ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Ο Φαύλος Κύκλος των Δυσαρεστημένων Πελατών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
14/10/2014 - Updated on 17/10/2014
in Marketing & Sales
A A
δυσαρεστημένοι πελάτες
Share on Facebook

funny angry girlΤου Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη

Η αδυναμία μιας επιχείρησης να ικανοποιήσει τους πελάτες της, αλλά και η ανεπάρκειά της στο σωστό χειρισμό των παραπόνων, μπορεί να επιφέρει καταστροφικά αποτελέσματα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα φαύλο κύκλο, τα στάδια του οποίου μπορεί να είναι τα εξής:

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

1. Οι πελάτες φεύγουν δυσαρεστημένοι. Μετατρέπονται σε «κακούς πρεσβευτές» της επιχείρησης, προδιαθέτοντας αρνητικά φίλους και γνωστούς.

2. Οι πελάτες αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχει λόγος να παραπονεθούν, αφού τίποτα δεν θα αλλάξει. Μερικές φορές, και να θέλουν να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους, θα βρουν τις «πόρτες κλειστές».

3. Αφού δεν υπάρχει επανατροφοδότηση από τους πελάτες, η επιχείρηση αδυνατεί να μάθει τι πρέπει να κάνει για να βελτιωθεί και να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της. Πιστεύει ότι αφού δεν παραπονείται κανένας, όλα λειτουργούν ρολόι.

4. Για το λόγο αυτό, προϊόντα και υπηρεσίες δεν βελτιώνονται, δημιουργώντας ακόμη περισσότερους δυσαρεστημένους πελάτες.

5. Η επιχείρηση, προκειμένου να επιβιώσει, μπορεί να μειώσει τις τιμές, προσελκύοντας πελατεία που είναι ευαίσθητη στην τιμή και η οποία, προφανώς, γνωρίζει ότι το επίπεδο υπηρεσιών είναι χαμηλό.

6. Οι υπάλληλοι δυσανασχετούν με την όλη κατάσταση. Σε αρκετές περιπτώσεις προσάπτουν και χαρακτηρισμούς στους πελάτες, όπως «ιδιότροποι», «ζώα», «γκρινιάρηδες» κ.λπ.

7. Οι καλοί υπάλληλοι δεν έχουν κανένα κίνητρο και αποχωρούν, με αποτέλεσμα το επίπεδο εξυπηρέτησης να χειροτερέψει.

8. Αυτό, με τη σειρά του, «διώχνει» ακόμη περισσότερους πελάτες, οι οποίοι θα επηρεάσουν και άλλους. Και κάπως έτσι, ο φαύλος κύκλος επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά.

Δυστυχώς, πολλές επιχειρήσεις αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν το πραγματικό κόστος της απώλειας πελατών. Συνήθως γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν για να προσελκύσουν πελάτες, αλλά δεν γνωρίζουν πόσους έχασαν, για ποιο λόγο και, τέλος, πόσο αυτό θα τους κοστίσει. Στο σημερινό, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου χάρη στο διαδίκτυο ο ανταγωνιστής μπορεί να βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου, ο τρόπος που ένας οργανισμός αντιδρά στα παράπονα φανερώνει το ενδιαφέρον του για την ποιότητα των εμπορευμάτων και των υπηρεσιών του, καθώς και την προσήλωσή του στην ικανοποίηση της πελατείας του. Ο πελάτης είναι το παν για την επιχείρηση. Αυτός αποφασίζει με ποιον θα συνεργαστεί και ποιον θα απορρίψει. Αν παραμείνει πιστός στον ίδιο προμηθευτή, το ιδανικό σενάριο για οποιαδήποτε επιχείρηση βασίζεται σε επαναλαμβανόμενες αγορές, σημαίνει ότι είναι πάρα πολύ ικανοποιημένος. Συν τοις άλλοις, θα εξελιχθεί στον καλύτερο «διαφημιστή» της. Σε κάθε άλλη περίπτωση, μπορεί να φύγει. Αν, τουλάχιστον, δυσαρεστηθεί και εκφράσει στην επιχείρηση την απογοήτευσή του, τότε της δίνει μία τελευταία ευκαιρία.

*Απόσπασμα από το βιβλίο του Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη «Παράπονα πελατών: μπελάς ή ευκαιρία», εκδόσεις Σταμούλης.

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ