Έρευνα: Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές που επιλέγουν τους διαμεσολαβητές για την ασφάλισή τους
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
banner468x60-acronis-dayjpg

Έρευνα: Τι ζητούν οι Έλληνες καταναλωτές που επιλέγουν τους διαμεσολαβητές για την ασφάλισή τους

H μελέτη της Accenture κατέγραψε τις απόψεις 2.000 καταναλωτών, 157 διαμεσολαβητών και 38 στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών

Βίκυ Γερασίμου Βίκυ Γερασίμου •
24/06/2021
• Ασφαλιστικές Ειδήσεις • Μελέτες
1 min
Share on Facebook

Τη στροφή των καταναλωτών σε phygital ασφαλιστικές υπηρεσίες καταγράφει πρόσφατη έρευνα της Accenture βάσει της οποίας το 56% ζητά αποκλειστικά επικοινωνία με διαμεσολαβητές, 18% των Ελλήνων θέλουν να επικοινωνούν αποκλειστικά ψηφιακά με την ασφαλιστική τους και το 26% δηλώνουν ότι εξαρτάται από τη συναλλαγή το είδος του καναλιού που θα χρησιμοποιήσουν.

της Βίκυς Γερασίμου

Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις 2.000 καταναλωτών, 157 διαμεσολαβητών και 38 στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών από τον Σεπτέμβριο του 2020 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2021.

Το 56% των καταναλωτών που ζητά αποκλειστική επικοινωνία με τον διαμεσολαβητή δηλώνει ταυτόχρονα ότι:

  • Σε ποσοστό 93% δηλώνουν είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό κανάλι όταν αναζητούν πληροφορίες για  την αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος
  • Σε ποσοστό 94% σημειώνουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση στο να αγοράσουν on line ένα ασφαλιστικό προιόν αν θέλουν
  • Σε ποσοστό 90% αναφέρουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να γίνεται ψηφιακά η ανανέωση στα προσωπικά τους στοιχεία
  • Σε ποσοστό 89% δηλώνουν ότι είναι από εξαιρετικά σημαντικό έως μετρίως σημαντικό να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες σε ένα ατύχημα ή μία αρρώστια

Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της έρευνας «σύμφωνα και με τις διεθνείς τάσεις, τα φυσικά κανάλια θα συνεχίσουν να είναι κυρίαρχα όπου υπάρχει υψηλή εξειδίκευση και πολυπλοκότητα, ενώ τα ψηφιακά κανάλια σταδιακά θα υπερτερούν των παραδοσιακών για τις βασικές και επαναλαμβανόμενες λειτουργίες. Συνεπώς, απαιτούνται αναπροσαρμογές στο ρόλο και τις πρωτοβουλίες που καλούνται να υιοθετήσουν οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι διαμεσολαβητές».

Έρευνα Accenture: Τι θέλουν οι Έλληνες καταναλωτές από τις ασφαλιστικές

Ετικέτες: Accenturestatistics2021
new-cover-insurancegif

Διαβάστε Επίσης Posts

Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρωτοβουλία ενημέρωσης για θέματα ιδιωτικής ασφάλισης

Mar 30, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Σεμερτζόγλου στη Γενική Διεύθυνση του υποκαταστήματος της HDI Global στην Ελλάδα

Mar 30, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση R. Gauci, A. Χρηστίδη & Μ. Τάτση με 15 κορυφαίους συνεργάτες

Mar 29, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρωπαϊκή Πίστη: Καινοτόμος εκπαιδευτική δράση από “Super Heroes”

Mar 29, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μέλος της Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής Ασφάλειας η ΠΟΑΔ

Mar 29, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασπίς: Τι ποσοστό των αποζημιώσεων έχουν λάβει οι ζημιωθέντες;

Mar 28, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × 5 =

banner-300x250gif
300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ασφαλισμένο το γνωστό εστιατόριο που κάηκε στη Ν. Σμύρνη

    568 shares
    Share 227 Tweet 142
  • Σε πρόγραμμα ψηφιοποίησης του ΕΣΠΑ η διαμεσολάβηση

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Εθνική Ασφαλιστική: Δωρεάν εξετάσεις έως 200 ευρώ στα επείγοντα νοσοκομείων του HHG

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • «Παρεξηγήσιμη» η προφορική εντολή ασφάλισης

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Επ. Φουφόπουλου: Στόχος τα €120 εκ. σε παραγωγή ασφαλίστρων

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist