Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα

Τι μαρτυρούν για εσάς οι Selfies στις ασφαλιστικές;

viewbug_com.s3.amazonaws.com

Κατά τη γνωστή ρήση “μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις” και για τις ασφαλιστικές εταιρείες ζωής η αξία μίας εικόνας μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερη…

Για αυτό και οι τεχνολογίες που αναπτύσσονται στο συγκεκριμένο τομέα χρησιμοποιούνται ήδη από τις ασφαλιστικές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η νεοφυής εταιρεία Lapetus, η οποία έχει αναπτύξει για την ασφαλιστική αγορά ένα λογισμικό αναλύσεων προσώπου που χρησιμοποιεί φωτογραφίες για να αναλύσει το δείκτη μάζας σώματος, το φύλο και και την ηλικία για τον προσδιορισμό του κινδύνου ασφάλισης. Η πλατφόρμα Chronos χρησιμοποιεί αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για να εξαγάγει ανθρώπινα πρόσωπα από εικόνες.

Η μηχανή τεχνητής νοημοσύνης αναζητά εν συνεχεία περίπλοκα σήματα που δίνουν πληροφορίες τις οποίες λαμβάνουν υπόψη τους οι εταιρείες πριν κάνουν τα συμβόλαια. Για παράδειγμα, η Lapetus βρίσκει το Δείκτη Μάζας Σώματος κοιτάζοντας την στρογγυλότητα της περιοχής των γνάθων και των μάγουλων, ενώ το φύλο προσδιορίζεται με τη μέτρηση του μεγέθους του στόματος και των οφθαλμών ενός ατόμου. Ο κατάλογος συνεχίζεται σύμφωνα με τον Karl Ricanek, επικεφαλής επιστήμονα δεδομένων και συνιδρυτή του Lapetus. Ο Chronos μπορεί επίσης να ερμηνεύσει τις συνήθειες καπνίσματος, τη χρήση ναρκωτικών και να εντοπίζει σημάδια κατάθλιψης. “Μια εικόνα είναι απλά ένας συνδυασμός 1 και 0”, λέει ο Ricanek.

Η Lapetus εργάζεται αυτή τη στιγμή σε ένα project για να προσθέσει την ανίχνευση των γενετικών διαταραχών, του διαβήτη και των καρδιακών παθήσεων στο λογισμικό της AI, λέει ο Ricanek. Αρκετοί ασφαλιστές δοκιμάζουν επί του παρόντος την τεχνολογία Lapetus, σύμφωνα με την εταιρεία, που ωστόσο αρνήθηκε να αποκαλύψει ποιες είναι οι εταιρείες αυτές. “Μειώνουμε τις διεργασίες που διαρκούν για αρκετούς μήνες σε λίγα λεπτά”, δήλωσε ο Ricanek. “Τώρα, οι ασφαλιστές μπορούν να υπολογίσουν τις τιμές με βάση τον κίνδυνο ενός ατόμου.” Ο Lapetus απασχολεί 16 άτομα, τα περισσότερα από τα οποία είναι επιστήμονες δεδομένων.”Έχουμε δύο είδη εργαλείων. Το ένα είναι η βιογραφική δημογραφία [χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό του προσδόκιμου ζωής βάσει μιας σειράς ερωτήσεων για το οικογενειακό και το ιατρικό ιστορικό]. Το άλλο είναι αναλυτικά στοιχεία προσώπου “, δήλωσε ο Chris Reeves, επικεφαλής της τεχνολογίας του Lapetus.

“Οι ασφαλιστές καθορίζουν το είδος πακέτου που θέλουν από εμάς σύμφωνα με τις ανάγκες τους”. Η Lapetus έχει πάνω από 1,5 εκατομμύριο φωτογραφίες στη βάση δεδομένων της. Μια πλειοψηφία έρχεται από την εποχή του ως λογισμικό Lapetus πριν επαναλειτουργήσει τον Απρίλιο του 2015. Τα υπόλοιπα προέρχονται από την έρευνα 15 ετών της Ricanek και από το συνεχιζόμενο πρόγραμμα ανίχνευσης ανθρώπινων υποκειμένων SMILe.

Για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες είναι άνετοι με την ανάλυση των εαυτών τους, ο Lapetus διεξήγαγε επίσης δύο μελέτες αγοράς, οι οποίες ερευνώνται σε λιγότερους από 500 καταναλωτές. Διαπίστωσε ότι οι πελάτες δεν θα έχουν προβλήματα με την υποβολή εικόνων για σκοπούς ασφάλισης ζωής, κυρίως επειδή αισθάνονται την εμπειρία πιο προσωπική, είπε. “Ειδικά οι millenials είναι πολύ άνετοι με αυτή τη διαδικασία”, δήλωσε ο Reeves. “Όσον αφορά τις ασφαλιστικές μόλις μια επιχείρηση πειστεί για τους λόχους χρήσης του λογισμικού, εναπόκειται σε αυτή να αποφασίσει εάν θα υιοθετήσει την πρακτική αυτή”.

Πηγή: Difgital Insurance


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

twenty + twenty =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Τι μαρτυρούν για εσάς οι Selfies στις ασφαλιστικές;! https://www.insurancedaily.gr/ti-martyroun-gia-esas-selfies-stis-asfalistikes/