Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
1sponsors728x90gif

Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ

Η ΕΑ δίνει στις επιχειρήσεις τις πληροφορίες που χρειάζονται για να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους

Βίκυ Γερασίμου Βίκυ Γερασίμου •
22/09/2021
• Management
2 min
Share on Facebook

Η Επιχειρηματική Αναλυτική (ΕΑ) περιλαμβάνει την ανάλυση δεδομένων χρησιμοποιώντας στατιστικές και ποσοτικές μεθόδους προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις που βελτιώνουν τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την εξόρυξη δεδομένων, την προβλεπτική ανάλυση, την εφαρμοσμένη ανάλυση και τη στατιστική και παραδίδεται ως προσαρμοσμένη εφαρμογή σε ένα επιχειρηματικό χρήστη.

Γράφει ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Ακαδημαϊκός, Βασιλική Ακαδημία Οικονομικών & Χρηματοοικονομικών, Βασιλική Ευρωπαϊκή Ακαδημία των Διδακτόρων, Επίτιμος Δρ. ΑΠΘ, Πολυτεχνείο Κρήτης & Audencia Business School, France

Η ΕΑ κάνει εκτεταμένη χρήση στατιστικής και ποσοτικής ανάλυσης (και σε μικρότερο βαθμό, ποιοτικής ανάλυσης). Η στατιστική ανάλυση προσδιορίζει τις τάσεις και στοχεύει τελικά στη χρήση προβλεπτικής ανάλυσης για τον καθορισμό των μελλοντικών αποφάσεων. Η ποσοτική ανάλυση χρησιμοποιεί στατιστική και μαθηματική μοντελοποίηση, μετρήσεις και έρευνες για την ανάλυση δεδομένων με στόχο τον προσδιορισμό των επιπτώσεων μιας προηγούμενης απόφασης στις επιχειρήσεις. Η ποσοτική ανάλυση παρέχει συγκεκριμένα στοιχεία που επιτρέπουν τη διαμόρφωση καλύτερων προσεγγίσεων για το μέλλον (βλ. Κ. Ζοπουνίδης, Επιχειρηματική Αναλυτική με Υποδείγματα & Μεθόδους Διοικητικής Επιστήμης, Εκδ. Broken Hill, 2018).

Σημασία και χρησιμότητα

Η ΕΑ δίνει στις επιχειρήσεις τις πληροφορίες που χρειάζονται για να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους και να οδηγήσουν σε θετικές αλλαγές. Αυτές που δεν χρησιμοποιούν την ΕΑ κινδυνεύουν να χάσουν την αποτελεσματικότητά τους, να ξεπεραστούν και να μείνουν πίσω από πιο έξυπνους ανταγωνιστές που εκμεταλλεύονται τις τεχνικές ΕΑ.

Σύμφωνα με το συγγραφέα Arben Asllani (βλ. Κ Ζοπουνίδης 2018), η ΕΑ μπορεί να εφαρμοστεί σε σχεδόν όλες τις επιχειρηματικές λειτουργίες. Σύμφωνα με έρευνα, σχεδόν το 55% των ερωτηθέντων κατέδειξαν ότι η ΕΑ χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη , το 49% χρησιμοποιούν την ΕΑ για να αυξήσουν την αποδοτικότητα, το 42% για σκοπούς του μάρκετινγκ και το 37% για τη μείωση του κόστους.

Ευτυχώς, οι επιχειρήσεις σήμερα μπορούν να εφαρμόσουν μια τεχνολογία που καθιστά τη διαδικασία ΕΑ απλή και αποτελεσματική από άκρη σε άκρη, ανεξάρτητα από το επίπεδο δεξιοτήτων των συνεργατών στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων. Η ΕΑ ή Business Analytics (BA) , στοχεύει στην πλήρη κατανόηση του «πώς» και του «γιατί» των προηγούμενων γεγονότων, μέσω του εντοπισμού, της συλλογής και της ανάλυσης δεδομένων – κλειδιά – της επίδοσης, προκειμένου να βελτιωθεί η διαδικασία λήψης αποφάσεων στο μέλλον (βλ. Κ. Ζοπουνίδης, Η απόφαση, γνωστικά αντικείμενα και παράγοντες, Εκδ. Κλειδάριθμος, 2021).

Οι λύσεις Business Analytics παρέχουν ένα τρόπο σύνδεσης ιστορικών δεδομένων στο σύνολο της επιχείρησης. Η εφαρμογή της επιχειρηματικής αναλυτικής μπορεί να οδηγήσει – να επιταχύνει – και να βελτιώσει τις επιδόσεις, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες πελατών, να βελτιώσουν τα προϊόντα και να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες μάρκετινγκ και της εικόνας τους. Στην καλύτερη εφαρμογή της επιχειρηματικής αναλυτικής έχει βοηθήσει πρόσφατα και η τεχνητή νοημοσύνη (βλ. Κ. Ζοπουνίδης, Μ. Εσκαντάρ, Τεχνητή νοημοσύνη: εξελίξεις στο μάνατζμεντ, μάρκετινγκ και χρηματοοικονομική, Πολυτεχνείο Κρήτης, Τετάρτη 10 Απριλίου 2019).

Βασικές αρχές

Ο στόχος της ΕΑ είναι να κατανοήσει τι λειτουργεί, τί όχι και γιατί, προκειμένου να καθορίσει την επιχειρηματική στρατηγική και να αλλάξει συμπεριφορές για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.

Τί απαιτεί η ΕΑ:

  • Κατανόηση του επιχειρηματικού προβλήματος που πρέπει να επιλυθεί,

  • Εύρεση των δεδομένων και πρόσβαση σε αυτά,

  • Προετοιμασία και εξερεύνηση των δεδομένων,

  • Ανάλυση των δεδομένων με χρησιμοποίηση της κατάλληλης μεθόδου,

  • Κατάληξη σε ένα συμπέρασμα πώς να επιλυθεί το πρόβλημα, προκειμένου να βελτιωθούν τα αποτελέσματα της επιχείρησης.

Η ΕΑ μετατρέπει τα δεδομένα σε εκμεταλλεύσιμες πληροφορίες ικανές να πληροφορήσουν στρατηγικές και τακτικές αποφάσεις, συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης του επιχειρηματικού σχεδιασμού, της κατανόησης και της οικοδόμησης της πίστης των πελατών και της βελτίωσης των επιδόσεων ενός κέντρου επαφών ή μιας υπηρεσίας βοήθειας.

Πλεονεκτήματα και εφαρμογές

Τα οφέλη είναι πολλά: μείωση κόστους, βέλτιστη κατανομή πόρων, βελτιωμένες διαδικασίες, προϊόντα και εμπειρία πελατών και δυνατότητα κάλυψης μελλοντικών αναγκών.

Οι δράσεις της ΕΑ στην εποχή των μεγάλων δεδομένων (Big Data), συνήθως ακολουθούν ένα κύκλο οκτώ σταδίων.

  1. Σε βάθος κατανόηση των προϊόντων της επιχείρησης.

  2. Καθιέρωση μηχανισμών παρακολούθησης για την ανάκτηση των δεδομένων σχετικά με τα προϊόντα.

  3. Εφαρμογή ποιοτικών δεδομένων στο σύνολο της επιχείρησης.

  4. Εφαρμογή ανάλυσης σε πραγματικό χρόνο στα δεδομένα.

  5. Χρήση επιχειρησιακής νοημοσύνης για την τυποποίηση των αναφορών.

  6. Χρήση προηγμένων συναρτήσεων ανάλυσης για την ανακάλυψη σημαντικών προτύπων.

  7. Απόκτηση ικανοτήτων για την εξαγωγή σχετικής γνώσης από τα πρότυπα.

  8. Λήψη αποφάσεων προκειμένου να αντληθεί αξία με χρήση της γνώσης που αποκτήθηκε.

Συμπερασματικά, η συνεχής αύξηση του όγκου δεδομένων παρέχει έναν ακαταμάχητο χώρο δράσης για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων χρησιμοποιώντας αναλυτικά εργαλεία. Από τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και της ποιότητας των υπηρεσιών, έως τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών μάρκετινγκ και πωλήσεων, η επιχειρηματική αναλυτική βοηθά τις επιχειρήσεις να επιβιώσουν και να ευημερήσουν σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ετικέτες: MBA Library
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

Management

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

Jul 27, 2022
Management

Πρωτοποριακό TEDx για τις πωλήσεις από την INTERAMERICAN

Sep 24, 2019
Together for a common idea - enjoy outdoors
Harvard Business Review

Πώς να αντιμετωπίσετε έναν νεότερο προϊστάμενο

Mar 17, 2016
Management

«Fintech»: H νέα τάση στο χρηματοοικονομικό τομέα – Συνέντευξη του Thimon De Jong

Mar 16, 2016
asfalistikomarketing

Πως θα ξέρεις ότι πήρες τη σωστή απόφαση;

Nov 15, 2015
asfalistikomarketing

Εσείς πόσο «κοινωνικοί» είστε;

Nov 14, 2015

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

nine + nineteen =

300x250png
diabetes-kampuli-zaxarou-1bannergif
euroins-be-safe-all-products-banner-300-x-250-finalgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Στον όμιλο του HHG o Μιχάλης Τάτσης

    93 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Παρέμβαση του ΕΕΑ για εξαίρεση των διαμεσολαβητών από το σ/ν φορολόγησης των ελεύθερων επαγγελματιών

    72 shares
    Share 29 Tweet 18
  • Cover Insurance: Διακρίσεις από Εθνική Ασφαλιστική και Interasco

    53 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Χ. Θεοχάρης: Το νέο φορολογικό ν/σ δεν θα στοχοποιήσει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

    39 shares
    Share 16 Tweet 10
  • Πρόστιμα αντί παραβόλου για τους ανασφάλιστους κατόχους Ι.Χ.

    76 shares
    Share 30 Tweet 19
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist