ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Big Data: Μπορούν (και ήδη) αλλάζουν τον Ασφαλιστικό κλάδο. Διαβάστε πώς!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
07/01/2015 - Updated on 10/01/2015
in Marketing & Sales
A A
Big Data:  Μπορούν (και ήδη) αλλάζουν τον Ασφαλιστικό κλάδο. Διαβάστε πώς!
Share on Facebook

Men sitting at the library while looking at the tablet PC

Δεδομένα υπάρχουν παντού! Τα δεδομένα είναι αναμφισβήτητα το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο του ασφαλιστικού κλάδου, εξάλλου δεν υπάρχει φυσικό προϊόν, το μοντέλο βασίζεται στη σωστή πρόβλεψη και στο μετριασμό κινδύνου.  Για το λόγο αυτόν, η άφιξη των Big Data είναι ίσως πιο χρήσιμη για τους ασφαλιστές από ότι είναι σε άλλους κλάδους, λιγότερο εξαρτημένους από δεδομένα. Είναι ακόμη νωρίς για τα Big Data, η ζωή μας πρόκειται να ξεσηκωθεί από αυτά και από την  «επανάσταση του Internet», αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν ήδη δείξει τις προοπτικές τους. Αυτοί είναι τρεις τρόποι με τους οποίους τα μεγάλα δεδομένα μπορούν (και ήδη) αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο:

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

1. Θα βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των Big Data είναι η ικανότητα να εντοπίζουν και ενδεχομένως να προβλέπουν τάσεις. Η ικανότητα αυτή είναι γνωστή ως predictive analytics. Ίσως μερικοί από τους υπάρχοντες πελάτες σας να έχουν αρχίσει να αγοράζουν αυτοκίνητα, μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες  μέσω δεδομένων από τόπους κοινωνικής δικτύωσης, από δεδομένα αναζήτησης κ.λπ. Έτσι, ως ασφαλιστική εταιρεία,  μπορείτε να αρχίσετε να τους παρουσιάζετε προσφορές – με αυτό τον τρόπο όχι μόνο παρέχετε στους πελάτες σας πληροφορίες που μπορεί να μην είχαν βρει, αλλά μπορείτε επίσης να αυξήσετε τη διατηρησιμότητα των πελατών σας.

Σύμφωνα με την IBM, η προσέγγιση αυτή μπορεί να δυναμώσει τη σχέση μεταξύ ασφαλιστή και ασφαλιζόμενου: «Ο ασφαλιστής έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τη σωστή προσφορά τη σωστή στιγμή και με τον τρόπο που ο ασφαλισμένος θέλει να επικοινωνεί. Με τις μεγάλες δυνατότητες των Big Data και των analytics, οι ασφαλιστές μπορούν να αποκομίσουν χρήσιμες πληροφορίες από διαθέσιμα δεδομένα πελατών από περισσότερες πηγές από ό,τι παλαιότερα. Οι νέες αυτές δυνατότητες επιτρέπουν την πιο λεπτομερή ανάλυση των αλληλεπιδράσεων των πελατών, τη συμπεριφορά και τις στάσεις, και μας βοηθούν να κατανοήσουμε κάθε πελάτη ξεχωριστά. Χρησιμοποιώντας στοιχεία από πηγές όπως το geo-location, εξωτερικά δημόσια δεδομένα, τον τόνο που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια μιας τηλεφωνικής συνομιλίας και πληροφορίες από analytics, είναι δυνατόν να αναπτυχθεί μια πιο λεπτομερής εικόνα του ασφαλισμένου και έτσι να παρέχουμε εξατομικευμένη επικοινωνία και υπηρεσίες, με βάση τις προτιμήσεις τους.»

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια τεχνική μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προσέλκυση νέων πελατών.

2.  Η βελτιωμένη ανίχνευση απάτης θα εξοικονομήσει δισεκατομμύρια

Οι απάτες είναι ένα από τα μεγαλύτερα κόστη του ασφαλιστικού κλάδου. Σύμφωνα με το Insurance Fraud Bureau, οι απάτες που δεν ανιχνεύθηκαν πέρυσι κόστισαν στον Ασφαλιστικό κλάδο της Αγγλίας £ 2,1 δισ. και αύξησαν κατά μέσο όρο £ 50 το ετήσιο κόστος για κάθε κάτοχο ασφαλιστικού συμβολαίου. Ωστόσο, αυτός είναι ένας τομέας όπου τα Big Data έχουν ήδη αποδείξει την αξία τους. Όχι μόνο λόγω του όγκου τους, αλλά και χάρη στην ικανότητά τους για καλύτερη ανάλυση και κατανόηση δεδομένων, ανακαλύπτονται νέες επαναλήψεις οι οποίες διαφορετικά θα μας ξέφευγαν.

Σύμφωνα με τη Jane Tweddle, Διευθύντρια του κλάδου  ασφαλιστών και τραπεζιτών, SAP UKI , η οποία μίλησε στο Business Technology: «Με τη χρήση των Big Data μπορεί τε να παρατηρήσετε επαναλήψεις στις απάτες. Για παράδειγμα, τη μια εβδομάδα ο κ. Smith ήταν μάρτυρας του ατυχήματος του κ . Jones, και την επόμενη εβδομάδα ο κ. Jones έπαθε ατύχημα στο οποίο ήταν μάρτυρας ο κ. Clif f. Μπορείτε επίσης να δείτε γεωγραφικά περιστατικά,  όπου ορισμένοι τύποι απάτης συμβαίνουν πιο τακτικά. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να εντοπίζετε τις απάτες. Τα Big Data και οι σύγχρονες τεχνολογίες επιτρέπουν να εξετάσουμε περισσότερο αυτά τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.» Τα δεδομένα που εξετάζονται  εδώ θα μπορούσαν δυνητικά να επεκταθούν πέρα από τις πληροφορίες που κατέχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι τοπικές αστυνομικές. Θα μπορούσαν επίσης να ληφθούν υπόψη προφίλ από μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες  πληροφορίες από το διαδίκτυο ώστε να προστεθούν πιο λεπτομερή στοιχεία σε μεμονωμένες περιπτώσεις ασφάλισης. Η κ. Tweddle καταλήγει, «Αρκετά συχνά, οι χρήστες στο Internet αφήνουν  ένα ψηφιακό αποτύπωμα νομίζοντας πως κανείς δεν τους παρατηρεί.»

3.  Η βελτίωση της ανάληψης και εκτίμησης κινδύνου θα έχει ως αποτέλεσμα μια πιο δίκαιη συμφωνία για τους πελάτες

Όπως επεσήμανε ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ στο BBC News το περασμένο έτος, στην ασφάλιση είτε χάνεις είτε κερδίζεις, ειδικά αν χαρακτηριστείτε ως άτομο «υψηλού ρίσκου» – ένα νεαρό άτομο που αγοράζει αυτοκίνητο για παράδειγμα. Ωστόσο, η συλλογή και έξυπνη χρήση δεδομένων θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο που ο ασφαλιστικός κλάδος αντιμετωπίζει τους πελάτες του. Ένα παράδειγμα που παρουσιάζεται στο BBC News είναι μια τηλεματική συσκευή η οποία, όταν τοποθετηθεί  μέσα στο αυτοκίνητο, θα αναμεταδίδει τα δεδομένα  σχετικά με τις συνήθειες οδήγησης, την ταχύτητα,  και άλλες πληροφορίες που θα μπορούσαν κάλλιστα να μειώσουν τα ασφάλιστρα. Σύμφωνα με το BBC: «Στην αγορά είναι γνωστή ως “τηλεματική” συσκευή, η οποία παρακολουθεί την ταχύτητα του γιου σας κάθε στιγμή καθώς και ποιες ώρες οδηγεί. Επίσης η συσκευή ηχεί τρεις φορές, όταν τα φρένα πατηθούν  πολύ ξαφνικά.»

«Όταν ο γιος του τον κατηγόρησε ότι προσπαθεί να τον εκπαιδεύσει γι α να γίνει καλύτερος οδηγός, ο κ . Pratt συμφώνησε ότι αυτό προσπαθούσε να κάνει.»

Η πρόκληση θα είναι οι ασφαλιστικές εταιρείες να καταφέρουν να πείσουν τους πελάτες τους πως η παρακολούθηση των κινήσεών τους είναι όντως καλή ιδέα…

 

 

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ