ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Προσαρμοστική Μάθηση και Παραγωγική Μάθηση

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
22/05/2014 - Updated on 25/05/2014
in Marketing & Sales
A A
Προσαρμοστική Μάθηση και Παραγωγική Μάθηση
Share on Facebook

Future. Business Background.συνέχεια από το επιμορφωτικό άρθρο «Δια Βίου Μάθηση» που δημοσιεύσαμε στις 21/05/2014

Η επικρατούσα άποψη για τη δια βίου επιμόρφωση στις εταιρείες τονίζει όλο και περισσότερο την προσαρμοστικότητα. Δεδομένου του όλο και αυξανόμενου ρυθμού αλλαγής, «οι πιο επιτυχημένες εταιρείες τη δεκαετία 1990-2000, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune, ήταν αυτές που θα μπορούσαν να ονομαστούν εταιρείες δια βίου επιμόρφωσης, δηλαδή τελειοποιημένες προσαρμοστικές επιχειρήσεις». Όπως δείχνει η μελέτη της Shell, είναι μεγάλος ο αριθμός παραδειγμάτων παραδοσιακών αυταρχικών γραφειοκρατιών που ανταποκρίθηκαν πολύ αργά για να μπορέσουν να επιβιώσουν σε μεταβαλλόμενα επιχειρηματικά περιβάλλοντα.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Αλλά η αυξανόμενη προσαρμοστικότητα είναι μόνον η πρώτη φάση στην πορεία προς τις εταιρείες δια βίου επιμόρφωσης. Η παρόρμηση για μάθηση στα παιδιά πηγαίνει βαθύτερα από την επιθυμία για πιο αποτελεσματική ανταπόκριση και προσαρμογή στην αλλαγή του περιβάλλοντος. Η παρόρμηση για μάθηση στον πυρήνα της είναι μια παρόρμηση για να γίνουμε παραγωγικοί, για να διευρύνουμε τις ικανότητές μας. Γι’ αυτό οι ηγέτιδες εταιρείες εστιάζουν την προσπάθειά τους στην παραγωγική μάθηση που αφορά τη δημιουργία, καθώς και στην προσαρμοστική μάθηση που αφορά τη μίμηση.

Η τάση εφαρμογής ποιοτικού ελέγχου στην Ιαπωνία καταδεικνύει την εξέλιξη από την προσαρμοστική στην παραγωγική μάθηση. Με την έμφασή της στο συνεχή πειραματισμό και την ανάδραση, η τάση εφαρμογής ποιοτικού ελέγχου αποτέλεσε το πρώτο κύμα στη δόμηση εταιρειών δια βίου επιμόρφωσης. Αλλά η άποψη των ιαπωνικών εταιρειών για εξυπηρέτηση του πελάτη έχει εξελιχθεί. Τα πρώτα χρόνια της εφαρμογής ποιοτικών ελέγχων, το επίκεντρο ήταν «εναρμόνιση στα πρότυπα», κάνοντας ένα προϊόν αξιόπιστο έτσι ώστε να κάνει αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε και αυτό που η επιχείρηση υποσχέθηκε στους πελάτες της ότι θα κάνει. Ακολούθως ήλθε στο επίκεντρο η «εναρμόνιση στην ανάγκη» που συνίστατο στην καλύτερη κατανόηση του τι θέλει ο πελάτης και η εξασφάλιση προϊόντων που ανταποκρίνονται αξιόπιστα σ’ αυτές τις ανάγκες. Σήμερα, οι ηγέτιδες επιχειρήσεις αναζητούν να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν στην «υπολανθάνουσα ανάγκη» του καταναλωτή – τι θα μπορούσαν να αξιολογήσουν πραγματικά οι καταναλωτές, αλλά ποτέ δεν έχουν πειραματιστεί ή ποτέ δεν σκέφτηκαν να το ζητήσουν. Όπως πρόσφατα σχολίασε ένα διευθυντικό στέλεχος από το Ντιτρόιτ, «Ποτέ δεν θα μπορούσατε να κατασκευάσετε το Mazda Miata αποκλειστικά και μόνο μέσω της έρευνας αγοράς. Χρειάστηκε ένα άλμα της φαντασίας για να δει κανείς τι θα μπορούσε να θέλει ο καταναλωτής».

Η παραγωγική μάθηση, αντίθετα προς την προσαρμοστική μάθηση, απαιτεί να κοιτάμε τον κόσμο με νέους τρόπους, είτε κατανοώντας τους πελάτες, είτε κατανοώντας πώς να διοικήσουμε καλύτερα μια επιχείρηση. Για πολλά χρόνια οι βιομήχανοι στις ΗΠΑ αναζητούσαν το συγκριτικό πλεονέκτημα σε επιθετικούς ελέγχους των αποθεμάτων, κίνητρα για το ενδεχόμενο υπερπαραγωγής και αυστηρή προσήλωση στις προβλέψεις παραγωγής. Παρ’ όλα τα κίνητρα, η απόδοσή τους τελικά επισκιάστηκε από τις ιαπωνικές επιχειρήσεις, οι οποίες είδαν διαφορετικά τις προκλήσεις της παραγωγής. Συνειδητοποίησαν πως η εξάλειψη των καθυστερήσεων στην παραγωγική διαδικασία είναι το κλειδί για τη μείωση της αστάθειας και τη βελτίωση του κόστους, της παραγωγικότητας και της εξυπηρέτησης. Εργάστηκαν για να οικοδομήσουν δίκτυα σχέσεων με αξιόπιστους προμηθευτές και για να επανασχεδιάσουν τις φυσικές διαδικασίες παραγωγής έτσι ώστε να μειώσουν τις καθυστερήσεις στην προμήθεια υλικών, στην έναρξη παραγωγής και στα αποθέματα ημικατεργασμένων προϊόντων – μια προσέγγιση με πολύ υψηλότερη δύναμη επιρροής για τη βελτίωση του κόστους και της αφοσίωσης των πελατών.

Όπως έχει παρατηρήσει ο Τζορτζ Σταλκ της Boston Consulting Group, οι Ιάπωνες είδαν τη σημασία των καθυστερήσεων διότι είδαν τη διαδικασία εισαγωγής των παραγγελιών, τον προγραμματισμό της παραγωγής και τη διανομή σαν ένα ολοκληρωμένο σύστημα. «Αυτό που στρεβλώνει το σύστημα τόσο άσχημα είναι ο χρόνος – οι πολλαπλές καθυστερήσεις μεταξύ γεγονότων και αντιδράσεων», παρατηρεί ο Σταλκ. «Αυτές οι στρεβλώσεις αντανακλώνται διαμέσου του συστήματος προκαλώντας διακοπές, σκάρτα προϊόντα και χαμηλή απόδοση». Η παραγωγική μάθηση απαιτεί να αντιληφθούμε τα συστήματα που ελέγχουν τα γεγονότα. Όταν αποτύχουμε να συλλάβουμε τη συστημική πηγή των προβλημάτων, αφηνόμαστε να «ταξιδεύουμε» με τα συμπτώματα παρά να εξαλείφουμε τα αίτια που βρίσκονται πίσω από τα συμπτώματα. Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε, είναι η προσαρμοστική μάθηση.

Tags: επιμόρφωση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ