ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές που επιλέγουν τους διαμεσολαβητές για την ασφάλισή τους

H μελέτη της Accenture κατέγραψε τις απόψεις 2.000 καταναλωτών, 157 διαμεσολαβητών και 38 στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
24/06/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Έρευνα: Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές που επιλέγουν τους διαμεσολαβητές για την ασφάλισή τους
Share on Facebook

Τη στροφή των καταναλωτών σε phygital ασφαλιστικές υπηρεσίες καταγράφει πρόσφατη έρευνα της Accenture βάσει της οποίας το 56% ζητά αποκλειστικά επικοινωνία με διαμεσολαβητές, 18% των Ελλήνων θέλουν να επικοινωνούν αποκλειστικά ψηφιακά με την ασφαλιστική τους και το 26% δηλώνουν ότι εξαρτάται από τη συναλλαγή το είδος του καναλιού που θα χρησιμοποιήσουν.

της Βίκυς Γερασίμου

Διαβάστε Επίσης

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

Sep 17, 2025
Accenture LearnVantage: Απαραίτητες δεξιότητες στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Accenture LearnVantage: Απαραίτητες δεξιότητες στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Jul 24, 2024

Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις 2.000 καταναλωτών, 157 διαμεσολαβητών και 38 στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών από τον Σεπτέμβριο του 2020 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2021.

Το 56% των καταναλωτών που ζητά αποκλειστική επικοινωνία με τον διαμεσολαβητή δηλώνει ταυτόχρονα ότι:

  • Σε ποσοστό 93% δηλώνουν είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό κανάλι όταν αναζητούν πληροφορίες για  την αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος
  • Σε ποσοστό 94% σημειώνουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση στο να αγοράσουν on line ένα ασφαλιστικό προιόν αν θέλουν
  • Σε ποσοστό 90% αναφέρουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να γίνεται ψηφιακά η ανανέωση στα προσωπικά τους στοιχεία
  • Σε ποσοστό 89% δηλώνουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες σε ένα ατύχημα ή μία αρρώστια

Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της έρευνας «σύμφωνα και με τις διεθνείς τάσεις, τα φυσικά κανάλια θα συνεχίσουν να είναι κυρίαρχα όπου υπάρχει υψηλή εξειδίκευση και πολυπλοκότητα, ενώ τα ψηφιακά κανάλια σταδιακά θα υπερτερούν των παραδοσιακών για τις βασικές και επαναλαμβανόμενες λειτουργίες. Συνεπώς, απαιτούνται αναπροσαρμογές στο ρόλο και τις πρωτοβουλίες που καλούνται να υιοθετήσουν οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι διαμεσολαβητές».

Έρευνα Accenture: Τι θέλουν οι Έλληνες καταναλωτές από τις ασφαλιστικές

Tags: Accenturestatistics2021
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Video

Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • «Αρκετά» με τα fake news για τα εμβόλια! Ο ΕΟΔΥ  δημιουργεί γραφείο εντοπισμού και απάντησης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • CROMAR Proactive Cyber Insurance: Ο Μύθος της Ψηφιακής Ασπίδας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ