Βελτιώσεις των δικαιωμάτων των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς προβλέπει το ΕΚ - | Insurancedaily.gr
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
  • #insurancetips
  • #statistics2022
  • #Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

Βελτιώσεις των δικαιωμάτων των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς προβλέπει το ΕΚ

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
06/02/2014
• ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ • Συνεδριακός Τουρισμός
1 min
Πτήσεις-Δικαιώματα επιβατών
Share on Facebook

Πτήσεις-Δικαιώματα επιβατώνΟι επιβάτες που ταξιδεύουν αεροπορικώς θα λαμβάνουν πιο εύκολα αποζημίωση στην περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης και καθήλωσής τους στο αεροδρόμιο, σύμφωνα με νομοσχέδιο που ενέκρινε το Κοινοβούλιο στο στάδιο της πρώτης ανάγνωσης, την Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου. Οι αεροπορικές εταιρείες θα υπόκεινται επίσης σε σαφείς κανόνες σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης των καταγγελιών των επιβατών.

«Τα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς αφορούν κάθε πολίτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η ιστορία παραπέμπει στον Δαβίδ εναντίον του Γολιάθ, καθώς μόνο το 2% των επιβατών λαμβάνει στην πράξη αποζημίωση αφότου υποβάλει καταγγελία εναντίον μιας αεροπορικής εταιρείας. Πιστεύω ότι το κείμενο που εγκρίναμε σήμερα επιτυγχάνει μια εύλογη ισορροπία μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών και των δικαιωμάτων των επιβατών. Βελτιώσαμε την προστασία των καταναλωτών, αφενός, και αναγνωρίσαμε την ευελιξία που απαιτεί ο κλάδος αυτός, αφετέρου», είπε ο εισηγητής Georges Bach (ΕΛΚ, Λουξεμβούργο).

Σύμφωνα με τους αναθεωρημένους κανόνες, που εγκρίθηκαν με 580 ψήφους υπέρ, 41 κατά και 48 αποχές, οι αερομεταφορείς θα πρέπει να υποδεικνύουν με σαφήνεια έναν υπεύθυνο, σε κάθε αερολιμένα, που θα πληροφορεί και θα βοηθά τους επιβάτες σχετικά με τα δικαιώματά τους και τις διαδικασίες υποβολής καταγγελιών, παροχής βοήθειας, αποζημίωσης και μεταφοράς σε άλλες πτήσεις. Οι επιβάτες θα μπορούν επίσης να υποβάλλουν καταγγελίες, πχ. για ζημία ή απώλεια αποσκευών.

Μεταφορά με άλλη πτήση

Σε περίπτωση καθυστέρησης μιας πτήσης, ο επιβάτης θα πρέπει να ενημερώνεται για την κατάσταση αλλά και τη δυνατότητα μεταφοράς με άλλη πτήση, αμέσως μόλις οι εν λόγω πληροφορίες καταστούν διαθέσιμες, και σε κάθε περίπτωση πριν από την παρέλευση 30 λεπτών από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Το εν λόγω νομοσχέδιο στοχεύει να διασφαλίσει ότι δεν θα παρεμποδίζεται η πρόσβαση στο σκάφος σε επιβάτες που διαθέτουν εισιτήριο μετ’ επιστροφής, αλλά δεν έχουν χρησιμοποιήσει το εισιτήριο στο πρώτο σκέλος της μετάβασης.

Αποσκευές

Οι πληροφορίες σχετικά με τα επιτρεπόμενα όρια των αποσκευών θα πρέπει να αναφέρονται σαφώς από την αρχή της διαδικασίας κράτησης. Ο κάθε επιβάτης θα μπορεί να έχει μαζί του στο αεροπλάνο, χωρίς χρέωση, ένα πανωφόρι, μια τσάντα και μια σακούλα με ψώνια από το αεροδρόμιο, πέρα από τη χειραποσκευή που δικαιούται.

Καταγγελίες

Σε περίπτωση που ο αερομεταφορέας δεν παρέχει εντός διμήνου απάντηση σε κάποιον που υποβάλλει καταγγελία, θεωρείται ότι έχει αποδεχθεί τις αξιώσεις του επιβάτη. Όταν η αεροπορική εταιρία επικαλείται την ύπαρξη έκτακτων περιστάσεων, θα πρέπει να ενημερώνει στη – γραπτή – επεξήγησή της προς τον επιβάτη για τις συγκεκριμένες περιστάσεις που προκάλεσαν την ακύρωση ή την καθυστέρηση. Στον εξαντλητικό κατάλογο περιστάσεων που θεωρούνται ως έκτακτες συγκαταλέγονται η βλάβη του σκάφους λόγω πρόσκρουσης πτηνών, οι πολιτικές αναταραχές και οι απρόβλεπτες εργατικές διαφορές.

Σε περίπτωση έκτακτων περιστάσεων που διαρκούν πολύ καιρό, όπως το σύννεφο τέφρας από το ισλανδικό ηφαίστειο το 2010, η συνολική διάρκεια του καταλύματος που θα πρέπει να πληρώνει ο εκάστοτε αερομεταφορέας περιορίζεται το πολύ σε 5 διανυκτερεύσεις.

Πτωχεύσεις

Προκειμένου να μη μένουν καθηλωμένοι στα αεροδρόμια οι επιβάτες σε περίπτωση πτώχευσης μιας αεροπορικής εταιρίας, οι αερομεταφορείς θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, όπως η ασφάλιση ή η δημιουργία ενός ταμείου εγγυήσεων, ώστε να εξασφαλίζουν, κατά περίπτωση, στους επιβάτες την παροχή φροντίδας, την επιστροφή χρημάτων ή τη μεταφορά με άλλη πτήση.

Επιβολή του νόμου

Οι εθνικές αρχές επιβολής των κρατών μελών θα πρέπει να διαθέτουν επαρκή εξουσία ώστε να επιβάλλουν ουσιαστικές κυρώσεις σε περίπτωση παραβάσεων των δικαιωμάτων των επιβατών από τους αερομεταφορείς. Θα πρέπει επίσης να αξιολογούν τις εκθέσεις των αερομεταφορέων σχετικά με το πώς έδρασαν στις περιπτώσεις καθυστερήσεων ή ματαιώσεων πτήσεων.

Επόμενα βήματα

Το εν λόγω νομοσχέδιο εγκρίθηκε σήμερα στο στάδιο της πρώτης ανάγνωσης. Καθώς το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συναποφασίζει στο θέμα αυτό με το Συμβούλιο των Υπουργών, το τελευταίο μπορεί είτε να αποδεχθεί τη θέση του Κοινοβουλίου είτε να υιοθετήσει τη δική του θέση, την οποία θα πρέπει στη συνέχεια να διαπραγματευθεί με το Κοινοβούλιο.

new-cover-insurancegif

Διαβάστε Επίσης Posts

Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AXA: Όλα τα ταξίδια πωλήσεων στην Ελλάδα για τα επόμενα 3 χρόνια  

Apr 23, 2020
Image by Foundry Co from Pixabay
Δικαιώματα Ασφαλισμένων - Καταγγελίες

Απαγόρευση οχλήσεων από εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες

Apr 3, 2020
Δικαιώματα Ασφαλισμένων - Καταγγελίες

Έρχονται νέα πρόστιμα σε βάρος ασφαλιστικών εταιρειών

Sep 18, 2019
eaee
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έως τις 14 Μαρτίου η υπογραφή της τροποποιημένης IDD

Mar 13, 2018
HAPCO
Συνεδριακός Τουρισμός

8ο Πανελλήνιο Συνέδριο HAPCO για τον Επαγγελματικό και Συνεδριακό Τουρισμό

Jan 24, 2018
Hotel Tech
Εκδηλώσεις

Smart Hotel. Meet the future of tourism!

Jan 17, 2018

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight − 6 =

homecare-banner-300x250-0622gif
cnp-banner-300x250-finalgif

TOP#5 Insurancedaily

  • allianz-Ευρωπαϊκή-Πίστη-νέο-διοικητικό-συμβούλιο-insurancedaily-750x450

    3 στελέχη της Allianz στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Πίστης

    76 shares
    Share 30 Tweet 19
  • Κλείνουν ευκολότερα οι πληγές όταν «αναπνέουν»;
    Μύθος ή αλήθεια;

    3106 shares
    Share 1247 Tweet 775
  • Αν πατήσετε μια σκουριασμένη πρόκα, θα πάθετε τέτανο;
    Μύθος ή αλήθεια;

    1873 shares
    Share 752 Tweet 467
  • Η (ασφαλιστική) αγορά είναι για τα δύσκολα

    15 shares
    Share 6 Tweet 4
  • Στα αχαρτογράφητα νερά των hackers οι ναυτιλιακές

    14 shares
    Share 6 Tweet 4
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist