MDRT – Πρακτικές Συνταγές Πώλησης - | Insurancedaily.gr
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
  • #insurancetips
  • #statistics2022
  • #Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

MDRT – Πρακτικές Συνταγές Πώλησης

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
09/06/2008
• Marketing & Sales
1 min
Share on Facebook

Συγκριτικές Μελέτες έχουν αποδείξει ότι οι Έντεκα Μορφές Απροθυμίας Προσέγγισης αποτελούν Αυτόνομες Οντότητες. Η κάθε μορφή έχει διαφορετικό Ιστορικό Εξέλιξης, Διαφορετική Δομή, και Διαφορετικές Συνέπειες στη Συμπεριφορά του Επαγγελματία. Η κάθε Μορφή διαφέρει από τις άλλες όσον αφορά την Πρόβλεψη, την Αποτροπή, ή την Αντιμετώπισή της. Η Μορφή της Απροθυμίας Προσέγγισης αποτελεί Καθοριστικό Παράγοντα όσον αφορά την Επιλογή της Κατάλληλης Θεραπείας.

Γιατί όμως; Κάποιες Μορφές αντιμετωπίζονται πολύ ευκολότερα σε σύγκριση με άλλες. Οι Καταστροφολόγοι για παράδειγμα, έχουν την τάση να Αναλώνουν το χρόνο τους και στην καλύτερη περίπτωση μπορούν να μάθουν απλώς να τον διαχειρίζονται καλύτερα. Όπως και οι αλκοολικοί, δεν μπορούν ποτέ να γιατρευτούν πραγματικά. Από την άλλη, το πρόβλημα της Κοινωνικής Θέσης, μοιάζει στον Αμύητο σοβαρότερο απ’ ότι πραγματικά είναι.
Συνήθως, αν υπάρξει η σωστή Διάγνωση και Ακολουθηθούν οι κατάλληλες Τεχνικές, το Πρόβλημα αντιμετωπίζεται εύκολα.


Πολλαπλές Μορφές-Πολλαπλές Θεραπείες
Σύμφωνα με τις έρευνες γύρω από την Αντιμετώπιση της Απροθυμίας Προσέγγισης που εμφανίζεται στις τάξεις των Επαγγελματιών, υπάρχουν βάσιμοι λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι. Οι περισσότερες περιπτώσεις Απροθυμίας Προσέγγισης μπορούν να θεραπευτούν, ή στη χειρότερη περίπτωση να παρουσιάσουν Σημαντική Βελτίωση. Για να επιτευχθεί όμως αυτός ο Στόχος, απαιτούνται πολλές και διαφορετικές Διορθωτικές Τεχνικές. Η Τεχνική που ίσως είναι Αποτελεσματική για τη μια Μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης, δεν είναι κατ’ ανάγκη η ενδεδειγμένη για τις άλλες. Στην πραγματικότητα, η χρήση Λανθασμένης Τεχνικής μπορεί να Επιδεινώσει την κατάσταση αντί να την Βελτιώσει.

Μια Τεχνική, η Μετατόπιση Σκέψης, είναι Αποτελεσματική σε ορισμένες μορφές Απροθυμίας Προσέγγισης, λειτουργώντας παρεμβατικά σε Αρνητικές Συμπεριφορές. Η Αντιμετώπιση της Αίσθησης Απειλής χρησιμοποιείται για την σταδιακή μείωση της Έντασης του Φόβου που βιώνεται σε ορισμένες Μορφές Απροθυμίας Προσέγγισης. (π.χ. Καταστροφολογία). Η προβολή αρνητικής εικόνας εστιάζει στις συμπεριφορές αποφυγής και απόδρασης που εμφανίζονται σε ορισμένες μορφές Απροθυμίας, και τις αντιμετωπίζει ως Εξαρτήσεις. Η Αναστροφή του Φόβου αποτελεί μια Τεχνική ειδικά σχεδιασμένη για τον Υπερ-Επαγγελματισμό. Η Τεχνική της Κίτρινης Κηλίδας χρησιμοποιείται για να διδαχθούν Επαγγελματίες με συγκεκριμένες Μορφές Απροθυμίας Προσέγγισης, πώς να Αντιμετωπίζουν Δραστηριότητες που Αποτελούν πηγές Άγχους (όπως η Τηλεφωνική Προσέγγιση). Η Τεχνική της Ενδυνάμωσης εξοπλίζει το νευρικό σύστημα, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το Άγχος των Παραγόντων της Διαδικασίας Αναζήτησης νέων Πελατών. Υπάρχουν και άλλες Τεχνικές. Το σημαντικό δεν είναι τόσο η ίδια η Τεχνική, όσο το ταίριασμα των Τεχνικών με τη Μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης που καλούνται να αντιμετωπίζουν και η σειρά με την οποία θα χρησιμοποιηθούν.

Ποια είναι η συνηθέστερη μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης ανάμεσα στους Επαγγελματίες; Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι ο Φόβος της Δημόσιας Έκθεσης, ό Φόβος δηλαδή της Παρουσίασης σε μεγάλες Ομάδες Υποψήφιων Πελατών.
Αν και επιφανειακά ακούγεται Λογικό, η Αλήθεια είναι Διαφορετική. Η Διακριτικότητα, ο Φόβος του να θεωρηθεί ο Επαγγελματίας πιεστικός, αποτελεί τη συχνότερη Μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης. Ποια είναι η Μορφή που εμφανίζεται σπανιότερα; Η Καταστροφολογία. Η Εμφάνιση της Συγκεκριμένης Μορφής Απροθυμίας στον Κλάδο των Πωλήσεων αποτελεί ένα μάλλον Σπάνιο Φαινόμενο. Οι περισσότεροι αποφεύγουν τους Κλάδους που απαιτούν Επαφή με Πελάτες, και στρέφονται σε περισσότερο Διαδικαστικά ή Αναλυτικά Επαγγέλματα (Διοίκηση, Επεξεργασία Δεδομένων, Θετικές Επιστήμες).

Κάθε Κλάδος χαρακτηρίζεται από την δική του Ταυτότητα, την τάση των Επαγγελματιών να εμφανίζουν μια κυρίαρχη Μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης.

Σύμφωνα με σχετικές Έρευνες, οι Χρηματιστές είναι η Ομάδα που εμφανίζει τα Υψηλότερα Επίπεδα. Είναι ιδιαίτερα διστακτικοί απέναντι στην Αναζήτηση Νέων Πελατών, γιατί φοβούνται (στην πραγματικότητα έχουν ήδη βιώσει) την Ταπείνωση από Υποψήφιους Πελάτες που Αμφισβητούν την Επαγγελματική τους Ακεραιότητα ή την Επάρκειά τους. Υπάρχουν λοιπόν πολλοί Χρηματιστές που Προσεγγίζουν νέους Πελάτες ιδιαίτερα διστακτικά.

Οι Ασφαλιστές, ως Ομάδα, έχουν την τάση να υποφέρουν από Μη Αποδοχή του Ρόλου τους, μια Ανομολόγητη και Ανεπίλυτη Αίσθηση Ενοχής και Ντροπής που πηγάζει από την Επιλογή του Επαγγέλματός του.
Η Υπεροπτική Συμπεριφορά και η Πιεστικά Θετική Στάση την οποία οι περισσότεροι αποδίδουν λανθασμένα σε όλους τους Ασφαλιστές, αποτελούν στην ουσία Άμυνα των Ασφαλιστών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα Απροθυμίας Προσέγγισης.

Πρόκειται στην ουσία για μια προσπάθεια να κρατήσουν σε Ασφαλή Απόσταση τα Δυσάρεστα Αισθήματα που Αντιμετωπίζουν.

Ως Ομάδα, οι Εκφωνητές και οι Παρουσιαστές του Ραδιοφώνου και της Τηλεόρασης, εμφανίζουν σχεδόν μηδενικά Επίπεδα Απροθυμίας Προσέγγισης. Αυτή τη στιγμή οι Ερευνητές Επεξεργάζονται Στοιχεία που αφορούν τον Κλάδο της Χημικής Βιομηχανίας, καθώς και τον Κλάδο της Χημικής Βιομηχανίας, καθώς και τον Κλάδο της Εμπορίας Αυτοκινήτων. Όπως είναι αναμενόμενο, οι Επαγγελματίες που ακολουθούν τη μέθοδο των Σεμιναρίων για να Προσεγγίσουν τους Υποψήφιους πελάτες τους, πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργήσουν Αποτελεσματικά μπροστά σε μεγάλες Ομάδες Πελατών. Ωστόσο, εξαιτίας των κενών που υπάρχουν στα Συστήματα Επιλογής και Εκπαίδευσης, ένα ασυνήθιστα Υψηλό Ποσοστό Επαγγελματιών με Ισχυρό Κίνητρο αποτυγχάνουν, γιατί δεν μπορούν ν’ απευθυνθούν ή να πουλήσουν σε μεγάλες Ομάδες Πελατών.

new-cover-insurancegif

Διαβάστε Επίσης Posts

Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

Oct 25, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

Sep 20, 2022
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

Sep 16, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

Aug 1, 2022
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

Jul 26, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 + five =

hs-banner-santorini4gif
sofos-new-22021gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Οικογένεια Λιάγκα: Νέα συνεργασία με Ασφαλιστική Εταιρεία του εξωτερικού

    102 shares
    Share 41 Tweet 26
  • Υποχρεωτικές & προαιρετικές ασφαλίσεις 10 επαγγελμάτων

    66 shares
    Share 26 Tweet 17
  • Επιθεώρηση Χ. Χρυσολόγου: Ανάπτυξη με εφαλτήριο το ομαδικό πνεύμα

    107 shares
    Share 43 Tweet 27
  • Γεγονός οι πρώτες αυξήσεις στα ασφάλιστρα των ΙΧ

    40 shares
    Share 16 Tweet 10
  • Εκλογές ΠΟΑΔ: Αυτό είναι το καινούργιο Διοικητικό Συμβούλιο

    32 shares
    Share 13 Tweet 8
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist