ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Τα 5 κοινά των πρακτορείων που… βλέπουν κορυφή

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
24/03/2015 - Updated on 06/05/2015
in Marketing & Sales
A A
Τα 5 κοινά των πρακτορείων που… βλέπουν κορυφή
Share on Facebook

salesΤου Stuart Ganis

Τα ασφαλιστικά γραφεία είναι σαν τις νιφάδες του χιονιού: δεν είναι κανένα ίδιο. Ωστόσο, μετά από πολλά χρόνια δίπλα σε διευθυντές γραφείων που βρίσκονταν σε φάση υπερ-ανάπτυξης, αυτό που διδάχθηκα είναι ότι τελικά υπάρχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Ακολουθούν ορισμένα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν και αν τα αντιγράψετε μπορεί να βοηθήσουν το γραφείο σας να ανέβει πολλές θέσεις στην κατάταξη των επιδόσεων.

1.Κουλτούρα

Οι κορυφαίοι σε επιδόσεις διαθέτουν μία κουλτούρα που εστιάζει στην παραγωγή. Όταν αναφερόμαστε στο χτίσιμο μίας κουλτούρας που εστιάζει στις πωλήσεις, ο κόσμος συνήθως υποθέτει ότι απορρίπτουμε την σημασία της ποιότητας των υπηρεσιών. Δεν είναι όμως έτσι. Στην ουσία, τα γραφεία με την καλύτερη κουλτούρα πωλήσεων συνήθως διαθέτουν και τις καλύτερες ομάδες υποστήριξης. Έχετε κατά νου ότι: Δεν μπορείτε με το πάτημα ενός διακόπτη να δημιουργήσετε μία παγκοσμίου κλάσης κουλτούρα πωλήσεων. Χρειάζεται επικοινωνία, εκπαίδευση, χάρισμα και ένας διευθυντής που δίνει όλη του την προσοχή στους συνεργάτες του, στις διαδικασίες και στα εργαλεία. Προσλαμβάνετε δύσκολα και απολύετε εύκολα όμως οι κορυφαίοι λατρεύουν να δουλεύουν στο γραφείο σας. Όχι μόνο γιατί αναπτύσσονται προσωπικά και επαγγελματικά, αλλά τους αρέσει κιόλας. Είστε ηγέτης και όχι διευθυντής, και οι εργαζόμενοι γνωρίζουν ότι έχουν την στήριξή σας καθημερινά.

Η συμπεριφορά σας και όχι η ικανότητά σας θα καθορίσει το πόσο ψηλά θα φτάσετε.

2.Τεχνολογία

Οι σύμβουλοι που βρίσκονται σε υπερανάπτυξη κατανοούν ότι η τεχνολογία μπορεί να μεγαλώσει μία επιχείρηση ταχύτερα από τις συνηθισμένες διαδικασίες. Όταν επενδύουν σε νέες τεχνολογίες, αυτές εφαρμόζονται σωστά και όλοι στο γραφείο τις ακολουθούν. Δεν μπορώ να σας πω πόσες φορές έχω δει σύμβουλους να επενδύουν στην τελευταία τεχνολογία και να περιμένουν να λειτουργήσει σαν μαγικό ραβδί. Δυστυχώς, μένουν στο ράφι και σκονίζονται γιατί το προσωπικό δεν μπορεί να προσαρμοστεί.

Δεν πρόκειται για πίστη στην τεχνολογία, αλλά πίστη στον άνθρωπο.

“Οι διευθυντές που βρίσκονται στο τιμόνι ραγδαία αναπτυσσόμενων γραφείων θεωρούν ότι έχουν εταιρείες πωλήσεων και marketing που τυχαίνει να προσφέρουν ασφαλιστικά προϊόντα. Είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο email marketing, ενώ διαθέτουν και κορυφαίες ιστοσελίδες”

3.Πωλήσεις και marketing

Οι διευθυντές που βρίσκονται στο τιμόνι ραγδαία αναπτυσσόμενων γραφείων θεωρούν ότι έχουν εταιρείες πωλήσεων και marketing που τυχαίνει να προσφέρουν ασφαλιστικά προϊόντα. Είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο email marketing, ενώ διαθέτουν και κορυφαίες ιστοσελίδες. Επιλέγουν προωθητικές ενέργειες και διαθέτουν στρατηγική για κάθε ενδεχόμενο. Διαθέτουν διαδικασίες πωλήσεων που όλοι στο γραφείο ακολουθούν και οι οποίες επανεξετάζονται σε συσκέψεις, διδάσκονται στους νέους συνεργάτες και το πιο σημαντικό απ’ όλα, έχουν αποτέλεσμα. Ο όρος πώληση δεν είναι κακή λέξη αλλά αγκαλιάζεται από ένα πρακτορείο που ανθίζει.

Τίποτα δεν γίνεται σε ένα ασφαλιστικό γραφείο μέχρι κάτι να πουληθεί.

sales54.Μετρήσεις

Οι πράκτορες που αναπτύσσονται γνωρίζουν πόσες προσφορές έλαβαν σήμερα, χθες, αυτή την εβδομάδα, την προηγούμενη, το περασμένο τρίμηνο και τέλος πάντων, καταλάβατε. Ξέρουν πόσες πωλήσεις έκαναν, πόσα ασφάλιστρα παρήγαγαν και πόσες προμήθειες κατέγραψαν και μετά γιορτάζουν όταν πετυχαίνουν ή ξεπερνούν τους στόχους. Ξέρουν πόσες διασταυρούμενες πωλήσεις έκανε η ομάδα και τα μπόνους διαμορφώνονται ανάλογα με αυτά τα νούμερα. Είτε έχουν 2, 20 ή 200 άτομα προσωπικό, ξέρουν το ποσοστό επιτυχίας του καθενός και όλα αυτά τα στοιχεία είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο. Τα γραφεία που βασίζονται στα δεδομένα μπορούν να κάνουν αλλαγές και να πετύχουν πράγματα πολύ γρήγορα. Αυτό διασφαλίζει μία μεγάλη δεξαμενή δυνητικών πελατών που διανέμονται στο κατάλληλο άτομο με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να κλείσει την πώληση.

Σταματήστε να κάνετε υποθέσεις! Δεν μπορείτε να διαχειριστείτε κάτι που δεν μετράτε.

5.Αλλαγή

Πόσο συχνά κοιτάτε το ασφαλιστικό σας γραφείο και αναρωτιέστε τι θα μπορούσε να αλλάξει; Η αλλαγή αποτελεί μία βασική αρχή που ο κάθε διευθυντής γραφείου πρέπει να ενστερνιστεί γιατί αλλιώς κινδυνεύει να μείνει πίσω. Μη φοβάστε, μπορείτε να γίνετε ότι και αν θελήσετε, όμως τίποτα δεν θα γίνει αν δεν αλλάξετε. Ο κόσμος άλλαξε τελείως έξω από το γραφείο σας, μέσα έχει αλλάξει;

Το να προσλαμβάνετε τα μεγαλύτερα ταλέντα, να υιοθετείτε μία ψηφιακή παρουσία και να αναπτύσσετε μία πωλησιακή στρατηγική για τον συνδεδεμένο καταναλωτή αποτελούν κλειδιά για την επιτυχία. Είναι αλλαγές που πρέπει να γίνουν αν θέλετε όχι μόνο να επιβιώσετε αλλά και να αναπτυχθείτε το 2015 και στο μέλλον.

Αν δεν αλλάζεις, πεθαίνεις.

Ένα από τα καλύτερα πράγματα στη δουλειά σας είναι ότι έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το είδος του γραφείου που εσείς επιλέγετε. Είστε μοναδικοί και κανείς δεν μπορεί να αντιγράψει αυτό που κάνετε σε καθημερινή βάση. Έχετε μία επιλογή κάθε ημέρα που τα πόδια σας πατούν στο έδαφος, επομένως μεγιστοποιήστε την ευκαιρία και αρχίστε να αναπτύσσεστε.

*Ο Stuart Ganis ξεκίνησε την καριέρα του ως παραγωγός το 1989 και αργότερα ίδρυσε ένα ανεξάρτητο γραφείο που έφτασε τα 20 εκατομμύρια σε όγκο ασφαλίστρων μέσα σε 5 χρόνια. Μετά την πώληση του γραφείου, ο Ganis ξεκίνησε μία συμβουλευτική εταιρεία που βοηθά τους διαμεσολαβητές στα πεδία των πωλήσεων, του marketing, των λειτουργιών ενώ παρέχει και συμβουλευτικές υπηρεσίες για εξαγορές και συγχωνεύσεις. Κατά την τρέχουσα περίοδο, ο Stuart είναι αντιπρόεδρος στρατηγικών συνεργασιών της EverQuote.sales4

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nn-300x250-animated-banners-01gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ