ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Επανασχεδιασμός του Επιχειρηματικού Μοντέλου

Ο κάθε μάνατζερ της επιχείρησης πρέπει να απαντήσει με νηφαλιότητα σε δύο ερωτήσεις: Τι αφήνω; Τι αναπτύσσω;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/07/2022
in Marketing & Sales
A A
business-idea
Share on Facebook

Τα τελευταία χρόνια τίθεται όλο και περισσότερο το θέμα του επανασχεδιασμού του επιχειρησιακού μοντέλου. Σε μακροοικονομικό επίπεδο, είναι ταυτόχρονα ζήτημα υποστήριξης της παραγωγικής δραστηριότητας με επιλεκτικό τρόπο, δηλαδή να παράγουμε αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε ευνοώντας τη βιωσιμότητα των προϊόντων, να ευνοήσουμε τα κανάλια ανακύκλωσης και τις επισκευές που αποτελούν πηγή θέσεων εργασίας. Ενίσχυση των υποδομών μεταφοράς και εφαρμογή μεταβατικών πολιτικών και εσόδων.

Γράφουν οι Καθηγητής Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Ακαδημαϊκός, Βασιλική Ακαδημία Οικονομικών & Χρηματοοικονομικών, Βασιλική Ευρωπαϊκή Ακαδημία των Διδακτόρων, Επίτιμος Δρ. ΑΠΘ, Πολυτεχνείο Κρήτης & Audencia Business School, France, CIHEAM – International Center for Advanced Mediterranean Agronomic Studies, France, Greece – Υποψήφια Δρ. Μαριάννα Εσκαντάρ, Μέλος του Εργαστηρίου Financial Engineering, Πολυτεχνείο Κρήτης – Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλεοπάτρα Πετρουτσάτου, Τομέας Μεταφορών Συγκοινωνιακής Υποδομής, Διαχείρισης Έργων & Ανάπτυξης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Διαβάστε Επίσης

Διάκριση του Καθηγητή Ακαδημαϊκού Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη

Διάκριση του Καθηγητή Ακαδημαϊκού Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη

Nov 13, 2024
Τεχνητή Νοημοσύνη και ESG

Τεχνητή Νοημοσύνη και ESG

Oct 8, 2024

Σε επίπεδο μικροοικονομικό, ο στόχος είναι να βγούμε από την ΕΚΕ χωρίς να βιαστούμε, να σταματήσουμε τη λογική της μείωσης των αρνητικών επιπτώσεων και να προχωρήσουμε σε αναζήτηση ποσοτικοποιημένων θετικών επιπτώσεων. Σύμφωνα με τη Σύμβαση των Επιχειρήσεων για το Κλίμα (Convention des Entreprises pour la Climat), 170 επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους και όλα τα μεγέθη, εργάζονται από το Σεπτέμβριο του 2021 και μέχρι τα τέλη Ιουνίου 2022 για να προτείνουν το νέο επιχειρηματικό μοντέλο και να το επανασχεδιάσουν. Οι CEO τους ευαισθητοποιήθηκαν πεντακάθαρα πριν ενταχθούν στη CEC.

Τι αφήνω, τι αναπτύσσω

Ο κάθε μάνατζερ της επιχείρησης πρέπει να απαντήσει με νηφαλιότητα σε δύο ερωτήσεις:

  • Τι αφήνω;
  • Τι αναπτύσσω;

Πρόκειται για προϊόντα, υπηρεσίες, μέθοδοι παραγωγής ή συνθήκες εργασίας.

Επίγνωση: ανάλυση του περιβάλλοντος και επίγνωση της πραγματικότητας των προκλήσεων. Υπάρχει έλλειψη χρόνου κατανόησης των προβλημάτων και κατεύθυνση προς την καταστροφή εάν δεν γίνει γρήγορη αλλαγή πορείας.

Ευαισθητοποίηση: πρόκειται για την εκπαίδευση όλων των εργαζομένων για να είναι στο ίδιο επίπεδο μόρφωσης έτσι ώστε το έργο να υποστηρίζεται από όλους, πέρα από τους μάνατζερ, ώστε όλοι να γνωρίζουν τί μπορούν να κάνουν στο επίπεδο τους κάθε χρόνο και για το μέλλον της επιχείρησης τα επόμενα δέκα χρόνια.

Μετασχηματισμός του επιχειρηματικού μοντέλου:

είναι η τρίτη φάση και αφορά κάθε οργανισμό. Όταν κάποιος ειδικεύεται στα μηχανήματα κατασκευής, η σκέψη προφανώς σχετίζεται με την ηλεκτροδότησή τους αλλά όχι μόνο. Το πιο σημαντικό είναι η χρήση του προϊόντος που κατασκευάζεται. Μπορούμε να βρούμε λύσεις για την ενοικίαση των μηχανημάτων που κατασκευάζουμε και τη διάθεση των ωρών εργασίας; Αλλά η ιδέα που αναπτύσσεται είναι ότι τα επαγγέλματα του αύριο δεν είναι αυτά του σήμερα. Μερικές επιχειρήσεις αναγκάζονται να αλλάξουν επειδή οι τεχνολογικές εξελίξεις τις αναγκάζουν να το κάνουν, άλλες συμμετέχουν στη διαδικασία εν αναμονή.

Στην περίπτωση της επιλογής προϊόντων, 4 εκατομμύρια ευρώ επενδύθηκαν σε ένα χρόνο για αποκατάσταση ολόκληρου του φωτισμού με λαμπτήρες LED.

Όμως είτε πρόκειται για αλλαγή προϊόντων, συνηθειών ή διαδικασιών, ο μετασχηματισμός των μοντέλων συναντά μεγάλα εμπόδια: στο χρόνο, την απόσβεση μακροπρόθεσμων επενδύσεων και το συντονισμό με όλα τα οικοσυστήματα.

Ο χρόνος είναι απαραίτητος για την επικράτηση ενός νέου προϊόντος στην αγορά. Η προώθηση ενός νέου προϊόντος λιγότερο μολυσματικού στο περιβάλλον θα επιφέρει σημαντικά οφέλη στον αέρα που αναπνέουμε και την ποιότητα του εδάφους.

Χρειάζεται επίσης χρόνος για την απόσβεση των επενδύσεων. Από το λογισμικό μέχρι τα έπιπλα, τα λογιστικά πρότυπα προβλέπουν περιόδους απόσβεσης από ένα έως δέκα χρόνια. Ωστόσο ένα νηφάλιο επιχειρηματικό μοντέλο απαιτεί την αγορά ακριβότερου εξοπλισμού, ο οποίος όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για περίπου δεκαπέντε χρόνια. Αυτοί είναι όλοι οι κανονισμοί που επιβάλλονται στην επιχείρηση που πρέπει να ενσωματώσουν το χρόνο μακροπρόθεσμα. Τέλος, ίσως το μεγαλύτερο εμπόδιο για την επιχείρηση είναι να ενσωματώσει ολόκληρο το οικοσύστημα. Έτσι, εάν είναι σχετικά απλό να συσχετίσουμε τους προμηθευτές με μια αλλαγή του μοντέλου, πρέπει να συμπεριλάβουμε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας στους προβληματισμούς μας. Ωστόσο, ακόμη και αν δραστηριοποιούνται στον ίδιο πλανήτη, μια θυγατρική επιχείρηση (ελληνική) δεν έχει πάντα τα ίδια συμφέροντα με τη μητρική της εταιρεία ή άλλες θυγατρικές αλλού στον κόσμο.

Tags: Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ