ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Εκπαίδευση

Πώς ορίζεται ο αποδοτικός εργαζόμενος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
06/09/2024
in Εκπαίδευση
A A
Πώς ορίζεται ο αποδοτικός εργαζόμενος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων;

Φωτογραφία από fauxels: https://www.pexels.com/el-gr/photo/3184355/

Share on Facebook

Το θέμα αξιολόγησης εργαζομένων αποτελεί σημαντική διαδικασία στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (HRM). Για την αξιολόγηση προσωπικού, η επιχείρηση διαθέτει πολυάριθμα εργαλεία, όπως πλέγμα βαθμολόγησης, σύνταξη εκθέσεων, συμπλήρωση ερωτηματολογίου (βλ. Κ. Ζοπουνίδης, Πώς θα αξιολογήσετε σωστά το προσωπικό σας; Euro2day, 23.01.2024).

Καθηγητής Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Ακαδημαϊκός, Πολυτεχνείο Κρήτης, Επίτιμος Δρ. ΑΠΘ, Paris School of Business

Στο άρθρο αυτό θα εξετάσουμε ποιο είδος εργαζομένων είναι χρήσιμο για τις επιχειρήσεις: αυτοί που επιδεικνύουν μεγάλο ζήλο και ασχολούνται με το κάθε τί ή οι «επαναστάτες» εργαζόμενοι που ασκούν κριτική, αλλά έχουν ως πυξίδα το συμφέρον της εταιρείας.

Διαβάστε Επίσης

Διάκριση του Καθηγητή Ακαδημαϊκού Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη

Διάκριση του Καθηγητή Ακαδημαϊκού Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη

Nov 13, 2024
Τεχνητή Νοημοσύνη και ESG

Τεχνητή Νοημοσύνη και ESG

Oct 8, 2024

Οι εργαζόμενοι με ζήλο θεωρούνται ως οι καλοί μαθητές στο λύκειο οι οποίοι πάντα αναζητούν μια μορφή αναγνώρισης από την ιεραρχία τους, από τους συναδέλφους τους. Επειδή τρέχουν, αναλαμβάνουν και παλεύουν να διεκπεραιώσουν το κάθε τί μέσα στην επιχείρηση.

Όμως, το σύνδρομο του καλού μαθητή (εργαζόμενος με ζήλο) μπορεί να προκαλέσει ζημιές μέσα στην επιχείρηση. Τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά προτείνονται. (1) Οι ενδιαφερόμενοι εργαζόμενοι με ζήλο δέχονται πρόσθετες εργασίες χωρίς διαμαρτυρία, ακόμη και αν έχουν ήδη επιβαρυνθεί πολύ. (2) Είναι απρόθυμοι να αναθέσουν σε άλλους την εργασία που τους ανατίθεται ή να ζητήσουν βοήθεια. (3) Ζητούν συνεχώς συγνώμη, ακόμη και για τα πιο μικρά και ασήμαντα πράγματα. (4) Τέλος, από φόβο να μην τους γίνεται κριτική στην εργασία τους, απαιτούν υπερβολική ανατροφοδότηση. Το σήμα κατατεθέν τους: «ποτέ μην απογοητεύεις», συχνά αγνοώντας τη δική τους ευημερία.

Ωστόσο, στην πράξη, η αναζήτηση αναγνώρισης με κάθε κόστος μπορεί να βλάψει την καριέρα του εργαζόμενου. Όταν η Ιεραρχία του ζητά μια υπηρεσία αυτός ο εργαζόμενος συχνά πιστεύει λανθασμένα ότι αυτό θα του επιτρέψει να έχει ο ίδιος πρόσβαση σε θέσεις εξουσίας.

Στην αντίθετη περίπτωση, αξίζει καλύτερα οι επιχειρήσεις να έχουν «δυσάρεστα» άτομα που να ασκούν δυσάρεστα «feedbacks» που ίσως θα προτιμούσαν οι μάνατζερ να μην ακούν, αλλά είναι απαραίτητα. Με την προϋπόθεση όμως, ότι αυτοί οι «δυσάρεστοι» εργαζόμενοι να γνωρίζουν πώς να σέβονται της συλλογικότητα.

Η ιδέα μπορεί να φαίνεται αντιφατική, αλλά μερικές φορές είναι καλύτερο οι επιχειρήσεις να έχουν έναν «επαναστάτη» εργαζόμενο – που έχει ως πυξίδα το συμφέρον τους – παρά κάποιον που υπακούει στα προσωπικά του κίνητρα.

Οι ψυχολόγοι αναφέρουν μερικές φορές ότι «οι δυσάρεστοι» άνθρωποι και οι μη κομφορμιστές δεν είναι απαραίτητα αυτοί που δημιουργούν ταραχή και προβλήματα στην εργασία τους.

Συμπερασματικά, οι ατομικιστές είναι πιο διατεθειμένοι να συνεργαστούν για το μεγαλύτερο καλό της επιχείρησης. Οι άνθρωποι με ζήλο που λένε πάντα ναι: η συμμόρφωση και η έγκριση των άλλων είναι πιο σημαντικές για την αυτοεκτίμηση, την ασφάλεια και τους φιλόδοξους στόχους τους παρά το κοινό καλό.

Tags: Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Έλλειψη σε InfoSec επαγγελματίες στις μισές επιχειρήσεις
Εκπαίδευση

Εκπαιδευτική συνεργασία ΣΥΑΕ και COORDINATORS

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα
Εκπαίδευση

ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 11, 2025 - Updated on Sep 12, 2025
Ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στα ασφαλιστικά γραφεία στους Αμπελόκηπους
Εκπαίδευση

Webinar από την ΕΑΔΕ για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

by Insurancedaily editorial team
Sep 8, 2025
To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα
Εκπαίδευση

ΕΣΑΠΕ – ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI»

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
Την 1η Οκτωβρίου το συνέδριο ΕΣΑΠΕ – GAMA “The new era of Leadership”
Εκπαίδευση

Την 1η Οκτωβρίου το συνέδριο ΕΣΑΠΕ – GAMA “The new era of Leadership”

by Insurancedaily editorial team
Sep 2, 2025
ΕΙΑΣ: Σεμινάριο συνταξιοδοτικών ασφαλίσεων
Εκπαίδευση

ΕΙΑΣ: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Σεπτεμβρίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 1, 2025
ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Προετοιμασία για τις εξετάσεις πράκτορα
Εκπαίδευση

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Προετοιμασία για τις εξετάσεις πράκτορα

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Μέχρι σήμερα η έκπτωση 10% για το MDRT Day 2025
Εκπαίδευση

Μέχρι σήμερα η έκπτωση 10% για το MDRT Day 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025 - Updated on Aug 25, 2025
Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
Εκπαίδευση

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
oncology-center300x250gif
-global-events-mdrt-day-15-156jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Αυτοχρηματοδοτούμενο το Επικουρικό Κεφάλαιο

    Μείωση κόστους ασφάλισης ΙΧ κόντρα… στο ρεύμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ποσό ρεκόρ από τις βρετανικές ασφαλιστικές σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο νέος ΚΟΚ: Πώς επηρεάζει τις ασφαλιστικές και ποια τα νέα πρόστιμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ