δυναμικό μας, το οποίο συμμετέχει ενεργά στην υλοποίηση της στρατηγικής μας, θέτοντας τις ιδέες του σε εφαρμογή και αξιοποιώντας τις δεξιότητές του σε καθημερινή βάση».

Συνάντηση με την ομάδα του Generali Mobile Hub

Ο κ. Cassio είχε την ευκαιρία να συναντήσει και τα μέλη της ομάδας του επόμενου φιλόδοξου εγχειρήματος της Generali, τη δημιουργία ενός Mobile Hub πελατών, που θα ενσωματώνει όλες τις υπηρεσίες της εταιρείας, καθιστώντας τες προσβάσιμες από ένα σημείο. Σε έναν μονίμως συνδεδεμένο κόσμο, το Mobile Hub θα επιτρέπει στην Generali να είναι ανά πάσα στιγμή, 24/7, στη διάθεση των ασφαλισμένων με άμεσο, απλό και έξυπνο τρόπο.

O ίδιος συνομίλησε με τα μέλη της ομάδας, ενημερώθηκε για την εξέλιξη του έργου και τους συνεχάρη για την προσήλωση που επιδεικνύουν στην υλοποίηση αυτού του υποσχόμενου εγχειρήματος. Όπωςτόνισε ο κ. Cassio«Είχα την ευκαιρία να συναντήσω μία δυναμική ομάδα που εργάζεται σταθερά με προσήλωση, ώστε να σχεδιάσει έξυπνες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους, που εστιάζουν όχι μόνο στην ασφάλιση αλλά στην πρόληψη και την προστασία. Οι αξίες μας βασίζονται στην ενσυναίσθηση, στην κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών και στην προσπάθειά μας να τις ικανοποιήσουμε, παραμένοντας ένας οργανισμός με ανθρώπινο πρόσωπο».

Συνεχίζοντας τον ψηφιακό της μετασχηματισμό και λαμβάνοντας την ανατροφοδότηση των πελατών της μέσω ερευνών, η Generali έχει θέσει το τελευταίο διάστημα μια σειρά υπηρεσιών στη διάθεσή των συνεργατών και των πελατών της. Επίσης, τα πολύ θετικά οικονομικά αποτελέσματα, τόσο σε τοπικό όσο και σε επίπεδο Ομίλου της επιτρέπουν να συνεχίζει τη δυναμική της πορεία και την υλοποίηση νέων έργων, που αναμένεται να ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.

Tags: Generali
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Οικονομία - Πολιτική

ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025 - Updated on Oct 14, 2025
Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 13, 2025
Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

    Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • «Όπως τα έζησαν»: Προσωπικές αφηγήσεις για το σεισμό στη Σαντορίνη (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ