Βέλτιστες Χρηματοοικονομικές Πρακτικές σε Περίοδο Κρίσης
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
  • #Statistics2020
  • #Bestof 2020
  • #Covid-19
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

Βέλτιστες Χρηματοοικονομικές Πρακτικές σε Περίοδο Κρίσης

Insurancedaily editorial team Insurancedaily editorial team •
03/09/2020
• Marketing & Sales
1 min
Share on Facebook

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει δημιουργήσει μια άνευ προηγουμένου παγκόσμια υγειονομική, κοινωνική, οικονομική και χρηματοοικονομική κρίση.

Υπάρχουν πολλές αβεβαιότητες σχετικά με την κλίμακα και τις συνέπειες της πανδημίας και εγείρουν πολλά ερωτήματα, κυρίως σχετικά με τις προφυλάξεις που πρέπει να ληφθούν για την ελαχιστοποίηση της έκθεσης σε κίνδυνο του χρηματοοικονομικού μάνατζμεντ των επιχειρήσεων.

Γράφει ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Ακαδημαϊκός, Βασιλική Ακαδημία Οικονομικών και Χρηματοοικονομικών, Βασιλική Ευρωπαϊκή Ακαδημία των Διδακτόρων, Πολυτεχνείο Κρήτης & Audencia Business School, France

Μεθοδολογικό πλαίσιο

Πώς εξελίσσονται οι προτεραιότητες των χρηματοοικονομικών διευθύνσεων (Chief Financial Officer- CFO) στο πλαίσιο της τρέχουσας αστάθειας. Όταν κάποιοι επιμένουν στα μοντέλα τους, άλλοι αντιδρούν στη νέα κατάσταση και καινοτομούν.

Για παράδειγμα, reporting, διαχείριση προϋπολογισμού, διαχείριση προβλέψεων και λήψη αποφάσεων, τέτοιες είναι οι κύριες λειτουργίες του χρηματοοικονομικού μάνατζμεντ. Η τεχνολογία λογισμικού εμπλουτίζεται με νέες λειτουργίες όπως η παροχή πληροφοριών σε σχεδόν πραγματικό χρόνο και ο εκδημοκρατισμός της πρόσβασης σε εργαλεία ανάλυσης αποφάσεων που προσφέρουν ένα παγκόσμιο και τοπικό όραμα της επιχείρησης. Σε αυτή την ταραχώδη στιγμή όπως αυτή που βιώνουμε, το ερώτημα είναι, σε τί είδους χρήση θα δοθεί η μεγαλύτερη προσοχή στους CFO, και κυρίως, πώς θα διαχειριστούν τις συνέπειες τις κρίσης στη δομή τους;

Χρηματοοικονομικές επιδόσεις, σε συνδυασμό με το παρελθόν, το παρόν, το μέλλον

Από μια γενική άποψη και εκτός οποιασδήποτε συγκυρίας, η διαχείριση των χρηματοοικονομικών επιδόσεων μπορεί να χωριστεί σε τρεις χρονικούς άξονες: μια στόχευση στο παρελθόν όπου ο CFO καταρτίζει τους λογαριασμούς, υπολογίζει με βάση προηγούμενα δεδομένα και δίνει πιστοποιημένες αναφορές, μια στόχευση στο παρόν κατά την οποία η χρηματοοικονομική δραστηριότητα συνίσταται, μεταξύ άλλων, στη διαχείριση του ταμειακού αποτελέσματος, στην πληρωμή προμηθευτών και στη διαχείριση πελατών και, τέλος σε μια στόχευση στο μέλλον με τη χρηματοοικονομική δραστηριότητα που συνδέεται με τις προβλέψεις του ταμειακού αποτελέσματος, αναμενόμενων κινδύνων, επενδυτικών ευκαιριών για την ανάπτυξη της επιχείρησης βραχυπρόθεσμα και μεσο-μακροπρόθεσμα.

Η κρίση δημιουργεί νέα κατάσταση: Οι CFO πρέπει να πλοηγούνται με μειωμένη ορατότητα

Σε ό,τι αφορά τη διαχείριση της μεγέθυνσης και της κερδοφορίας, οι χρηματοοικονομικές διευθύνσεις στρέφονται στη βελτιστοποίηση των υπαρχόντων περιουσιακών στοιχείων, με στόχο την απόκτηση μεγίστου κέρδους από αυτά.

Η διαχείριση κινδύνων έχει αλλάξει. Δίνεται ιδιαίτερο βάρος σε κινδύνους τρίτων, όπως η αποτυχία πελατών ή υπεργολάβων, ο κίνδυνος των οποίων ενισχύεται με την κρίση. Οι CFO στρέφονται περισσότερο σε αυτόν τον τύπο λειτουργικού κινδύνου. Έχοντας μειωμένη στόχευση για το μέλλον, εννοούν περισσότερο τη βραχυπρόθεσμη διαχείριση η οποία είναι ένας από τους αιτιώδεις παράγοντες για την τρέχουσα κρίση.

Συμπερασματικά, η βελτιστοποίηση της διαχείρισης των χρηματοοικονομικών επιδόσεων, σήμερα μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από χθες, είναι μια δραστηριότητα που κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει. Οι CFO, χρησιμοποιώντας την επιμονή και την καινοτομία, μπορούν: (1) να παραμείνουν στο επιχειρηματικό μοντέλο τους και να περιμένουν την κρίση να τελειώσει, (2) να εφαρμόσουν νέες μεθόδους λειτουργίας οι οποίες θα επιτρέψουν στην εταιρεία να προσαρμοστεί στην κρίση και να διαρκέσει όσο το δυνατόν καλύτερα.

Ετικέτες: MBA LibraryΚωνσταντίνος Ζοπουνίδης
syn2020webads468x60corporategif

Διαβάστε Επίσης Posts

Marketing & Sales

Πιστεύετε στην επιστήμη ή όχι; Επιστήμη & Κοινωνία

Jan 13, 2021
Photo by Matt Moloney from StockSnap
Marketing & Sales

Ιεραρχική Δομή των Χωρών στη μετά Covid-19 εποχή

Jan 11, 2021
Marketing & Sales

Η Ενηλικίωση της Επιχείρησης & ο ρόλος της

Dec 29, 2020
Edward Howell, Unsplash
Marketing & Sales

Ποιες ομάδες θα υποφέρουν περισσότερο σε σχέση με την απώλεια απασχόλησης και εισοδήματος

Dec 23, 2020
work-from-home-insurancedaily
Marketing & Sales

Εταιρική Κουλτούρα εξ αποστάσεως

Dec 2, 2020
Concept of choice between two options marked as A and B. Letters are printed on note paper and attached to crope with clothes pins.
Marketing & Sales

Πολυκριτήρια Υποστήριξη Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς

Dec 1, 2020

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

13 + 8 =

eurolife-new-banner-may-2020gif
carglass-allazoume-ta-dedomenagif

TOP#5 Insurancedaily

  • Πανδημία Γρίπης:
    Τι δε μας λένε!

    633 shares
    Share 253 Tweet 158
  • 5 στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών μιλούν για την Cover Insurance

    127 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Τρία εμπόδια & τρία σενάρια για την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής

    125 shares
    Share 50 Tweet 31
  • Δ. Τσατίρης: Οι στόχοι, η εναλλακτική προσέγγιση και πώς θα διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Δ. Μπαχτιάρογλου: Η εμπειρία στις προμήθειες, το πάθος για εκπαίδευση & η στρατηγική στη MEGA

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist