Νομός Καβάλας

Σ. Μακέδος: O πελάτης αγοράζει την πίστη μας στις υπηρεσίες που προσφέρουμε


Σε συνέχεια του ρεπορτάζ μας για την Ασφαλιστική Αγορά στο νομό Καβάλας – στο πλαίσιο της στήλης “Ασφαλιστικό Οδοιπορικό” – συνεχίζουμε με τις συνεντεύξεις Ασφαλιστών που δραστηριοποιούνται στο Νομό.

ρεπορτάζ του Νίκου Μωράκη

Ο Συμεών Μακέδος είναι κορυφαίος Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής της MetLife, μέλος του MDRT και δύο φορές βραβευμένος από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΑΣ). Ανήκει στη διεύθυνση του Ελευθέριου Τσαμπάζη, DSF Executive. Ως  ένας από τους κορυφαίους Ασφαλιστικούς Συμβούλους Ζωής στην Καβάλα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή του ζητήσαμε να μας απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήσεις σχετικές με τη δουλειά του.

Συνέντευξη Συμεών Μακέδος 

Πώς έχετε καταφέρει να διατηρείτε μια από τις πρώτες θέσεις στην Εταιρεία ενώ δραστηριοποιήστε σε μια αναλογικά πολύ μικρότερη πόλη από αυτές των συναδέλφων σας;

Νομίζω πως δεν έχει σημασία τόσο, το πού δραστηριοποιείται κάποιος, όσο η υψηλή δραστηριότητα σε συνδυασμό με τη σωστή προετοιμασία. Ο σύγχρονος όμως ασφαλιστικός σύμβουλος θα πρέπει να διαθέτει 2 βασικές αρετές: την προσαρμοστικότητα και τη θετική στάση απέναντι σε κάθε αλλαγή που συμβαίνει. Οι αρετές αυτές ποτίζονται από την ισχυρή μας πίστη, η οποία εμπνέει την ψυχή και απογειώνει το πάθος μας για ουσιαστική προσφορά, διάκριση και επιτυχία.

Εν τούτοις, είναι γεγονός πως δεν μπορεί να κάνεις «Πρωταθλητισμό» χωρίς κάποιο αστικό κέντρο κοντά σου. Γι’ αυτό εδώ και αρκετά χρόνια, δραστηριοποιούμαι εκτός από την ευρύτερη περιοχή της Αν. Μακεδονίας και στη Συμπρωτεύουσα. Έτσι μόνο πετυχαίνω τους υψηλούς στόχους μου και διατηρώ το βιοτικό επίπεδο που είναι αποδεκτό για μένα και την οικογένειά μου.

Αρχικά, τρία πράγματα με βοηθούν στην καθημερινότητά μου καθώς χτίζω την καριέρα μου:

  • Να γνωρίζω άριστα τα προϊόντα και τα οφέλη που προσφέρουν στους πελάτες μου.
  • Να κάνω κτήμα μου τις σημαντικές δεξιότητες της δουλειάς μας, δηλαδή γνώση των τεχνικών πώλησης, προσωπικό marketing, χτίσιμο κύρους στην αγορά, οργάνωση της δουλειάς, διαχείριση χρόνου, τεχνικές επικοινωνίας.
  • Συνεχής επιμόρφωση για τις αλλαγές που συντελούνται και επηρεάζουν την πραγματικότητα του επαγγέλματός μας.

Διαβάστε επίσης: Φ. Εσιρπέογλου: Ανάπτυξη εργασιών μέσω προσωπικών γνωριμιών στην Καβάλα

Πώς είναι να εργάζεστε σε μια μικρή σχετικά κοινωνία; Αυτό βοηθάει το επάγγελμά σας; Δημιουργεί διαφορετικές υποχρεώσεις από τις βασικές;

Πρωτίστως, φροντίζω να κάνω παρέα με ανθρώπους που έχουν τη λογική του «νοικοκύρη», καθώς και με ανθρώπους καλής οικονομικής κατάστασης, αποφεύγοντας παράλληλα να ασχολούμαι με αυτούς που σπαταλούν το χρόνο μου. Δε σας κρύβω πως έχω γίνει πολύ εγωιστής με το χρόνο μου. Προσπαθώ να απαλλαχθώ από το «περιττό λίπος» (τα πολλά λόγια και τις θεωρίες) και να προσανατολίζομαι ξεκάθαρα στο στόχο μου.

Ο John Kennedy έλεγε: “Αν κάτι σε φέρνει κοντά στο στόχο σου κάν’ το αμέσως, αλλιώς άλλαξε αμέσως”.

Ένας άλλος βασικός παράγοντας που συνέβαλε αποφασιστικά στις επιτυχημένες πωλήσεις μου ήταν και συνεχίζει να είναι η στάση μου απέναντι στο επάγγελμά μας, στα προϊόντα και στις υπηρεσίες που προωθούμε καθώς και στην εταιρεία που αντιπροσωπεύουμε. Πιστεύω ότι στην ουσία είναι αυτή η στάση μας στη δουλειά μας, που επηρεάζει τους υποψήφιους πελάτες. Πιστεύω λοιπόν βαθιά ότι αυτό είναι που γέρνει αποφασιστικά την πλάστιγγα προς το μέρος μας, όσον αφορά την πετυχημένη προσέλκυση και προσέγγιση των πελατών. Ξέρω καλά ότι το προϊόν που πουλώ έχει αποδείξει την αξία του μέσα στο χρόνο. Πρόσφερε σε κάθε περίπτωση ό,τι υποσχέθηκε. Με λίγα λόγια για να μπορέσεις να πουλήσεις ένα προϊόν, πρέπει να είσαι πεπεισμένος για την αξία του και να είσαι σε θέση να αποδείξεις την πίστη σου και στους άλλους. Δεν αποτελεί σύμπτωση άλλωστε πως οι κορυφαίοι ασφαλιστές ανά τον κόσμο διαθέτουν έναν σχεδόν ιεραποστολικό ζήλο για τη δουλειά τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Με τόσο βαθιά πίστη τα άτομα αυτά, έχουν τη δυνατότητα να διατηρούν υψηλό επίπεδο παρακίνησης που συνδυάζεται με την επιθυμία να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους. Σε πολλές περιπτώσεις οι πελάτες μας αγοράζουν όχι γιατί αυτοί πείστηκαν αλλά γιατί εμείς πιστέψαμε στο προϊόν μας. Αγόρασαν την πίστη μας. Όπως όμως αγοράζουν την πίστη μας, με αντίστοιχο τρόπο μπορούν να αγοράσουν την αμφιβολία μας. Μην ξεχνάτε: πίστη σημαίνει να θεωρούμε κάτι αληθινό. Κάτω από αυτό το πρίσμα πρέπει να πιστεύουμε ότι αυτά που προτείνουμε στους υποψήφιους πελάτες μας, θα ευεργετήσουν τόσο τους ίδιους όσο και τις οικογένειές τους. Αν είμαστε σίγουροι ότι αυτό είναι αλήθεια, οι ενέργειές μας θα είναι διαποτισμένες με πειθώ τη σφραγίδα της αλήθειας.

Απευθύνεστε σε όλες τις κοινωνικές ομάδες; Πώς έχετε μάθει να δουλεύετε όλα αυτά τα χρόνια;

Στον καθημερινό μας αγώνα, πάντα θα συναντούμε εμπόδια και θα πέφτουμε. Για να ξεπερνώ τα καθημερινά μου εμπόδια, δεν ξεχνώ ποτέ τα 4 κλειδιά της επιτυχίας:

  • Αφοσίωση
  • Αποφασιστικότητα
  • Επιθυμία
  • Πειθαρχία

Άσχημα πράγματα μπορεί να συμβούν, το πώς αντιδρώ δείχνει τον επαγγελματικό μου χαρακτήρα. Μπορώ να διαλέξω να μείνω σε διαρκή λύπη, σκεπτόμενος τη σοβαρότητα των προβλημάτων ή της δουλειάς ή μπορώ να επιλέξω να ξεφύγω από το αδιέξοδο, σκεπτόμενος το πιο πολύτιμο δώρο που έχω. Την οικογένειά μου. Η πεμπτουσία όλων των παραπάνω και το απόσταγμα της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας έως σήμερα είναι αυτό:

«Να διατηρούμε ΠΑΝΤΑ μια καλή και διαρκή σχέση με όλους τους πελάτες μας, έχοντας ΠΑΝΤΑ χρόνο για αυτούς ώστε να είναι ΠΑΝΤΑ σύμμαχοί μας».


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eighteen − two =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Σ. Μακέδος: O πελάτης αγοράζει την πίστη μας στις υπηρεσίες που προσφέρουμε! https://www.insurancedaily.gr/s-makedos-o-pelatis-agorazi-tin-pisti-mas-stis-ypiresies-pou-prosferoume/