ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Τι Αξία έχει ένα Χαμόγελο;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
21/07/2014 - Updated on 08/07/2016
in Marketing & Sales
A A
Τι Αξία έχει ένα Χαμόγελο;
Share on Facebook

happy face

Γιατί οι υποψήφιοι πελάτες παρακολουθούν!

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Πολύ μεγάλη, αν πιστέψουμε τους ψυχολόγους- μελετητές της συμπεριφοράς, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι όσο περισσότερο χαμογελάμε τόσο περισσότερο… πουλάμε!

Mια εταιρεία ερευνών αγοράς στο Σικάγο παρακολούθησε τις αντιδράσεις 340 ατόμων απέναντι στο…χαμόγελο! Η έρευνα έδειξε ότι οι πιθανότητες να δεχθεί ο υποψήφιος αγοραστής να μιλήσει μ’ έναν πωλητή αυξάνονται από 8 σε 33 όταν ο πωλητής χαμογελάει! Ακόμα, βρήκαν ότι μέσα στα υποκαταστήματα των τραπεζών ή των εμπορικών καταστημάτων, ο υποψήφιος αγοραστής αποφασίζει εάν και σε ποιον θ’ απευθυνθεί ανάλογα με τις εκφράσεις των προσώπων που θα παρατηρήσει γύρω του. Σε ποσοστό 80% οι συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν ότι είναι πολύ πιο πιθανό να αισθανθούν θετικά για μια εταιρεία, ή για το προϊόν της, όταν οι εκπρόσωποί της χαμογελούν.

Τα χαμόγελα είναι ιδιαίτερα… εποικοδομητικά στα τραπεζικά υποκαταστήματα. Ο κόσμος που περιμένει στην ουρά εκνευρίζεται και παραπονιέται πολύ λιγότερο σε περίπτωση αργοπορίας εάν οι υπάλληλοι που βλέπει πίσω απο τα γκισέ σηκώνουν πού και πού το κεφάλι και χαμογελούν. Το χαμόγελο είναι σημείο αναγνώρισης της παρουσίας του πελάτη στο μαγαζί και του γεγονότος ότι ταλαιπωρείται. Ο κόσμος αισθάνεται σαν να εξυπηρετείται παρότι στην πράξη περιμένει να εξυπηρετηθεί.

Οι γυναίκες, βέβαια, χαμογελούν ευκολότερα από ό,τι οι άντρες, οι οποίοι αισθάνονται ότι τα χαμογέλα αποκαλύπτουν πολλά για τα συναισθήματά τους. Η θέση τους τους επιβάλλει να είναι σοβαροί. Υπάρχει ίσως μια παρεξήγηση σε αυτό το σημείο. Σοβαρότητα δεν σημαίνει σκυθρωπή έκφραση. Ούτε το χαμόγελο σημαίνει φαιδρότητα.

Οι ενήλικοι χαμογελούν κατά μέσο όρο 21 φορές την ημέρα, οι έφηβοι 30, ενώ τα… παιδάκια κάτω των 5 ετών χαμογελούν έως και 300 φορέςτην ημέρα!

Όσο μεγαλώνουν, οι άνθρωποι τείνουν να χαμογελούν όλο και λιγότερο. Γίνονται περισσότερο καχύποπτοι και συγκρατημένοι. Η έρευνα έδειξε ότι οι ενήλικοι χαμογελούν κατά μέσον όρο 21 φορές την ημέρα, οι έφηβοι 30 ενώ τα… παιδάκια κάτω των 5 ετών χαμογελούν έως και 300 φορές την ημέρα!
Το χαμόγελο βοηθά στην έκκριση ενδορφίνης, μίας ορμόνης που μας κάνει να αισθανόμαστε καλύτερα. Και σύμφωνα με τις έρευνες δημιουργεί και στους άλλους θετικά συναισθήματα.
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να καταλάβει ότι οποιοσδήποτε χαμογελά αυξάνει κατά πολύ τις πιθανότητες να πλησιάσει τον άλλο σε σχέση με κάποιον που έχει… μούτρα! Επίσης ένα μικρό δωράκι ή ένα δωρεάν δείγμα είναι αρκετό για να χαρεί κάποιος. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι τα αποτελέσματα της έρευνας για τα φέικ (ψεύτικα) ή βεβιασμένα χαμόγελα. Αυτά αποδείχθηκαν τελικά χειρότερα και από τα μούτρα! Ο… αποδέκτης τους αισθάνεται αυτόματα ότι πρόκειται να πέσει θύμα εξαπάτησης. Κι όταν τα ψευτοχαμόγελα προέρχονται από εργοδότες είναι ιδιαιτέρως βλαβερά για το ηθικό και την παραγωγικότητα των εργαζομένων.

Mια αμερικανική τράπεζα είχε καθιερώσει το εξής: κάθε δέκα μέρες τηλεφωνούσε σε πελάτες της που είχαν επισκεφθεί κάποιο υποκατάστημά της τις δύο προηγούμενες μέρες και τους ρωτούσε πως πήγε η συναλλαγή τους, αν έμειναν ικανοποιημένοι κ.λπ. Όλοι ανεξαιρέτως ανέφεραν την ικανοποίησή τους για τα χαμόγελα, τις χειραψίες και την ευγένεια που είχαν δεχθεί – ή το αντίθετο.
Γενικότερα, έχει αποδειχθεί ότι οι πελάτες βλέπουν πρώτοι τον εργαζόμενο πριν τους ξεχωρίσει εκείνος. Κι αν ο υπάλληλος δείχνει φορτωμένος ή εκνευρισμένος, ο πελάτης αποθαρρύνεται. Οι εργαζόμενοι δεν έχουν ίσως συνειδητοποιήσει πόση αξία προσθέτουν στην επιχείρησή τους και πόσο κερδοφόρες μπορούν να γίνουν οι δραστηριότητές τους μόνο και μόνο μ’ ένα ζεστό βλέμμα κι ένα αληθινό χαμόγελο!

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ