ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Η συμπεριφορά αναπαράγει συμπεριφορά

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/04/2015 - Updated on 21/04/2015
in Marketing & Sales
A A
Η συμπεριφορά αναπαράγει συμπεριφορά
Share on Facebook
Γ. Παυλόπουλος
Ο Γιάννης Παυλόπουλος.

Μην προσπαθείτε να αλλάξετε τη συμπεριφορά των άλλων, είναι πολύ δύσκολο, αλλάξτε τη δική σας.

Μια φορά και έναν καιρό, αρκετά χρόνια πριν, οι δάσκαλοι μάς έλεγαν ότι εάν θέλουμε να γράψουμε μία έκθεση, μία επιστολή, οτιδήποτε αξίζει να διαβαστεί, θα έπρεπε να ακολουθήσουμε έναν συγκεκριμένο κανόνα. Το κείμενό μας θα έπρεπε να έχει μία εισαγωγή (γιατί γράφουμε), μέση (κύριο θέμα) και συμπέρασμα. Σήμερα που τα πάντα έχουν ανατραπεί, θα επιχειρήσω μία διαφορετική προσέγγιση ξεκινώντας από το συμπέρασμα. Μετά από τριάντα χρόνια αφιερωμένα στην εκπαίδευση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, έχω καταλήξει σε δύο βασικούς κανόνες:

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Κανόνας πρώτος: Μην προσπαθείτε να αλλάξετε τη συμπεριφορά των άλλων, είναι πολύ δύσκολο, αλλάξτε τη δική σας.

Κανόνας δεύτερος: Η συμπεριφορά αναπαράγει συμπεριφορά.

Σύμφωνα με ένα γενικό ορισμό, «πελάτης είναι το άτομο που έχει ασφαλιστικές ανάγκες που εμείς μπορούμε να ικανοποιήσουμε». Χωρίς πελάτες δεν υπάρχει ασφαλιστικός διαμεσολαβητής. Ο πελάτης είναι η περιουσία του διαμεσολαβητή. Ο πελάτης είναι άτομο με λογική και συναισθήματα, δεν είναι ένας κωδικός, δεν είναι ένας αριθμός συμβολαίου. Πελάτης είναι το εισόδημα του διαμεσολαβητή. Η καριέρα στις ασφάλειες εξαρτάται από μία σταθερή ροή νέων πελατών αλλά και μία συνεχή προσπάθεια διατήρησης των υφιστάμενων πελατών. Η εξεύρεση νέων πελατών πρέπει να είναι προγραμματισμένη, συνεχής και να αποτελεί μία καθημερινή δραστηριότητα. Η διατήρηση των παλαιών πελατών είναι ακόμη πιο σημαντική διότι είναι παραλογισμός να ψάχνουμε για νέους υποψήφιους όταν παραμελούμε τους παλαιούς πελάτες που είναι το εισόδημά μας αλλά και η καλύτερη πηγή συστάσεων για νέους υποψήφιους.

Η βελτίωση του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή επιτυγχάνεται κατά κύριο λόγο μέσω της εκπαίδευσης. Εκπαίδευση προϊοντική, ώστε να γνωρίζει τι πουλάει, εκπαίδευση στις τεχνικές πωλήσεων που θα του βελτιώσουν τις ικανότητές του ώστε να γνωρίζει πώς πουλάει, και το σημαντικότερο, εκπαίδευση για τη βελτίωση της συμπεριφοράς του ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη λαμβάνοντας υπόψη τις επιθυμίες και τα συναισθήματά του. Μπορούμε να βελτιωνόμαστε κάθε μέρα κάνοντας μικρά βήματα στην οδό της ποιοτικής εξυπηρέτησης. Να προσέχουμε λίγο περισσότερο τις εκφράσεις μας, το πώς απαντούμε καλύτερα στο τηλέφωνο, στο πώς αντιμετωπίζουμε τον πελάτη μας όταν τον έχουμε απέναντί μας. Φιλικά, με κατανόηση και σεβασμό. Θυμηθείτε: «Η συμπεριφορά αναπαράγει συμπεριφορά».

Εάν χαμογελάτε θα σας χαμογελάσει, εάν του δείξετε ενδιαφέρον θα σας ακούσει, εάν του εξηγήσετε θα σας καταλάβει. Ενημερωθείτε σωστά για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, μελετήστε καλά τα προϊόντα και πώς αυτά θα ωφελήσουν τον πελάτη σας. Παρακολουθήστε σεμινάρια τεχνικών πωλήσεων, ποιοτικής εξυπηρέτησης, επικοινωνίας, διαπραγμάτευσης, διαχείρισης του χρόνου και οτιδήποτε κρίνετε χρήσιμο για την προσωπική σας βελτίωση. Επένδυση στην εκπαίδευση σημαίνει επένδυση στον εαυτό σας. Εσείς είστε ο Σύμβουλος, ο Διαμεσολαβητής, ο φορέας πολιτισμού και ανάπτυξης, γιατί όπως γνωρίζετε, όσο περισσότερο αναπτυγμένος είναι ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης σε μία χώρα, τόσο λιγότερο κοινωνικά προβλήματα αντιμετωπίζονται στη χώρα αυτή. Ο ασφαλισμένος πολίτης είναι ένας ικανοποιημένος πολίτης. Αναλαμβάνει από μόνος του την προστασία της οικογένειάς του και της περιουσίας του ανεξάρτητα από την ευθύνη της πολιτείας.

*του Γιάννη Παυλόπουλου, Διευθυντή Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Λοιπών Κλάδων, Υδρόγειος Ασφαλιστική

Διαβάστε περισσότερα στο Asfalistikomarketing.gr

Tags: επιμόρφωση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ