ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Επιχειρείν

Στην ELPEDISON, η «Εξυπηρέτηση του Πελάτη» είναι μία από τις πιο σημαντικές αξίες

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
31/03/2014
in Επιχειρείν
A A
logo elpeedison
Share on Facebook

logo elpeedisonΗ ELPEDISON λανσάρει τις υπηρεσίες «Click-2-Call», «Click-2-Chat» και «e-Customer Satisfaction Survey». H ELPEDISON, o φιλικός Προμηθευτής Ηλεκτρικού Ρεύματος, φροντίζει για την παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης στους πελάτες της, διασφαλίζοντας την ικανοποίησή τους. Προς αυτήν την κατεύθυνση, η ELPEDISON ενισχύει διαρκώς το χαρτοφυλάκιο των παρεχόμενων εφαρμογών καθώς και των υπηρεσιών πελατειακής υποστήριξης, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες. Σκοπός της είναι να προσφέρει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, μέσω ιντερνετικών και φιλικών προς το χρήστη υπηρεσιών.

Μέσω της υπηρεσίας click-2-call, η ELPEDISON δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να αποκτήσει άμεσα και γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζεται, προκειμένου να γίνει πελάτης της ELPEDISON, χωρίς κανένα κόστος για τον ίδιο, κερδίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο χρόνο και χρήμα. Συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος, αρκεί να συμπληρώσει το όνομα και το τηλέφωνό του στην ειδικά σχεδιασμένη για την υπηρεσία σελίδα, την οποία μπορεί να βρει στην ιστοσελίδα της ELPEDISON, www. elpedison.gr, τόσο στην αρχική σελίδα όσο και σε όλες τις εσωτερικές.  Αμέσως μετά, η Εξυπηρέτηση Πελατών της ELEPDISON καλεί τον ενδιαφερόμενο, για να απαντήσει στα ερωτήματά του. Αντίθετα με την παραδοσιακή εξυπηρέτηση, η υπηρεσία click-2-call απευθύνεται στοχευμένα στους κατάλληλους online επισκέπτες, παρέχοντας τη σωστή ενημέρωση, την κατάλληλη στιγμή.

Διαβάστε Επίσης

Συνεταιριστική Ασφαλιστική

Συνεταιριστική: Νέες καλύψεις στο πρόγραμμα «πολυπροστασίας» επαγγελματικής στέγης

Jan 20, 2020
EEA-EAEE: Σήμερα το απόγευμα η εκδήλωση “Η ασφάλιση της επιχείρησης” στη Θεσσαλονίκη

EEA-EAEE: Σήμερα το απόγευμα η εκδήλωση “Η ασφάλιση της επιχείρησης” στη Θεσσαλονίκη

Jan 20, 2020 - Updated on Jan 21, 2020

Επιπλέον, η ELPEDISON, μέσω της πρόσφατα υλοποιημένης υπηρεσίας click-2-chat, προσφέρει στους πελάτες και εν δυνάμει πελάτες της τη δυνατότητα να θέτουν άμεσα, γραπτώς, τις ερωτήσεις που, ενδεχόμενα, έχουν για τα προϊόντα της Εταιρείας. Με την απλή συμπλήρωση του ονόματος και της διεύθυνσης του e-mail τους, στην ειδικά σχεδιασμένη για την υπηρεσία σελίδα, που βρίσκεται στην ιστοσελίδα www.elpedison.gr, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνομιλήσουν «ζωντανά» με την Εξυπηρέτηση Πελατών ELPEDISON, μέσω μιας δια-δραστικής «πλατφόρμας chat», απολαμβάνοντας μία απόλυτα προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι υπάρχοντες και μελλοντικοί πελάτες της ELPEDISON μπορούν να έρθουν άμεσα σε επικοινωνία με έναν εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης της  ELPEDISON, χωρίς κανένα κόστος για τους ίδιους.

Ακόμα, η ELPEDISON, φροντίζοντας έμπρακτα για την ικανοποίηση των πελατών της, δημιούργησε στην ιστοσελίδα της μία on-line Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών, η οποία αφορά στα διαφορετικά χαρακτηριστικά που διέπουν την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες,  όπως την αμεσότητα, την ευγένεια και την αποτελεσματικότητα. Η ELPEDISON επεξεργάζεται τις επιμέρους απαντήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια και τις προτάσεις των συμμετεχόντων, προκειμένου να ενισχύει διαρκώς την ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρει. Γιατί στην ELPEDISON, “η γνώμη του Πελάτη μετράει”.

Η ELPEDISON θα συνεχίσει, και στο προσεχές μέλλον, την περαιτέρω ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της με χρηστικές ιντερνετικές εφαρμογές και υπηρεσίες, προκειμένου να ενδυναμώσει τους πελάτες της και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο «την εμπειρία τους» με την ELPEDISON.

Tags: επιχειρηματικότητα
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Μόνο όσοι εισπράττουν ασφάλιστρα είναι υποχρεωμένοι να έχουν POS
Επιχειρείν

ΑΑΔΕ: Μαζικά e-mail σε επιχειρήσεις που δεν έχουν διασυνδεθεί με POS

by Insurancedaily editorial team
Mar 13, 2024
ΟΤΕ
Επιχειρείν

Όμιλος ΟΤΕ: Αύξηση 1,1% στα έσοδα Ομίλου το Δ’ τρίμηνο

by Insurancedaily editorial team
Feb 23, 2023
ΕΕΑ-Άδωνις Γεωργιάδης
Επιχειρείν

ΕΕΑ: Ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των σχολών οδηγών

by Insurancedaily editorial team
Feb 22, 2023
Γ. Χατζηθεοδοσίου
Επιχειρείν

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Δικαιώνονται οι θέσεις των μικρομεσαίων για την ανάγκη λήψης μέτρων

by Insurancedaily editorial team
Feb 16, 2023
man-working-tablet-with-stylus
Επιχειρείν

Το Ε.Ε.Α. διαθέτει στα μέλη του την ψηφιακή υπογραφή

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2022
Οι χώρες με ελκυστικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις: Η θέση της Ελλάδας
Επιχειρείν

Οι χώρες με ελκυστικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις: Η θέση της Ελλάδας

by Insurancedaily editorial team
Dec 7, 2022
ΕΕΑ
Επιχειρείν

Έρευνα Ε.Ε.Α.: Τι προβληματίζει επιχειρήσεις και καταναλωτές

by Insurancedaily editorial team
Dec 6, 2022
Νικόλαος Βουνισέας, Senior Partner και Αλκιβιάδης Σιαράβας Marketing, Communications and Corporate Citizenship Manager της KPMG στην Ελλάδα
Επιχειρείν

To 82% των Ελλήνων CEOs είναι αισιόδοξοι για την προοπτική ανάπτυξης της χώρας μας τα επόμενα 3 χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2022
CyberSurvey_GM-SMA-0458_asset-1_V1
Επιχειρείν

KPMG: Η ψηφιακή εμπιστοσύνη μεγαλώνει ενώ αυξάνονται οι προσδοκίες για κυβερνοασφάλεια & απόρρητο

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ