ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Auto News

Η νέα Alfa Romeo 4C Spider του 2015

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
14/01/2015 - Updated on 04/04/2017
in Auto News
A A
2015 Alfa Romeo 4C Spider
Share on Facebook

2015 Alfa Romeo 4C Spider

  • Το ανοιχτό αμάξωμα και η αρχιτεκτονική με τον κινητήρα στο κέντρο της νέας Alfa Romeo 4C Spider του 2015 βασίζονται στην εμπειρία περισσότερων από 100 χρόνων πρωτοποριακού και λειτουργικού ιταλικού ντιζάιν
  • Το μοναδικό πλαίσιο από ανθρακονήματα στο παρμπρίζ τονίζει το επίσης κατασκευασμένο από ανθρακονήματα υπερελαφρύ «μονοκόκ» αμάξωμα και τα αλουμινένια εξαρτήματα στο πλαίσιο, που επιτρέπουν έναν απίστευτο λόγο βάρους/ισχύος και επιδόσεις επιπέδου supercar
  • Καινοτόμες και μοναδικές τεχνολογικές λύσεις: αλουμινένιος κινητήρας 1750 Turbo με άμεσο ψεκασμό, διπλό intercooler και διπλό συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, συνδυασμένος με το ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και τον επιλογέα Alfa DNA με τέσσερις επιλογές ρυθμίσεων τρόπου οδήγησης
  • Νέο σύστημα εξάτμισης δύο σταδίων Akrapovič με τιτάνιο, απόληξη από ανθρακονήματα και χαρακτηριστικό ήχο με την υπογραφή της Alfa (διαθεσιμότητα αργότερα)
  • Κατασκευασμένη στη Modena, η Alfa Romeo 4C Spider συνδυάζει δύο εξαιρετικές τεχνογνωσίες – την τεχνολογία κορυφαίων επιδόσεων της Alfa Romeo και την κατασκευαστική ποιότητα της Maserati
  • Η νέα Alfa Romeo 4C Spider του 2015 θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη το καλοκαίρι

Προσθέτοντας μια ακόμα σελίδα στη θρυλική αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo και στην συναρπαστική εμπειρία των ανοιχτών αυτοκινήτων, η νέα Alfa Romeo 4C Spider του 2015 κάνει το ντεμπούτο της με το ανοιχτό αμάξωμα που προσφέρει πανοραμική θέα, συνδυασμένο με τον καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα της βραβευμένης 4C Coupe: κατασκευασμένη στη Modena, με πρωτοποριακό και λειτουργικό ιταλικό ντιζάιν, κορυφαίο τεχνολογικά «μονοκόκ» πλαίσιο από ανθρακονήματα, εμπνευσμένο από τη Formula 1, που επιτρέπει έναν απίστευτο λόγο βάρους/ισχύος. Επίσης, προηγμένες τεχνολογικές λύσεις που συμπεριλαμβάνουν τον αλουμινένιο κινητήρα 1750 Turbo με άμεσο ψεκασμό, διπλό intercooler και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο οποίος επιτρέπει επιδόσεις επιπέδου supercar.

Διαβάστε Επίσης

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

Jun 5, 2025

Η 4C και η κληρονομιά της Alfa Romeo

Το όνομα της Alfa Romeo 4C Spider υπενθυμίζει τη μεγάλη σπορ παράδοση της μάρκας: τα ακρωνύμια 8C και 6C στις δεκαετίες των 1930s και 1940s ήταν διακριτικά αυτοκινήτων – αγωνιστικών και εκδόσεων δρόμου – που χρησιμοποιούσαν δυνατούς 8κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες. Όπως και για τη βραβευμένη 4C Coupe, στόχος της νέας 4C Spider του 2015 είναι μια επιστροφή των «σπουδαίων Alfa Romeo», συνεχίζοντας αυτήν την παράδοση με τον καινοτόμο αλουμινένιο τετρακύλινδρο κινητήρα 1750 Turbo με άμεσο ψεκασμό και διπλό intercooler, που αποδίδει την εντυπωσιακή ισχύ των 136 ίππων ανά λίτρο.

Η 4C Spider προέρχεται από μία οικογενειακή παράδοση που συμπεριλαμβάνει μερικά ειδικά κατασκευασμένα μοντέλα επιδόσεων τα οποία συνδυάζουν μικρό βάρος και επιδόσεις με το ακαταμάχητο στιλ της Alfa Romeo: την αλουμινένια 8C 2900 B Touring (1938), τη 1900 C52 “Disco Volante” (1952) που ξεπερνούσε τα 230 χλμ./ώρα και πάνω απ’ όλα τη θρυλική 33 Stradale του 1967, με το σωληνωτό σασί από κράμα χάλυβα και μαγνησίου και τον κινητήρα στο κέντρο.

Πρωτοποριακό και ελκυστικό ιταλικό ντιζάιν

Εμπνευσμένη από την 33 Stradale, η Alfa Romeo 4C Spider χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα στο κέντρο όπως αυτό το θρυλικό αυτοκίνητο και ακολουθεί την ίδια παράδοση του χαμηλού βάρους, με τις επιφάνειες από ανθρακονήματα να σχηματίζουν ένα ελκυστικό ιταλικό σχέδιο.

Το πίσω μέρος περικλείει την παλλόμενη καρδιά του αυτοκινήτου, τα μηχανικά μέρη και τον κινητήρα, υποστηρίζεται από στρογγυλά πίσω φώτα LED και χαρακτηρίζεται από δύο μυώδη «φτερά», που ενσωματώνουν όμορφα τους πλευρικούς αεραγωγούς, αναγκαίους για την ψύξη του κινητήρα. Από κάτω, δύο εξατμίσεις είναι τοποθετημένες στις γωνίες, τονίζοντας την εικόνα της 4C Spider ως supercar. Αργότερα θα είναι διαθέσιμο κι ένα κεντρικά τοποθετημένο σύστημα εξάτμισης δύο σταδίων Akrapovič, εμπνευσμένο από την 4C Spider Concept.

esoteriko Alfa-Romeo_4C-Spider-US-version_25Εσωτερικό

Το κόκπιτ της 4C Spider είναι εμπνευσμένο από τους αγώνες. Υπάρχουν δύο σπορ δερμάτινα καθίσματα κατασκευασμένα από σύνθετο υλικό, ενώ το δερμάτινο σπορ τιμόνι με paddles αλλαγής ταχυτήτων και τα αλουμινένια πεντάλ τονίζουν το αγωνιστικό πνεύμα της μάρκας. Η χρήση των ανθρακονημάτων για την κατασκευή του εσωτερικού ενισχύει την αίσθηση της μοναδικότητας, της τεχνολογίας και του χαμηλού βάρους. Αντίστοιχου επιπέδου είναι ο εξοπλισμός, με την υψηλής τεχνολογίας έγχρωμη οθόνη 7” παροχής πληροφοριών να προσφέρει την αποτελεσματικότητα της πληροφόρησης που επιτρέπει στον οδηγό να έχει την προσοχή του συγκεντρωμένη στο δρόμο (ή την πίστα). Νέο στη γκάμα της 4C είναι το ηχοσύστημα της Alpine, που προσφέρει ήχο υψηλής ποιότητας και πολλαπλή συνδεσιμότητα.

Κινητήρας στο κέντρο με μοναδικό σετ τεχνολογικών λύσεων

Χάρη στην τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο, τις μικρές διαστάσεις της και την προηγμένη τεχνολογία της, η Alfa Romeo 4C Spider προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, πλευρική επιτάχυνση 1,1 g και επιβράδυνση φρεναρίσματος 1,25 g. Ψάχνοντας για λύσεις μείωσης του βάρους που θα εξασφάλιζαν κορυφαίες επιδόσεις, οι μηχανικοί της Alfa Romeo στράφηκαν προς τη Formula 1 και τα πιο προηγμένα supercars. Το πλαίσιο είναι ένα «μονοκόκ» από ανθρακονήματα, τεχνολογίας “pre-preg” που προέρχεται από τη Formula 1 και ζυγίζει μόνο 65 κιλά. Τα εμπρός και πίσω τμήματα του «σασί» και το πλαίσιο στήριξης του κινητήρα είναι από αλουμίνιο. Για να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους, χρησιμοποιήθηκε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα για το παρμπρίζ, ενώ ένα αλουμινένιο «ρόλμπαρ» προσφέρει σημεία στήριξης για το πίσω «καπό». Οι μηχανικοί της Alfa Romeo βελτιστοποίησαν ακόμα και το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα, χρησιμοποιώντας 10% πιο λεπτό γυαλί για τη μείωση του βάρους κατά 15%.

Ο αλουμινένιος κινητήρας 1750 Turbo με άμεσο ψεκασμό, διπλό intercooler και διπλό συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων αποδίδει 237 ίππους ή αλλιώς μια εντυπωσιακή ειδική ισχύ 136 ίππων ανά λίτρο. Ο ψεκασμός υψηλής πίεσης σε ακροφύσια πολλαπλών οπών επιτρέπει ομοιόμορφη κατανομή του καυσίμου, ενώ για τη μείωση των κραδασμών στις υψηλές ταχύτητες ο στροφαλοφόρος έχει 8 αντίβαρα. Η προηγμένη τεχνολογία του υπερσυμπιεστή επιτρέπει τη μεγιστοποίηση της ροπής στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, αλλά και τη μείωση της υστέρησης απόκρισης του τούρμπο. το αποτέλεσμα είναι μία ροπή 350 Nm, το 80% της οποίας είναι διαθέσιμο μόλις στις 1.700 στροφές. Ιδανικά συνδυάζονται με τον συγκεκριμένο κινητήρα το ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και ο επιλογέας Alfa DNA, που μετατρέπουν την 4C Spider σε επέκταση του οδηγού.

Ο καινοτόμος επιλογέας Alfa DNA, ο οποίος προσφέρει τέσσερις διαφορετικές επιλογές – Dynamic, Natural, All Weather και Race – βελτιώνοντας τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού Alfa Q2 και του συστήματος ελέγχου ευστάθειας, ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού για τον τρόπο οδήγησης. Η επιλογή Race, σχεδιασμένη για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την οδηγική εμπειρία στις αγωνιστικές πίστες, είναι αυτή που αφήνει τον πλήρη έλεγχο στον οδηγό, απενεργοποιώντας το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και το σύστημα αντισπιναρίσματος.

mixani_Alfa-Romeo_4C-Spider-US-version_40Αναρτήσεις για κορυφαίο κράτημα

Η Alfa Romeo 4C Spider χρησιμοποιεί λύσεις που προέρχονται από τους αγώνες για να εξασφαλίσει κορυφαίο κράτημα και ευελιξία. Η μπροστινή ανάρτηση χρησιμοποιεί ένα σύστημα με διπλά «επάλληλα ψαλίδια», για άμεση και «αφιλτράριστη» επικοινωνία με τον οδηγό. Πίσω μια εξέλιξη του συστήματος MacPherson εξασφαλίζει κορυφαίο κράτημα και οδική συμπεριφορά, ακόμα και στους πιο ακραίους ελιγμούς. Οι αναρτήσεις είναι κατασκευασμένες από υψηλής αντοχής χάλυβα και αλουμίνιο. Γι’ αυτούς που θέλουν το μέγιστο στο κράτημα, θα είναι διαθέσιμο ένα κιτ ανάρτησης (Track Package) με υψηλής απόδοσης αμορτισέρ, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ράβδους, μεγαλύτερους τροχούς και λάστιχα Pirelli P-Zero “AR Racing”. Σε πλήρη αρμονία με το υπερελαφρύ αμάξωμα της 4C Spider, το σύστημα διεύθυνσης δεν έχει υποβοήθηση, για μείωση του βάρους, αλλά και για να εξασφαλίζει εξαιρετική αίσθηση στον οδηγό. Το σύστημα των φρένων έχει 4 αεριζόμενους διάτρητους δίσκους, με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo στους μπροστινούς τροχούς, προσφέροντας επιβράδυνση φρεναρίσματος 1,25 g.

Κατασκευή στη Modena

Η Alfa Romeo 4C Spider συνδυάζει δύο εξαιρετικές τεχνογνωσίες -την τεχνολογία κορυφαίων επιδόσεων της Alfa Romeo και την κατασκευαστική ποιότητα της Maserati. Η κορυφαία τεχνολογική και βιομηχανική τεχνογνωσία των Alfa Romeo και Maserati χρησιμοποιήθηκε στην εξέλιξη των 4C Coupe και Spider. Η συνεργασία των δυο εταιρειών στόχευε στην ενσωμάτωση της δουλειάς του σχεδιαστικού τμήματος της Alfa Romeo στην πολύ εξειδικευμένη παραγωγική διαδικασία του εργοστασίου της Maserati στη Modena.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Boy sleeping in child car seat. Shallow DOF.
Auto News

6.000 παιδιά πέθαναν σε τροχαία στην ΕΕ τα τελευταία 10 έτη

by Insurancedaily.gr contributor
Sep 26, 2022
Υποχρεωτικές οι αντιολισθητικές αλυσίδες από τον Οκτώβριο
Auto News

Υποχρεωτικές οι αντιολισθητικές αλυσίδες από τον Οκτώβριο

by Insurancedaily.gr contributor
Sep 26, 2022
Αποζημίωση 200.000 ευρώ για τροχαίο ατύχημα με παραβίαση STOP
Auto News

Θα αποζημιωθεί οδηγός που «έχασε» τρία δάκτυλα σε τροχαίο ατύχημα

by Insurancedaily editorial team
Jul 15, 2022 - Updated on Jan 11, 2024
Ανασφάλιστα: Σε βράχο προσέκρουσε το Υπουργείο Οικονομικών
Auto News

Δίπλωμα οδήγησης: Αντικατάσταση με ένα κλικ

by Βίκυ Γερασίμου
May 28, 2021
Carglass®
Auto News

Carglass®: Σταθμοί Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων

by Insurancedaily editorial team
May 18, 2021
Επιπλέον 75.262 οχήματα ασφαλίστηκαν τον Ιούνιο
Auto News

Σε λειτουργία η πλατφόρμα myCAR για τα τέλη ανά μήνα

by Βίκυ Γερασίμου
May 10, 2021
EEA
Auto News

Σήμερα στις 17:00 η τηλεδιάσκεψη του ΕΕΑ «Άδειες οδήγησης – Παρουσίαση των νέων εφαρμογών του gov.gr για την Περιφέρεια Αττικής»

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 16, 2021
Πώς θα γίνει ταχύτερη η διαδικασία της ασφάλισης οχημάτων
Auto News

Πώς θα γίνει ταχύτερη η διαδικασία της ασφάλισης οχημάτων

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 16, 2021
Τελευταία ημέρα για τα τέλη κυκλοφορίας σήμερα
Auto News

Τελευταία ημέρα για τα τέλη κυκλοφορίας σήμερα

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 1, 2021

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ