ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Οι Παραδοσιακοί Ασφαλιστές Κινδυνεύουν να Χάσουν Πελάτες στην Ψηφιακή Εποχή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
29/09/2014 - Updated on 30/11/2015
in Marketing & Sales
A A
παραδοσιακοί ασφαλιστές
Share on Facebook

παραδοσιακοί ασφαλιστέςΈρευνα της PwC

Οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αντιμετωπίζουν την αυξανόμενη απειλή να χάσουν πελάτες από νεοεισερχόμενους καθώς ο κόσμος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο όλο και περισσότερο για την εύρεση φθηνότερων συμβολαίων και πιο εξατομικευμένων υπηρεσιών, σύμφωνα με τη νέα έκθεση της PwC – Ασφάλιση 2020: Το ψηφιακό βραβείο – Ανεβάζοντας τη σύνδεση του πελάτη σε νέα επίπεδα. Η έρευνα της PwC, στην οποία συμμετεί χαν σχεδόν 10.000 άτομα σε 16 χώρες (1.500 ενήλικες από το Ηνωμένο Βασίλειο), αποκαλύπτει πως οι μισοί ερωτηθέντες ήδη αγοράζουν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια από το διαδίκτυο και πάρα πολλοί θα ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν συμβόλαιο από νεοεισερχόμενο, όπως για παράδειγμα από παροχέα διαδικτυακών εφαρμογών (18%), από γνωστή μάρκα λιανικής (18%) ή από διαδικτυακό λιανοπωλητή (15%). Αυτή η αλ λαγή κατευθύνεται από την εστίαση των Βρετανών καταναλωτών στις τιμές και τις εμπειρίες τους με διαδικτυακούς λιανοπωλητές οι οποίοι τους παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας δεί χνουν πως το 86% των ενηλίκων στη Βρετανία κάνουν κάποιου είδους έρευνας στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν ασφαλιστικό συμβόλαιο και το 50% των συμβολαίων έχουν αγοραστεί ηλεκτρονικά. Σε παγκόσμιο επίπεδο το ποσοστό αυτό φτάνει μόλις το 26%. Ο πιο σημαντικός παράγοντας επι λογής ασφαλιστή για το 74% των Βρετανών είναι η τιμή, το μεγαλύτερο ποσοστό ανάμεσα στις χώρες που πήραν μέρος στην έρευνα. Μόλις το 20% θεωρούν πως η μάρκα είναι σημαντική.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Ο Michael Spiteri, συνεργάτης ψηφιακής ασφάλισης στην PwC δήλωσε: «Όταν πρόκειται για την αγορά γενικών ασφαλίσεων ο πελάτης έχει όλη τη δύναμη. Μπορούν να έχουν πρόσβαση και να συγκρίνουν πληροφορίες σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια και πολλοί χρησιμοποιούν αυτήν τη δυνατότητα για να βρουν καλύτερες συμφωνίες. Οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αγωνίζονται να δημιουργήσουν ένα συναρπαστικό και ελκυστικό περιβάλλον για τον πελάτη. Ένα περιβάλλον που παρέχει αφοσίωση στη γρήγορα εναλλασσόμενη βρετανική αγορά. Η έρευνά μας δείχνει ότι ο μέσος Βρετανός ενήλικας αλλάζει ασφαλιστή κάθε τέσσερα χρόνια, πολύ πιο συχνά από τον παγκόσμιο μέσο όρο.»

«Οι ασφαλιστές δεν μπορούν να αγνοούν τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο, όπως τις μηχανές αναζήτησης και τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Αν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αποτύχουν να παρέχουν στους πελάτες τους αυτό που θέλουν, αυτοί θα απευθυνθούν στις εταιρείες που εμπιστεύονται και που τους παρέχουν την εξυπηρέτηση που απαιτούν.»

Η έρευνα της P wC δείχνει πως οι πελάτες έχουν αρχίσει να έχουν περισσότερες απαιτήσεις από τον ασφαλιστή τους και πως θα ήταν πρόθυμοι να δώσουν επιπλέον προσωπικά στοι χεία και πληροφορίες σχετικές με τον τρόπο ζωής τους προκειμένου να κλείσουν την καλύτερη συμφωνία και να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) θα ήταν διατεθειμένοι να έχουν αισθητήρα στο σπίτι ή στο αυτοκίνητό τους, για παράδειγμα μια συσκευή που καταγράφει τη συμπεριφορά οδήγησης και προσαρμόζει τα ασφάλιστρα ανάλογα. Το 37% θα ήταν πρόθυμο να δώσει επιπλέον στοι χεία προκειμένου να μειώσει τα ασφάλιστρα.

Σύμφωνα με τον Michael Spiteri:

«Εάν οι ασφαλιστές θέλουν να κρατήσουν τους υπάρχοντες πελάτες τους και να προσελκύσουν καινούργιους πρέπει να συμβαδίζουν με τις προσδοκίες των πελατών. Η έρευνα μας δείχνει πως οι πελάτες είναι πρόθυμοι να δώσουν επιπλέον στοιχεία σε αντάλλαγμα για καλύτερη εξυπηρέτηση. Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για τους ασφαλιστές να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύτερο σύνολο στοιχείων συμπεριφοράς του πελάτη και να παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Οι ασφαλιστές μπορούν έτσι να κοστολογήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τον κίνδυνο αλλά και να προσφέρουν πιο λεπτομερείς συμβουλές σχετικά με το πώς μπορεί να μειωθεί και να μετριαστεί.» «Ενώ η μετάβαση στα ψηφιακά μέσα είναι επιτακτική, οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να αλληλεπιδρούν και με ένα φυσικό πρόσωπο. Με τη χρήση web-chat, co-browsing και video-chat ενισχύεται η ψηφιακή εμπειρία και γίνεται δυνατή η παροχή βοήθειας στους πελάτες όταν την έχουν ανάγκη. Οι πελάτες περιμένουν και απαιτούν μια συνεπή εξυπηρέτηση.»

Tags: επιμόρφωση
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ