ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Επιχειρείν

Η Αθήνα ανακάμπτει – οι συνέργειες αποδίδουν

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
30/09/2014
in Επιχειρείν
A A
logos
Share on Facebook

logosΗ πορεία και η περαιτέρω εξέλιξη της Αθήνας ως διεθνούς ταξιδιωτικού προορισμού ήταν το θέμα της κοινής Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα (30-9-2014) από τέσσερις σημαντικούς φορείς του Τουρισμού: την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ), τη MarketingGreece, το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και την ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean. Βασικός άξονας της εκδήλωσης ήταν τα ορατά και μετρήσιμα πλέον -θετικά- αποτελέσματα, που αποδεικνύουν στην πράξη την αξία αλλά και τη δύναμη της συνεργασίας για την επιτυχημένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου παρουσιάσθηκαν από την ΕΞΑΑΑ τα στοιχεία κίνησης του 8μηνου 2014 στην Αθήνα, οι δράσεις των φορέων που συνέβαλαν στο θετικό αυτό αποτέλεσμα, το ολοκληρωμένο πλάνο ενεργειών προβολής της Αθήνας της MarketingGreece, καθώς και η διεθνής καμπάνια «I’manAθeniantoo»,η νέα πρωτοβουλία του ΔΑΑ και της MarketingGreece, η οποία, σε συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών “Perhaψ you’re an Aθenian too!”, καλεί τους επισκέπτες «να γίνουν Αθηναίοι»και αποτελεί την πλέον σύγχρονη ενέργεια προβολής της Αθήνας.

Διαβάστε Επίσης

Συνεταιριστική Ασφαλιστική

Συνεταιριστική: Νέες καλύψεις στο πρόγραμμα «πολυπροστασίας» επαγγελματικής στέγης

Jan 20, 2020
EEA-EAEE: Σήμερα το απόγευμα η εκδήλωση “Η ασφάλιση της επιχείρησης” στη Θεσσαλονίκη

EEA-EAEE: Σήμερα το απόγευμα η εκδήλωση “Η ασφάλιση της επιχείρησης” στη Θεσσαλονίκη

Jan 20, 2020 - Updated on Jan 21, 2020

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την ΕΞΑΑΑ, την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2014 στην Αθήνα αυξήθηκαν: η πληρότητα των μονάδων κατά 22,3% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2013, η μέση τιμή δωματίου κατά 4,9% και το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) κατά 28,3%. Η αύξηση της ζήτησης και της πληρότητας φανερώνει τη δυναμική του προορισμού, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις έρευνες της ΕΞΑΑΑ &GBRConsulting«Περί Ικανοποίησης Επισκεπτών» (δείγμα άνω των 1.500 επισκεπτών – ενοίκων ξενοδοχείων κατ’ έτος), όπου σε ποσοστό 96% οι τουρίστες της πόλης μας θα συνιστούσαν την Αθήνα σε τρίτους αλλά και η συνολική αξιολόγηση του προορισμού, “μας προάγει” με “βαθμολογία” 7,8/10. Τα ως άνω στοιχεία επιβεβαιώνονται και από την αύξηση των Τουριστικών Αφίξεων στο Αεροδρόμιο της Αθήνας την ίδια περίοδο κατά 528.000 (Πηγή:ΔΑΑ – Δημοσίευση Στοιχείων: ΣΕΤΕ) – κάτι που όπως είπε ο κ. Βασιλικός «αντιστοιχεί σε περίπου 390.000 επιπλέον διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία και μεταφράζεται σε 142.8 εκατ. ευρώ για τη πραγματική οικονομία της Αθήνας δηλ. ξενοδοχεία, εμπόριο, εστίαση, δημοτικά τέλη, φόροι, μεσάζοντες κ.λπ». Όπως τόνισε ο Πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ «η ανάκαμψη προέκυψε μέσα από νέες ιδέες και κοινές προσπάθειες και αποδεικνύει την ανάγκη να συστρατευθούμε όλοι κάτω από μακροπρόθεσμο στόχο και στρατηγική για την περαιτέρω βελτίωση, αριθμών και ποιότητας».

Απ’ την πλευρά της η MarketingGreece, υλοποιώντας ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής σε συνεργασία με την ΕΞΑΑΑ, την Aegean και άλλους φορείς, παρουσίασε τις ενέργειες δημοσιότητας, οι οποίες είχαν αποτέλεσμα πάνω από 100 άρθρα για την Αθήνα σε ξένα ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας, καθώς και ένα υψηλό ισότιμο διαφημιστικής αξίας της τάξεως των 7.500.000€.

Πιο συγκεκριμένα και όπως επεσήμανε ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της MarketingGreece, «Η Αθήνα αποτελεί καταλύτη για την διατήρηση ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού και επιχειρούμε την προβολή της ως ιδανικό τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών. Η υλοποίηση της καμπάνιας «I’manAθeniantoo»εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας που αναπτύσσει η Marketing Greeceστους άξονες της συνέργειας, καινοτομίας και της ολοκληρωμένης στρατηγικής».

Η ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean έχει να επιδείξει μακρά και μετρήσιμη δράση ως αρωγός και υποστηρικτής ενεργειών με ουσία και περιεχόμενο για την Αθήνα – και όχι μόνο γι’ αυτήν. Ως σύμμαχος και στενός στρατηγικός συνεργάτης, τόσο της ΕΞΑΑΑ όσο και του ΔΑΑ και της MarketingGreece, έχει υποστηρίξει τη μεταφορά όλων των προσκεκλημένων δημοσιογράφων αλλά και Τ.Ο. στην Αθήνα από όλες τις χώρες– αγορές, όπου πετούν τα αεροπλάνα της εταιρείας. Όπως είπε ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Αegean,«Συλλογικές συντονισμένες προσπάθειες και επένδυση με συνέπεια σε περισσότερες άμεσες συνδέσεις, ποιότητα και ανταγωνιστικότητα. Αυτή είναι η προφανής ανάγκη για να δώσουμε στην Αθήνα τη θέση που της αρμόζει».

Τέλος, όπως ανέφερε και ο κ. Γιάννης Παράσχης, Γενικός Διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το γεγονός ότι οι ξένοι επισκέπτες με μοναδικό προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν κατά 29% κατά το Α’ εξάμηνο 2014 αποδεικνύει τη δυναμική ανάκαμψη της πόλης μας ως τουριστικού προορισμού. Συγκεκριμένα, σεό,τι αφορά στις ενέργειες για την προβολή της Αθήνας και στη νέα καμπάνια «I’manAθeniantoo»,η οποία αποτελεί άλλον έναν σημαντικό «κρίκο στην αλυσίδα» των δράσεων και των προσπαθειών εκ μέρους του ΔΑΑ,ο κ. Παράσχης τόνισε:«Ήδη από την έναρξη της κρίσης, θέσαμε ως μία από τις βασικές μας προτεραιότητες τη στήριξη του προορισμού «Αθήνα» μέσω μίας σειράς πρωτοβουλιών.

«Ηκαμπάνια “Perhaψyou’reanAΘeniantoo!” έτρεξετο 2014 με μεγάλη επιτυχία σε 18 αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο και πρόβαλε σε ένα επιβατικό κοινό άνω των 170 εκατομμυρίων, με έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο, τα διαφορετικά πρόσωπα της πόλης μας, αλλά και την οικουμενικότητα της Αθηναϊκής ταυτότητας. Είναι, λοιπόν, ιδιαίτερη χαρά για εμάς το γεγονός ότι, τώρα που η Αθήνα έχει ήδη ανακάμψει δυναμικά, η “πρόσκληση” του Perhaψ, μέσα από τη συνεργασία με τη MarketingGreece, γίνεται “βεβαιότητα”, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να μοιραστούν την Αθηναϊκή τους εμπειρία και να ονομαστούν “Αθηναίοι”».

Εν κατακλείδι, το συμπέρασμα αλλά και το μήνυμα ταυτόχρονα της ημέρας αφορά γενικότερα στην ανάγκη για άμεση κινητοποίηση, συνεργασία και εμπλοκή όλων μας -είτε ως τουριστικά δραστηριοποιούμενων, είτε ως ΜΜΕ, είτε ως πολιτών της πρωτεύουσας- για την επανατοποθέτησή μας απέναντι στην Αθήνα, για την… «ανακάλυψή» της εκ νέου, για την ανάδειξη της διαχρονικής και πολυθεματικής της ταυτότητας διεθνώς και φυσικά για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, για πολίτες και επισκέπτες.

Tags: επιχειρηματικότητα
new-cover-insurancegif

Related Posts

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Μόνο όσοι εισπράττουν ασφάλιστρα είναι υποχρεωμένοι να έχουν POS
Επιχειρείν

ΑΑΔΕ: Μαζικά e-mail σε επιχειρήσεις που δεν έχουν διασυνδεθεί με POS

by Insurancedaily editorial team
Mar 13, 2024
ΟΤΕ
Επιχειρείν

Όμιλος ΟΤΕ: Αύξηση 1,1% στα έσοδα Ομίλου το Δ’ τρίμηνο

by Insurancedaily editorial team
Feb 23, 2023
ΕΕΑ-Άδωνις Γεωργιάδης
Επιχειρείν

ΕΕΑ: Ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των σχολών οδηγών

by Insurancedaily editorial team
Feb 22, 2023
Γ. Χατζηθεοδοσίου
Επιχειρείν

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Δικαιώνονται οι θέσεις των μικρομεσαίων για την ανάγκη λήψης μέτρων

by Insurancedaily editorial team
Feb 16, 2023
man-working-tablet-with-stylus
Επιχειρείν

Το Ε.Ε.Α. διαθέτει στα μέλη του την ψηφιακή υπογραφή

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2022
Οι χώρες με ελκυστικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις: Η θέση της Ελλάδας
Επιχειρείν

Οι χώρες με ελκυστικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις: Η θέση της Ελλάδας

by Insurancedaily editorial team
Dec 7, 2022
ΕΕΑ
Επιχειρείν

Έρευνα Ε.Ε.Α.: Τι προβληματίζει επιχειρήσεις και καταναλωτές

by Insurancedaily editorial team
Dec 6, 2022
Νικόλαος Βουνισέας, Senior Partner και Αλκιβιάδης Σιαράβας Marketing, Communications and Corporate Citizenship Manager της KPMG στην Ελλάδα
Επιχειρείν

To 82% των Ελλήνων CEOs είναι αισιόδοξοι για την προοπτική ανάπτυξης της χώρας μας τα επόμενα 3 χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2022
CyberSurvey_GM-SMA-0458_asset-1_V1
Επιχειρείν

KPMG: Η ψηφιακή εμπιστοσύνη μεγαλώνει ενώ αυξάνονται οι προσδοκίες για κυβερνοασφάλεια & απόρρητο

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
banner-250-300-2024png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ