ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Γαλλικά Business Schools: Οι νέες Προκλήσεις

«Εξ αποστάσεως» και «δια ζώσης» εκπαίδευση

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
22/04/2021
in Marketing & Sales
A A
large-modern-office-building

Background photo created by evening_tao - www.freepik.com

Share on Facebook

Το τελευταίο διάστημα δύο λέξεις επικρατούν στο λεξιλόγιο των γαλλικών business schools: «ledistanciel» και «lepresentiel», δηλαδή η «εξ αποστάσεως» και η «δια ζώσης» εκπαίδευση.

Η πανδημία οδηγεί στο ακόλουθο πρόβλημα: ο φοιτητής δεν ασχολείται με το αν έχει μάθημα μεταξύ 12:00 με 13:00, αλλά αν θα συνδεθεί στον υπολογιστή του. Ακόμη, ήταν γνωστό ότι η ψηφιακή τεχνολογία και η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση θα αποτελούσε μέρος των δραστηριοτήτων των σχολών του μάνατζμεντ, αλλά όχι σε τόσο γρήγορο χρόνο.

Γράφει ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Ακαδημαϊκός, Βασιλική Ακαδημία Οικονομικών & Χρηματοοικονομικών, Βασιλική Ευρωπαϊκή Ακαδημία των Διδακτόρων, Επίτιμος Δρ. ΑΠΘ, Πολυτεχνείο Κρήτης & Audencia Business School, France

Διαβάστε Επίσης

Διάκριση του Καθηγητή Ακαδημαϊκού Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη

Διάκριση του Καθηγητή Ακαδημαϊκού Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη

Nov 13, 2024
Τεχνητή Νοημοσύνη και ESG

Τεχνητή Νοημοσύνη και ESG

Oct 8, 2024

Βέβαια, η ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης ήταν αναπόφευκτη, αλλά δεν είχε προβλεφθεί ότι ο τρόπος μάθησης θα ήταν τόσο αλληλεπιδραστικός και δυναμικός. Οι εκπαιδευτικοί έπρεπε να ξανασκεφτούν τη διδασκαλία των μαθημάτων τους, μετασχηματίζοντας ριζοσπαστικά την παιδαγωγική τους. Δεν τίθεται πλέον θέμα μια διάλεξη να διαρκεί τρεις με τέσσερις ώρες. Η νέα μορφή της διάλεξης πρέπει να είναι πιο ευέλικτη με μικρότερη χρονική διάρκεια, για παράδειγμα: μισή ώρα παραδοσιακή διάλεξη, συζήτηση, προσομοίωση με υπολογιστή, ένα συλλογικό παιχνίδι ή μια περίοδος ατομικού προβληματισμού.

Οι νέες δυνατότητες που προσφέρονται από την εξ αποστάσεως μάθηση μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας φαίνονται χωρίς όρια. Είναι πλέον βέβαιο: όταν η υγειονομική κρίση θα έχει περάσει, δεν θα ξαναγυρίσουμε ποτέ σε μια διάλεξη 100% διά ζώσης. Βέβαια, και η εξ’ αποστάσεως μάθηση έχει τα όριά της. Οι φοιτητές δεν επιδιώκουν να γίνουν μόνο υποδοχείς γνώσεων: η συμμετοχή σε μια σχολή είναι επίσης μια κοινωνική εμπειρία, που μοιράζεται σε μια αίθουσα. Ποτέ δεν μαθαίνεις μόνος σου: χρειάζεσαι μη λεκτικά σήματα, άμεσες συζητήσεις, ερωτήσεις από άλλους … Η αλληλεπίδραση είναι απαραίτητη, η νοημοσύνη δεν υπάρχει χωρίς συγκίνηση και οι ψηφιακές πλατφόρμες εξαντλούνται πολύ γρήγορα (Zoom, Webex, Tims, κ.ά.).

Στη σχολή του μέλλοντος, η εξ αποστάσεως μάθηση θα χρησιμοποιηθεί για να απελευθερώσει μαθήματα από το θεωρητικό μέρος, το οποίο μπορεί να είναι προσβάσιμο από απόσταση και να δώσει προτεραιότητα σε πρόσωπο με πρόσωπο εφαρμογές και συζητήσεις, οι οποίες δίνουν ουσιαστική σημασία στη θεωρητική μάθηση. Οι διαλέξεις εξ’ αποστάσεως μπορούν να είναι επίσης χρήσιμες για την επιμόρφωση, μετεκπαίδευση, μεταπτυχιακή έρευνα.

Υβριδικό σύστημα και επιδόσεις

Ένα υβριδικό σύστημα υπόσχεται να δημιουργηθεί το οποίο θα βασίζεται σε μια διαφορετική δια ζώσης μάθηση (κοινωνικές σχέσεις και δημιουργικός διάλογος) και μια εξ’ αποστάσεως διδασκαλία πιο προσωπική και ελκυστική. Στην πραγματικότητα, η εξέλιξη βρίσκεται καθ’ οδόν, αλλά το άλμα θα είναι βίαιο και ριζοσπαστικό. Οι σχολές έδειξαν να αντιδρούν, παραμένοντας ωστόσο σε μακροπρόθεσμους στόχους. Αλλά τί πρέπει να επιλέξουν οι φοιτητές οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι μεταξύ δύο κόσμων;

Το περιοδικό LePoint, no2531, 18 fevrier 2021, παρουσιάζει τις επιδόσεις των γαλλικών businessschools με βάση σημαντικά κριτήρια εκτίμησης. Οι μελλοντικοί φοιτητές οφείλουν να τα λάβουν υπόψη τους. Μια παρόμοια μελέτη πραγματοποιήθηκε το 2017, με βάση μια έρευνα του περιοδικού L’ Express.

Μεθοδολογία και αποτελέσματα

Η έρευνα του περιοδικού LePoint αφορούσε 37 business schools στα οποία το Κράτος χορηγεί το «bachelor of business administration» (ΒΒΑ), το οποίο αναγνωρίζεται από το γαλλικό υπουργείο παιδείας.

Οι υπεύθυνοι του περιοδικού προχώρησαν σε 6 κατατάξεις δυναμικότητας των σχολών, από τις οποίες στο άρθρο αυτό θα παρουσιάσουμε ένα συνοπτικό 3, τον πίνακα των επιδόσεων, τη δυναμική της έρευνας και το παιδαγωγικό πλαίσιο (ποιότητα του σώματος των καθηγητών).

Συνοπτικός Πίνακας: επιδόσεις και επίπεδα μισθού (με αλφαβητική σειρά, παρουσιάζονται οι 10 πρώτες σχολές με βάση την κατάταξη του 2020)

Όνομα Σχολής Πιστοποιήσεις Κατάταξη 2020 Επίπεδο μισθού
Audencia Equis, AACSB, AMBA 10 3
Edhec Equis, AACSB, AMBA 5 1
EM Lyon Equis, AACSB, AMBA 4 2
ESCP Equis, AACSB, 3 1
ESSEC Equis, AACSB, AMBA 2 1
Grenoble Equis, AACSB, AMBA 6 2
HEC Paris Equis, AACSB, AMBA 1 1
Kedge Equis, AACSB, AMBA 9 4
Neoma Equis, AACSB, AMBA 8 2
Skema Equis, AACSB, 7 2

Αυτός ο πίνακας περιέχει γενικές πληροφορίες στα προγράμματα Master, πιστοποιήσεις (η τριπλή πιστοποίηση αφορά λιγότερο από 1% των business schools στον κόσμο, δηλαδή 100 σχολές στον κόσμο, από τις οποίες 15 γαλλικές σε ένα σύνολο 13670 σχολών). Η κατάταξη με βάση το επίπεδο μισθού έχει ως εξής:

Επίπεδο 1: > 54.000€

Επίπεδο 2: από 43.000 έως 54.000 €

Επίπεδο 3: από 42.000 έως 43.000 €

Επίπεδο 4: από 40.000 έως 42.000 €

Επίπεδο 5: από 38.000 έως 42.000 €

Επίπεδο 6: < 38.000 €

Tags: MBA LibraryΚωνσταντίνος Ζοπουνίδης
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nn-300x250-animated-banners-01gif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ