Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Ε. Κούρτης: Ο κλάδος Αυτοκινήτου αποτελεί το 87% του τζίρου της Υδρογείου στην Πάτρα

Ε. Κούρτης: Ο κλάδος Αυτοκινήτου αποτελεί το 87% του τζίρου της Υδρογείου στην Πάτρα
data-layout="button_count" data-action="like" data-show-faces="false" data-share="false">

Συνεχίζοντας το ρεπορτάζ της Ασφαλιστικής Αγοράς στο νομό Αχαΐας – στο πλαίσιο της στήλης «Επαρχία Αγάπη μου» – επικοινωνήσαμε με τον Διευθυντή Υποκαταστήματος της Υδρογείου, Ευάγγελο Κούρτη, και του ζητήσαμε να μας απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήσεις σχετικά με τη δραστηριότητα των Ασφαλιστών στο Νομό αλλά και για την εικόνα της αγοράς σήμερα.

Συνέντευξη Ευάγγελος Κούρτης 

Ποια είναι η γενική εικόνα της Ασφαλιστικής Αγοράς στο Νομό σας; Μπορείτε να μας την σκιαγραφήσετε;

Ο νομός Αχαΐας και ειδικότερα η πόλη της Πάτρας τόσο λόγω της γεωγραφικής της θέσης, αλλά όσο και του πληθυσμού της (4η πόλη στην Ελλάδα) θεωρείτε και είναι μια ανεπτυγμένη αγορά για την ασφαλιστική βιομηχανία. Όχι στο πολύ μακρινό παρελθόν το σύνολο των μεγάλων εταιρειών διατηρούσε γραφεία υποστήριξης ή και υποκαταστήματα για την εξυπηρέτηση του δικτύου καθώς και των ασφαλισμένων πελατών της. Σήμερα γραφεία και υποκαταστήματα στην πόλη της Πάτρας έχουν 11 εταιρείες. Να θυμίσω ότι η πόλη των Πατρών έχει λόγω λιμανιού και λόγω βιομηχανικής ζώνης ικανοποιητική παραγωγή στις μεταφορές και στον κλάδο περιουσίας. Το μεγαλύτερο κομμάτι διαμεσολάβησης ανήκει στο πρακτορειακό δίκτυο αλλά σημαντική είναι και η συμβολή του agency system κυρίως στον κλάδο ζωής και υγείας.

Μιλήστε μας για τις εταιρείες που συνεργάζεστε. Τι σχέσεις υπάρχουν και πώς ανταποκρίνονται στα προβλήματα αλλά και στα αιτήματά σας;

Εκπροσωπώ αποκλειστικά την Υδρόγειο και ηγούμαι στο διοικητικό υποκατάστημα στην Πάτρα.
Είμαι στην Εταιρεία από το 2008 και έχω τόσο την ευθύνη της διοίκησης όσο και της ανάπτυξης συνεργατών στην ευρύτερη περιοχή όπου έχουμε έντονη παρουσία. Οι σχέσεις με τη διοίκηση αλλά και το δίκτυο πρακτόρων είναι άριστες και χαίρουμε πιστεύω εκτίμησης.
Η Εταιρεία είναι δίπλα μας τόσο στα καθημερινά προβλήματα, όπου άμεσα και με ανθρώπινο πρόσωπο δίνει λύσεις, όσο και στο έργο της ανάπτυξης του δικτύου όπου λόγω της κρίσης και του ανταγωνισμού χρειάζεται αμεσότητα στην επικοινωνία.

Εσείς από πότε είστε στο χώρο; Μιλήστε μας λίγο για τη διαδρομή σας στο επάγγελμα.

Ξεκίνησα την ασφαλιστική μου καριέρα από πολύ μικρός. Ως φοιτητής ακόμη το 1990 εντάχθηκα στο agency της Εθνικής Ασφαλιστικής, στην επιθεώρηση του κ. Αρμπουνιώτη Παναγιώτη με μάνατζερ τον κ. Διαμαντόπουλο Θεόδωρο. Εκεί έλαβα σημαντική εκπαίδευση και έτυχα θερμής υποστήριξης στα πρώτα μου βήματα ως ασφαλιστικός σύμβουλος.
Μετά μεταπήδησα στην ασφαλιστική εταιρεία Αστήρ Ασφαλιστική και στο δίκτυο του κ. Ντακόλια Σπύρου. Το πρώτο καιρό ως ασφαλιστικός σύμβουλος και μετά ως μάνατζερ (σε όλες τις βαθμίδες). Είχα δε σημαντικές διακρίσεις τόσο στο παραγωγικό κομμάτι όσο και στο ποιοτικό (διατήρηση παραγωγής του κλάδου ζωής). Θα ήθελα δε να αναφέρω και τη σημαντική βοήθεια γνώση και υποστήριξη που είχα από την τότε διοίκηση του Αστέρα (κ. Γκλαβά Γεώργιο και κ. Παπαδόπουλο Αθανάσιο), οι οποίοι υπήρξαν οι δάσκαλοί μου όσο αφορά τον κλάδο γενικών ασφαλειών. Το 1999 αναλαμβάνω το Υποκατάστημα της Norstern Colonia και μετέπειτα ως Commercial Value. Από το 2008 έως και σήμερα είμαι στην Υδρόγειο.

Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών υπάρχει στο Νομό; Αν ναι τι έχει καταφέρει; Οι ασφαλιστές είναι συσπειρωμένοι;

Στο Νομό μας υπάρχει Σύλλογος Ασφαλιστών από το 2002 ο οποίος έχει σημαντική διαδρομή παρότι δεν έχει τύχει της ανάλογης συμμετοχής και υποστήριξης από τους διαμεσολαβητές.
Η Εταιρεία μας πάντα στέκεται στο πλευρό του Συλλόγου και παροτρύνει το δίκτυό της να γίνει μέλος του. Θεωρώ ότι ο Σύλλογος Διαμεσολαβούντων δυτικής Ελλάδας έχει λόγο ύπαρξης και στο μέλλον θα έχει και πιο έντονη παρουσία αφού τα προβλήματα του κλάδου απαιτούν για τη λύση τους συλλογική προσπάθεια.

Ο κλάδος οχημάτων τι ποσοστό της παραγωγής σας καταλαμβάνει; Είναι βιώσιμο για έναν ασφαλιστή σήμερα να ασχολείται αποκλειστικά με το συγκεκριμένο κλάδο;

Ο κλάδος Αυτοκινήτου στην Εταιρεία μας και ειδικότερα στην περιοχή μας αποτελεί το 87% περίπου του τζίρου μας. Η Εταιρεία μας είναι γενικών ασφαλειών και από τη φύση του το αυτοκίνητο αποτελεί τον κύριο όγκο παραγωγής της. Όμως τα τελευταία χρόνια έχει καταβάλει μεγάλη προσπάθεια να μεγαλώσει το ποσοστό των λοιπών κινδύνων στο χαρτοφυλάκιό της με θετικά αποτελέσματα τόσο για την ίδια όσο και για τους ασφαλιστές της που όλο και περισσότεροι στρέφονται προς αυτούς τους κλάδους. Πιστεύω ότι η ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου σήμερα αλλά και στο μέλλον θα προέλθει από τους λοιπούς κλάδους όπου υπάρχει μεγάλη προοπτική. Όταν δε το περιβάλλον της οικονομίας καταστεί καλύτερο, η ανάπτυξη θα είναι θεαματική.

Παρατηρείτε οι ασφαλιστές να έχουν στραφεί σε άλλους κλάδους προκειμένου να επιβιώσουν; Υπάρχουν κινήσεις από μεγάλα πρακτορειακά σχήματα να συνεργαστούν με τοπικούς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές προκειμένου να διεισδύσουν στην αγορά;

Τώρα όσο για τις συγχωνεύσεις μεταξύ των διαμεσολαβητών ή την επιλογή να μπουν κάτω από μια «ομπρέλα» μεγάλων πρακτορειακών σχημάτων τα δύο τελευταία χρόνια υπάρχει έντονη κινητικότητα. Έχουν δε υλοποιηθεί αρκετές συνεργασίες άλλοτε με επιτυχία άλλοτε χωρίς αποτέλεσμα. Χρειάζεται προσοχή καθώς διαφέρουν οι κουλτούρες τόσο στην ανάπτυξη όσο και στον τρόπο δουλειάς μεταξύ των διαμεσολαβητών. Εμείς στην Υδρόγειο χαιρετούμε και στηρίζουμε όσες προσπάθειες είναι για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των ανθρώπων του δικτύου μας.

Τα εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων «λειτουργούν» στην πόλη σας; Ο κόσμος ασφαλίζεται μέσω τραπεζών;

Τα εναλλακτικά δίκτυα πώλησης και ειδικότερα το bankassurance καθώς και οι ιντερνετικές πλατφόρμες ασφάλισης εντάχθηκαν ή πήραν ένα μερίδιο της αγοράς στα πρώτα χρόνια της κρίσης. Θεωρώ όμως ότι σήμερα το 2017 παρουσιάζουν σημαντική κόπωση διότι έχουν πάρει το μερίδιο που τους αναλογεί. Από την άλλη ο καταναλωτής είδε ότι ο διαμεσολαβητής είναι επιπρόσθετη αξία πάνω στο ασφαλιστήριο του και είναι αναντικατάστατος. Το πρόβλημα όμως παραμένει εν μέρει στο bank insurance όπου χρησιμοποιούν απαράδεκτους τρόπους προσέλκυσης πελατών πολλές φορές φλερτάροντας στα όρια της μη νομιμότητας.

Στον κλάδο υγείας παρατηρείτε ενδιαφέρον από την πλευρά του κόσμου; Το κρατικό νοσοκομείο σε τι κατάσταση βρίσκεται; Υπάρχει ιδιωτικό νοσηλευτήριο στο Νομό σας;

Η Εταιρεία μας Υδρόγειος ΑΑΑΕ δεν έχει κλάδο υγείας άρα θα μιλήσω με όρους της αγοράς και όχι από εταιρικά στοιχεία. Όντως τα δύο τελευταία χρόνια υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τον καταναλωτή για προγράμματα υγείας λόγω των κακών συνθηκών που επικρατούν στα κρατικά νοσοκομεία της περιοχής μας. Παρότι το νοσοκομειακό προσωπικό κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν να παρέχει αξιοπρεπή περίθαλψη. Άρα είναι μονόδρομος και δη όσων ανθρώπων έχουν μικρό περίσσευμα να σκέφτονται την ιδιωτική ασφάλιση υγείας μιας και αποτελεί το σημαντικότερο αγαθό για όλους μας.


Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × τρία =

To Top