ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Πώς θα κάνετε τους Πελάτες να Έρχονται
Ξανά και Ξανά σε εσάς (μέρος Ε΄)

Multi-ethnic casual people holding the tablet

Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει οτιδήποτε σχετίζεται με το Διαδίκτυο: από τις ιστοσελίδες και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέχρι το fax και τα φωνητικά μηνύματα μέσω Διαδικτύου. Είναι δυνατόν η προσωπική σας ιστοσελίδα να σας εξασφαλίσει άμεσα νέους πελάτες; Μάλλον όχι, αλλά ανάλογα με την αγορά και το αντικείμενό σας, μπορεί να σας βοηθήσει να βρεθείτε σε πλεονεκτική θέση.

Ίσως αυτή τη στιγμή να μη σας είναι απαραίτητη η δημιουργία μιας ιστοσελίδας, όμως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Ανεξάρτητα από το αν χειρίζεστε εσείς ο ίδιος τον υπολογιστή ή όχι, η υπηρεσία αυτή μπορεί να επιφέρει εκπληκτικές βελτιώσεις στην αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα των επικοινωνιών σας.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, καθώς και το fax μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πολύ ευκολότερα όσον αφορά την προετοιμασία και την αποστολή τους σε σύγκριση με τις παραδοσιακές επιστολές ή fax. Δεν απαιτούν ιδιαίτερες απαιτήσεις στην προετοιμασία τους, γιατί ακόμη και η γλώσσα που χρησιμοποιείται στο Διαδίκτυο είναι λιγότερο επίσημη. Τα μηνύματα μπορούν εύκολα να αποθηκευτούν στον υπολογιστή και να ταξινομηθούν ανά πελάτη και ημερομηνία, ενώ δεν απαιτούνται εκτυπώσεις των μηνυμάτων – εκτός κι αν πρέπει να έχετε μαζί σας κάποιο αντίγραφο για τις ανάγκες μιας παρουσίασης. Τα περισσότερα προγράμματα διαχείρισης επαφών που χρησιμοποιούνται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές διαθέτουν λειτουργίες για τη διαχείριση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των μηνυμάτων όταν συνδυάζονται με κάποιο πρόγραμμα επικοινωνίας, όπως το WinFax ή το WinComm Pro.

Ένα παράδειγμα αξιοποίησης του διαδικτυακού μάρκετινγκ: Ένας πελάτης ζήτησε την άδεια να χρησιμοποιήσει τα ενημερωτικά δελτία ενός μέλους του MDRT στην ιστοσελίδα του. Το μέλος του MDRT τον ρώτησε γιατί ένας τοπικός αντιπρόσωπος όπως αυτός ενδιαφερόταν να έχει παρουσία στο Διαδίκτυο. Να και η απάντησή του: «Από τη στιγμή που απέκτησα σύνδεση στο Διαδίκτυο δε συναντώ πια τους πελάτες στο σπίτι τους. Όλοι μου οι πελάτες έρχονται στο γραφείο μου, γιατί από εκεί μπορώ να έχω πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που τυχόν τους ενδιαφέρουν.

Συχνά μου λένε ότι σκέφτονται να αγοράσουν το τάδε ή το δείνα προϊόν από κάποια εταιρεία. Ρίχνω μια ματιά στην ιστοσελίδα της συγκεκριμένης εταιρείας, βλέπω τις προτάσεις τους και απαντώ στους πελάτες μου ότι αν επιθυμούν, μπορώ να προχωρήσω την παραγγελία τους την ίδια στιγμή.

Ανεξάρτητα από το αν θέλουν τη βοήθειά μου για να επιλέξουν το προϊόν που καλύπτει τις ανάγκες τους ή απλώς θέλουν να εκτελέσω την απόφαση που ήδη έχουν πάρει, η σχέση με τους πελάτες μου ισχυροποιείται και αυξάνονται οι πιθανότητες να επικοινωνήσουν μαζί μου την επόμενη φορά που θα χρειαστούν τις υπηρεσίες μου».

 

Από τη σειρά βιβλίων Πωλήσεων του MDRT, Εκδόσεις MORAX, τηλ.: 210 9594121 & 165, Λεωφ. Συγγρού 236, Καλλιθέα 176 72, www.moraxmedia.gr.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eleven + fifteen =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Πώς θα κάνετε τους Πελάτες να Έρχονται
Ξανά και Ξανά σε εσάς (μέρος Ε΄)! https://www.insurancedaily.gr/pos-tha-kanete-tous-pelates-na-erchonte-3/