ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

5 σίγουροι τρόποι για να χάσετε έναν πελάτη

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
28/04/2015 - Updated on 30/10/2015
in Marketing & Sales
A A
5 σίγουροι τρόποι για να χάσετε έναν πελάτη
Share on Facebook

5ways5Μήπως θέλετε… να χάσετε έναν πελάτη; Μην ανησυχείτε, υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι. Μπορείτε πολύ απλά να το κάνετε προσφέροντας κακές υπηρεσίες. Όμως μερικές φορές ο πελάτης χάνεται για κάτι λιγότερο προφανές, όπως μια αδιάφορη συμπεριφορά.

Αυτοί είναι πέντε σίγουροι τρόποι για να κάνετε τους πελάτες σας να αμφιβάλλουν για το αν θα πρέπει να σας επιλέξουν:

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

5ways21. Μην του δίνετε σημασία: Σας έχει τύχει να μπείτε σ’ ένα μαγαζί και να δείτε τους υπαλλήλους να βρίσκονται στο χώρο και να προσέχουν τα πάντα εκτός από σας; Πριν από χρόνια, κατά την είσοδό μου σε ένα ξενοδοχείο κατευθύνθηκα στη ρεσεψιόν με μία μεγάλη βαλίτσα. Ο υπάλληλος έγραφε στον υπολογιστή. Μετά από 30 δευτερόλεπτα (τα οποία φάνηκαν πολύ περισσότερα) σήκωσε το βλέμμα και μου είπε, «αμέσως, έρχομαι». Περίπου μετά από ένα λεπτό σήκωσε πάλι το κεφάλι και με ρώτησε, «θέλετε να κάνετε check in;». Ήμουν ευγενικός αλλά ήθελα πολύ να του πω «εσύ τι λες;;;».

2. Μη νοιάζεστε για τον πελάτη: Υπάρχει μία φράση που αποδίδεται στο συγγραφέα John C. Maxwell: «Οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για το πόσα ξέρεις, μέχρι να δουν πόσο νοιάζεσαι». Αν υπάρχει ένα σημαντικό κομμάτι στην εξυπηρέτηση πελατών, αυτό είναι να νοιάζεσαι – και ο πελάτης ξέρει πότε το κάνεις. Η απάθεια σκοτώνει τη σχέση, ενώ το αληθινό ενδιαφέρον και η φροντίδα του πελάτη τα ξεπερνούν όλα.

5ways3. Μην τον ακούτε: Οι πελάτες θέλουν να ακούγονται και είναι εξίσου σημαντικό γι’ αυτούς να γίνονται κατανοητοί. Μπορείς να κάνεις λάθος σ’ ένα τιμολόγιο. Αυτό ίσως εκνευρίσει λίγο τον πελάτη που θα πρέπει να τηλεφωνήσει και να σπαταλήσει χρόνο για να λύσει το πρόβλημα. Όμως αν έχει πρόβλημα που οφείλεται στην έλλειψη επικοινωνίας – τότε, αυτή είναι η χειρότερη στιγμή δυστυχίας που θα έχετε μ’ έναν πελάτη. Θα σκεφτεί, «δε μ’ αρέσει να συνεργαστώ μαζί τους. Ούτε με ακούν, ούτε με καταλαβαίνουν».

4. Μην του απαντάτε: Είναι πολύ ενοχλητικό να αφήνετε ένα ηχητικό μήνυμα, να στέλνετε ένα e-mail ή να τουιτάρετε σε κάποιο σχόλιο και να μην παίρνετε απάντηση. Μία κακή περίπτωση εξυπηρέτησης πελάτη επιδεινώνεται εκθετικά όταν η εταιρεία δεν ανταποκρίνεται σε κάποιο παράπονο ή πρόβλημα.

5ways15. Μην του δείχνετε εκτίμηση: Μία θεμελιώδης ανάγκη για τους περισσότερους ανθρώπους είναι να νιώσουν ότι τους εκτιμούν. Οι πελάτες θέλουν να εισπράξουν εκτίμηση για το γεγονός ότι δαπανούν τα χρήματα, που με τόσο κόπο έχουν κερδίσει, στην επιχείρησή σας. Επομένως, πείτε ένα ευχαριστώ! Μπορείτε να στείλετε ένα σύντομο σημείωμα ή e-mail για να τους ενημερώσετε για το πόσο πολύ τους εκτιμάτε.

Υπάρχουν, λοιπόν, πολλοί τρόποι για να χάσετε έναν πελάτη. Κατά συνέπεια, προσπαθήστε να διατηρείτε τους πελάτες σας χαρούμενους, αποφεύγοντας τα μεγάλα λάθη στην εξυπηρέτησή τους.

Του συγγραφέα των μπεστ σέλερ και ομιλητή, Shep Hyken.

Tags: επιμόρφωση
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ