Κίνητρα & Παραγωγικότητα. Άραγε πόσα κίνητρα έχουν απομείνει στον Έλληνα Ασφαλιστικό Σύμβουλο; Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους ένας Έλληνας θα επέλεγε αυτήν τη δουλειά και γιατί ένας – ήδη φτασμένος Ασφαλιστής – να συνεχίσει να δουλεύει σε τόσο αντίξοες συνθήκες; Τι ρόλο παίζουν οι συντονιστές, manager, ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Φέρουν μερίδιο ευθύνης για τα κίνητρα των Ασφαλιστών τους; Είναι μόνο η προμήθεια κινητήριος δύναμη; Σαφώς και όχι. Σε ένα τόσο συναισθηματικά φορτισμένο επάγγελμα το χρήμα δεν θα μπορούσε να είναι ο καθοριστικός παράγοντας. Ο Ed Deutschlander, σε ομιλία του στο δίκτυο της International Life είχε πει «Ηγεσία σημαίνει να οδηγείς τον άλλο εκεί όπου δεν θα πήγαινε ποτέ μόνος του. Πόσοι άνθρωποι ονειρεύονται να γίνουν ασφαλιστές; Πόσοι πελάτες θα αγόραζαν μόνοι τους;». Τα ερωτήματα πολλά και οι προβληματισμοί ακόμα περισσότεροι. Κατά την άποψή μου όχι λόγω κρίσης. Πάντα υπήρχαν.
Ο καλός ασφαλιστής πάντα ήταν ένας ανήσυχος επαγγελματίας που ψάχνει για το καλύτερο, που θέλει συνεχώς να επιμορφώνεται για να εντυπωσιάζει –με τις γνώσεις του– σε κάθε ραντεβού τους πελάτες του ή τους εν δυνάμει πελάτες του. Για να γίνεται καλύτερος και να ανεβάζει σε κάθε ευκαιρία τον πήχη. Όμως οι καιροί αλλάζουν. Και η κρίση έχει τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια τους. Οι αποδοχές δεν είναι πια οι ίδιες. Οι ενδιαφερόμενοι ενώ θέλουν δεν έχουν και ο ανταγωνισμός από άλλα δίκτυα αποδεικνύεται πολλές φορές άνισος. Και τι θα κάνουμε γι’ αυτό; Φυσικά και θα συνεχίσουμε. Η Ασφάλιση είναι για τους δύσκολους καιρούς και η περίοδος που διανύουμε ένα μεγάλο stress test στις αντοχές τους. Πολλοί λένε θα αντέξουν μόνο οι επαγγελματίες ή όσοι ανέβουν στο τρένο της ψηφιακής εποχής. Και συμφωνώ. Η αγορά αλλάζει και σε κάθε αλλαγή υπάρχουν ανακατατάξεις.
Το θέμα είναι ο Ασφαλιστής να παραμείνει στους δύσκολους καιρούς παραγωγικός. Να βρει τα κατάλληλα κίνητρα για να συνεχίσει. Και αν το καταφέρει και ξεπεράσει το δύσκολο αυτό εμπόδιο… η αγορά θα ξεδιπλωθεί μπροστά του. Σε αυτό το τεύχος σας δίνουμε μερικές ιδέες παραγωγικότητας.
Επίσης, σας παρουσιάζουμε success stories για να εμπνευστείτε όπως και απόψεις έμπειρων στελεχών της αγοράς.
Enjoy.
.gif?rand=9681)






