Ποιοι οι βαθμοί ελευθερίας αυτών που παίρνουν αποφάσεις στις επιχειρήσεις
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
  • #Statistics2020
  • #Bestof 2020
  • #Covid-19
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

Ποιοι οι βαθμοί ελευθερίας αυτών που παίρνουν αποφάσεις στις επιχειρήσεις

Ανάλογα με τη διευθυντική θέση

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
13/08/2020
• Marketing & Sales
1 min
sad-mature-businessman-thinking-about-problems-in-living-3772618 (1)
Share on Facebook

Ο συγγραφέας του βιβλίου “La Decision: Intuition, Qukase ou Processus”, Jean-Charles Holl αναφέρεται αρχικά στην καριέρα του στη SEMA όπου συνεργάσθηκε με τον Bernard Roy στην κατασκευή μοντέλων υποστήριξης των αποφάσεων. Ασχολήθηκε με την επιχειρησιακή έρευνα, μελέτες επιλογής επενδύσεων, μοντέλα διαχείρισης της παραγωγής και μελέτες βιομηχανικού μάρκετινγκ.

Γράφει ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Ακαδημαϊκός, Βασιλική Ακαδημία Οικονομικών και Χρηματοοικονομικών, Βασιλική Ευρωπαϊκή Ακαδημία των Διδακτόρων, Πολυτεχνείο Κρήτης & Audencia Business School, France

Η συνεισφορά του σε αυτό το κεφάλαιο περιορίζεται σε μερικές ιδέες από την άποψη του αποφασίζοντα και την επάρκεια των μοντέλων απόφασης στην πραγματικότητα της απόφασης. Ένα από τα βασικά προβλήματα στη λήψη αποφάσεων είναι ότι οι αποφασίζοντες δε γνωρίζουν να εξηγούν τα κριτήριά τους. Αυτό το γεγονός δεν εκπλήσσει βέβαια το συγγραφέα. Στη συνέχεια αναφέρεται με παραδείγματα από τη βιομηχανία στο είδος των αποφάσεων που λαμβάνονται, σε πιο πλαίσιο και ποιοι είναι οι βαθμοί ελευθερίας που διαθέτουν οι λήπτες αποφάσεων.

Εφαρμογή

Η εταιρεία στην οποία εργάζεται ο συγγραφέας, Precision Mecanique Labinal αντιπροσωπεύει λίγο περισσότερο από ένα δισ. πωλήσεις (κύκλος εργασιών) και απασχολεί περίπου 7.000 άτομα. Στην επιχείρηση αυτή υπάρχουν τέσσερις σημαντικές δραστηριότητες και ο συγγραφέας είναι υπεύθυνος σε αυτήν που παράγει προκατασκευασμένα ηλεκτρικά καλώδια, κυρίως για την αυτοκινητοβιομηχανία. Οι πελάτες της επιχείρησης είναι γαλλικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων και μερικές ξένες.

Στη συνέχεια, ο συγγραφέας υπεύθυνος της δραστηριότητας κατασκευής ηλεκτρικών καλωδίων, προσδιορίζει τους τύπους των αποφάσεων που μπορεί κάποιος να οδηγηθεί να πάρει σύμφωνα με τη διευθυντική θέση που απασχολεί. Οι διαφορετικοί τύποι αποφάσεων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα σε φθίνουσα σειρά όπως είχαν αξιολογηθεί την εποχή που ο συγγραφέας ήταν σχεδιαστής μοντέλων αποφάσεων.

A. Επιλογή ανθρώπινου δυναμικού

  • Σύλληψη προϊόντων
  • Εμπορικές επενδύσεις
  • Βιομηχανικές επενδύσεις

B. Τιμές

  • Μισθοί

C. Εξισορροπητική διαδικασία

D. Αποφάσεις κρίσης

E. Κίνητρα

Ο συγγραφέας αναγνωρίζει το γεγονός ότι την ημέρα της παρουσίασης της ομιλίας αυτής η κατάταξη αυτή των αποφάσεων θα ήταν διαφορετική.

Αποφάσεις τύπου Α

Στην ομάδα Α, την πιο σημαντική χωρίς αμφιβολία, κατατάσσονται οι εμπορικές επενδύσεις, οι βιομηχανικές, η επιλογή προσωπικού και ο σχεδιασμός νέων προϊόντων. Αυτά τα νέα προϊόντα δεν είναι νέες αρχιτεκτονικές καλωδίωσης, αλλά αυτές των νέων συνδετήρων και νέων συνδέσεων ή πιθανώς νέων τύπων καλωδίων

Αποφάσεις τύπου Β

Πρόκειται για αποφάσεις σχετικά με τους μισθούς, το επίπεδο τιμών.

Αποφάσεις τύπου C

Εξισορροπητικές διαδικασίες που πρέπει να γίνουν στην τρέχουσα ζωή μεταξύ απαραίτητων αποφάσεων, αλλά a priori με συνέπειες εξίσου επιβλαβείς.

Αποφάσεις τύπου D

Λήψη αποφάσεων σε κατάσταση κρίσης.

Αποφάσεις τύπου Ε

Το κίνητρο, η διατήρηση των κινήτρων.

Βαθμοί ελευθερίας

Ο αποφασίζων είναι ένας απλός άνθρωπος για τον οποίο η επιβίωση της επιχείρησης είναι πάνω από όλα. Επομένως, το κύριο κριτήριο του είναι το κέρδος, οτιδήποτε άλλο λαμβάνει χώρα με τη μορφή περιορισμών. Σε μερικά παραδείγματα φαίνεται κατά την εμπειρία του συγγραφέα, ότι ο βαθμός ελευθερίας του λήπτη αποφάσεων είναι σχετικά χαμηλός. Για παράδειγμα, η επένδυση στην κατασκευή αυτόματων μηχανημάτων, το κομμάτι του μη αυτοματοποιημένου τμήματος είναι σαφώς μια προϋπόθεση επιβίωσης. Ο βαθμός έγκειται στην επιλογή μιας καλής ή κακής τεχνολογικής προοπτικής, και αυτό είναι ήδη πολύ σημαντικό, αλλά η ίδια η απόφαση περιορίζεται στο να «αποδεχτεί την επένδυση ή να εξαφανιστεί».

Ο βαθμός ελευθερίας για την απόφαση του επιπέδου των μισθών είναι επίσης εξαιρετικά χαμηλός: συνθλίβεται μεταξύ πολύ δημοφιλών τιμών πώλησης και δεικτών μεταβολής του κόστους του δημοσίου, η επιλογή του αποφασίζοντα περιορίζεται στην επίλυση αυτού του ζητήματος.

Οι αποφάσεις κρίσεων είναι εξαιρετικά συχνές. Για παράδειγμα, όταν υπάρχει ξαφνική αποτυχία μιας τοπικής μονάδας παραγωγής, είναι θέμα γρήγορου προσδιορισμού της κατανομής της παραγωγής αυτής της μονάδας μεταξύ άλλων μονάδων που λειτουργούν. Άλλοι τύποι αποφάσεων για κρίσεις αφορούν αυτούς που πρέπει να λαμβάνονται σε τεταμένες κοινωνικές καταστάσεις (απεργίες φορέων ηλεκτρισμού, μεταφορών, κ.α.)

Συμπεράσματα

Ο παράγοντας χρόνος είναι ένας από τους πιο άσχημα λαμβανόμενους υπόψη στα μοντέλα, ενώ είναι ένας από τους πιο θεμελιώδεις όταν παίρνεται μια απόφαση. Ένα άλλο φαινόμενο που δεν λαμβάνεται υπόψη στα μοντέλα αποφάσεων είναι η «διαδοχική απόφαση». Αυτό το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα εύκολο να εξηγηθεί στις αποφάσεις κρίσης: σε μια αποτελεσματική επιχείρηση, οποιοσδήποτε είναι ο πρώτος που θα αντικρίσει μια κατάσταση κρίσης, έχει αμέσως το αντανακλαστικό για να βρει μια λύση. Αυτή η απάντηση οργανώνεται και περιπλέκεται ανεβαίνοντας την ιεραρχία, επειδή κάθε ιεραρχικό επίπεδο έχει πιο εκτεταμένη γνώση των συνεπειών αυτής της κατάστασης κρίσης στις δραστηριότητες των συναδέλφων του στο ίδιο επίπεδο.

Ο συγγραφέας ολοκληρώνει το άρθρο του με το να προτείνει νέα κατάταξη στις αποφάσεις-τύπους. Αρχικά, η επιλογή των στελεχών που είναι μια δραστηριότητα ουσιώδης. Στη συνέχεια, όλες οι αποφάσεις κρίσης που έχουν διαφορετικά επίπεδα σπουδαιότητας και μερικές φορές δραματικά επίπεδα συνεπειών. Στην τρίτη θέση, ο σχεδιασμός νέων προϊόντων και επενδύσεων είτε εμπορικών είτε βιομηχανικών. Τέλος, αποφάσεις για τα επίπεδα των μισθών και τιμών και τις εξισορροπητικές διαδικασίες. Τα κίνητρα αποτελούν μια καθημερινή εργασία που καταναλώνει πολύ χρόνο και δύσκολα υπόκεινται σε μοντελοποίηση, άρα δεν λαμβάνονται υπόψη από το συγγραφέα.

Ετικέτες: MBA LibraryΚωνσταντίνος Ζοπουνίδης
syn2020webads468x60corporategif

Διαβάστε Επίσης Posts

Marketing & Sales

Πιστεύετε στην επιστήμη ή όχι; Επιστήμη & Κοινωνία

Jan 13, 2021
Photo by Matt Moloney from StockSnap
Marketing & Sales

Ιεραρχική Δομή των Χωρών στη μετά Covid-19 εποχή

Jan 11, 2021
Marketing & Sales

Η Ενηλικίωση της Επιχείρησης & ο ρόλος της

Dec 29, 2020
Edward Howell, Unsplash
Marketing & Sales

Ποιες ομάδες θα υποφέρουν περισσότερο σε σχέση με την απώλεια απασχόλησης και εισοδήματος

Dec 23, 2020
work-from-home-insurancedaily
Marketing & Sales

Εταιρική Κουλτούρα εξ αποστάσεως

Dec 2, 2020
Concept of choice between two options marked as A and B. Letters are printed on note paper and attached to crope with clothes pins.
Marketing & Sales

Πολυκριτήρια Υποστήριξη Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς

Dec 1, 2020

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 − nine =

davinximetropolitangif
sofos-insurance-new35gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Πανδημία Γρίπης:
    Τι δε μας λένε!

    633 shares
    Share 253 Tweet 158
  • 5 στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών μιλούν για την Cover Insurance

    127 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Τρία εμπόδια & τρία σενάρια για την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής

    124 shares
    Share 50 Tweet 31
  • Δ. Τσατίρης: Οι στόχοι, η εναλλακτική προσέγγιση και πώς θα διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Δ. Μπαχτιάρογλου: Η εμπειρία στις προμήθειες, το πάθος για εκπαίδευση & η στρατηγική στη MEGA

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist