«Fit for 55»: Τα νέα πρότυπα για την παραγωγή οχημάτων στην Ευρώπη
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

«Fit for 55»: Τα νέα πρότυπα για την παραγωγή οχημάτων στην Ευρώπη

Κανόνες στην Ευρώπη για οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών ρύπων

Βίκυ Γερασίμου Βίκυ Γερασίμου •
15/02/2023
• Διεθνείς Ειδήσεις
1 min
Assembly line production of new car. Automated welding of car body on production line. robotic arm on car production line is working

Assembly line production of new car. Automated welding of car body on production line. robotic arm on car production line is working

Share on Facebook

Η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας της ΕΕ.

Στο πλαίσιο αυτό το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τα αναθεωρημένα πρότυπα επιδόσεων για τις εκπομπές CO2 από καινούρια αυτοκίνητα και ημιφορτηγά. Ο προσανατολισμός και η στόχευση των ευρωβουλευτών εντάσσεται στο λεγόμενο «Fit for 55», δηλαδή την προσπάθεια να μειωθούν οι καθαρές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 55% έως το 2030.

Τα αναθεωρημένα πρότυπα ψηφίστηκαν με 340 ψήφους υπέρ, 279 κατά και 21 αποχές. Στην ουσία η νέα νομοθεσία καθορίζει τα βήματα που πρέπει να γίνουν, ώστε να μηδενιστούν από το 2035 οι εκπομπές CO2 που παράγουν τα καινούρια επιβατικά αυτοκίνητα και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Συγκεκριμένα, στόχος είναι να μειωθούν οι εκπομπές αυτές κατά 100% σε σύγκριση με το 2021. Οι νέοι κανόνες θεσπίζουν επίσης ενδιάμεσους στόχους μείωσης των εκπομπών για το 2030: 55% για τα αυτοκίνητα και 50% για τα ημιφορτηγά.

Όπως εξήγησε ο εισηγητής του κανονισμού Jan Huitema (Renew, Ολλανδία), «Ο κανονισμός αυτός προσφέρει κίνητρα για την παραγωγή οχημάτων μηδενικών και χαμηλών εκπομπών. Περιλαμβάνει μια φιλόδοξη αναθεώρηση των στόχων για το 2030 και ορίζει ότι οι εκπομπές πρέπει να μηδενιστούν από το 2035. Οι στόχοι αυτοί είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050 και εξασφαλίζουν ένα σαφές νομικό πλαίσιο για την αυτοκινητοβιομηχανία, τονώνοντας την καινοτομία και τις επενδύσεις από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Για τους καταναλωτές θα γίνει φθηνότερο να αγοράζουν και να οδηγούν οχήματα μηδενικών εκπομπών, ενώ θα επιταχυνθεί και η δημιουργία μιας αγοράς μεταχειρισμένων οχημάτων. Με αυτόν τον τρόπο η βιώσιμη οδήγηση θα καταστεί προσβάσιμη σε όλους».

Ο κανονισμός προβλέπει και άλλα σημαντικά μέτρα:

·  Μέχρι το 2025 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παρουσιάσει μια νέα μεθοδολογία, με βάση την οποία θα υπολογίζονται και θα υποβάλλονται τα στοιχεία σχετικά με τις εκπομπές CO2 που παράγουν καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους τα αυτοκίνητα και τα ημιφορτηγά που πωλούνται στην ΕΕ. Για τον σκοπό αυτό, θα υποβάλει, όπου χρειάζεται, και σχετικές νομοθετικές προτάσεις.

·  Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2026 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα καταγράψει τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στις οριακές τιμές εκπομπών και τα δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου και ενέργειας σε πραγματικές συνθήκες. Επίσης θα υποβάλει έκθεση σχετικά με το πώς ο κάθε κατασκευαστής θα μπορέσει να προσαρμόσει τις εκπομπές CO2 των οχημάτων του και θα προτείνει κατάλληλα μέτρα παρακολούθησης.

·  Όσοι κατασκευαστές παράγουν μικρό αριθμό οχημάτων στη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους (δηλαδή 1.000 έως 10.000 καινούρια αυτοκίνητα ή 1.000 έως 22.000 καινούρια ημιφορτηγά) έχουν δικαίωμα να εξαιρεθούν από τους κανόνες αυτούς έως το τέλος του 2035. Όσοι ταξινομούν λιγότερα από 1.000 νέα οχήματα ετησίως θα εξακολουθούν να εξαιρούνται και μετά την διορία αυτή.

·  Ο υφιστάμενος μηχανισμός κινήτρων για οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών (ZLEV) επιβραβεύει όσους κατασκευαστές πωλούν περισσότερα τέτοια οχήματα (με εκπομπές από 0 έως 50 g CO2/km, όπως ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά plug-in με καλές επιδόσεις) επιτρέποντάς τους να υπόκεινται σε χαμηλότερους στόχους μείωσης των εκπομπών CO2. Ο μηχανισμός αυτός θα προσαρμόζεται με βάση τις αναμενόμενες τάσεις πωλήσεων. Από το 2025 έως το 2029 ο δείκτης αναφοράς ZLEV ορίζεται στο 25% για τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων και στο 17% για τα νέα ημιφορτηγά. Από το 2030 το εν λόγω κίνητρο θα καταργηθεί.

·  Από το τέλος του 2025, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα δημοσιεύει κάθε δύο χρόνια έκθεση στην οποία θα αξιολογεί την πρόοδο που επιτυγχάνεται σε σχέση με τον στόχο μηδενισμού των εκπομπών στις οδικές μεταφορές.

katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

Αστική Ευθύνη

125.000 οχήματα ανακαλεί η Ford για κίνδυνο πυρκαγιάς

Jun 7, 2023
European Union flag against European Parliament
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 4 σημεία που ανησυχούν τους ασφαλιστές στην RIS

Jun 6, 2023
Διεθνείς Ειδήσεις

Από στέλεχος ασφαλιστικής σε… ζελεδάκια κάνναβης αξίας 350 εκατ.

Jun 2, 2023
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Τριπλός κυκλώνας η αιτία των μεγάλων καταστροφών στην Ιταλία

Jun 2, 2023
by rawpixel.com on Freepik
Διεθνείς Ειδήσεις

H Guy Carpenter εξαγοράζει την Re Solutions

Jun 1, 2023
Διεθνείς Ειδήσεις

Δείτε την ετήσια έκθεση της Insurance Europe 2022-2023

Jun 1, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

nine − three =

money-review-300x250-1gif
-ikh-id-banner-300x250home-16-31122023gif
arag-insurance-dailygif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ποιες εταιρείες θα ασφαλίσουν το γήπεδο του Παναθηναϊκού

    103 shares
    Share 41 Tweet 26
  • Πώς θα γίνει το «ματ» κατά των κατόχων ανασφάλιστων ΙΧ

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • «Behind the scenes» από το φετινό συνέδριο της Ύδρας

    39 shares
    Share 16 Tweet 10
  • ΕΘΝΙΚΗ: Νέα οργανωτική δομή Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων & Marketing 

    36 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Ειδική Έκδοση: Οι μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist