ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Εργασία από το σπίτι: Πώς θα πείσετε το αφεντικό σας;

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
07/04/2018
in Marketing & Sales
A A
Εργασία από το σπίτι: Πώς θα πείσετε το αφεντικό σας;
Share on Facebook

Αυξάνεται συνεχώς η τάση της εργασίας από απόσταση και η άποψη που σταδιακά έχει αρχίσει να επικρατεί είναι ότι η εργασία από το σπίτι βελτιώνει την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού – ενώ παράλληλα εξοικονομεί χρόνο και χρήμα στην επιχείρηση. Αν συγκαταλέγεστε σε αυτούς που εργάζονται καθημερινά στο γραφείο πώς μπορείτε να πείσετε το αφεντικό σας να δεχτεί το να εργάζεστε εκτός του κτιρίου της εταιρείας; Ποια επιχειρήματα ή στοιχεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε; Και ποιοι παράγοντες θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να εξασφαλίσετε την εξέλιξη αυτή;

Τι λένε οι ειδικοί

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Το πρόγραμμα 9:00-17:00, από Δευτέρα έως Παρασκευή έχει «τις ρίζες του στη Βιομηχανική Επανάσταση», λέει ο Nicholas Bloom, καθηγητής του Πανεπιστημίου του Stanford. «Αλλά οι καιροί αλλάζουν». Ζούμε σε μια διαφορετική εποχή. Βέβαια, υπάρχει και ο αντίλογος. Υπάρχουν επικεφαλής εταιρειών που θεωρούν ότι αυτοί που το κάνουν «χαζολογούν και βλέπουν καρτούν». Αλλά, στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει το αντίθετο: Η εργασία από το σπίτι αυξάνει την παραγωγικότητα, την αποτελεσματικότητα και τη δέσμευση. «Είναι δυνατόν να είστε τόσο παραγωγικοί όσο και στο σπίτι, όπως στο γραφείο» λέει η Karen Dillon, συν-συγγραφέας πολλών τίτλων με τις καλύτερες πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένου και του βιβλίου «Με ποιον τρόπο θα μετρήσετε τη ζωή σας». Η δουλειά από το σπίτι εξαλείφει καταρχήν την απώλεια χρόνου από την επαφή με συναδέλφους που για τους περισσότερους ανθρώπους είναι «χάσιμο χρόνου», και «σας επιτρέπει να είστε πιο εστιασμένος και αποτελεσματικός». «Φυσικά, θα μπορέσετε να αδράξετε την ευκαιρία αυτή μόνο αν είστε ήδη αξιόλογος και αξιόπιστος σαν εργαζόμενος» λέει η Dillon. Για αυτό βεβαιωθείτε ότι ο διευθυντής σας έχει καλή εικόνα για τη δουλειά σας πριν κάνετε το αίτημα.

Οι συσκέψεις «back-to-back», η συνεχής ροή κλήσεων συνδιάσκεψης και η διακοπή της σκέψης σας με διάφορους τρόπους καθιστούν αδύνατο να ολοκληρωθούν σημαντικά καθήκοντα

Αναφέρετε τα κίνητρά σας

Στη συζήτηση που θα κάνετε με το αφεντικό σας να είστε σαφής για το λόγο που επιθυμείτε να εργαστείτε από το σπίτι. Ίσως το κίνητρό σας να είναι καθαρά επαγγελματικό. Οι συσκέψεις «back-to-back», η συνεχής ροή κλήσεων συνδιάσκεψης και η διακοπή της σκέψης σας με διάφορους τρόπους καθιστούν αδύνατο να ολοκληρωθούν σημαντικά καθήκοντα. Από την άλλη πλευρά, το να εργαστείτε από το σπίτι «σας δίνει το χρόνο και το χώρο για να συγκεντρωθείτε χωρίς περισπασμούς» λέει ο Bloom. Ενδέχεται οι λόγοι σας να είναι και προσωπικοί, προσθέτει ο Dillon. Αισθάνεστε ότι η διαχείριση του χρόνου σας πρέπει να αλλάξει για λόγους παιδιών, άθλησης είτε ακόμα και για τη φροντίδα γηράσκοντων γονέων. Η εργασία από το σπίτι σε τακτική βάση θα μπορούσε να αλλάξει τη δυναμική της εβδομάδας σας. Όποια κι αν είναι τα κίνητρά σας, πρέπει να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας για αυτό που ζητάτε και βεβαιωθείτε ότι οι προθέσεις σας είναι καθαρές. Θα ήταν άδικο να πείτε ψέμματα ότι θέλετε να εργαστείτε από το σπίτι για να είστε πιο παραγωγικοί, αλλά πραγματικά να είστε στο σπίτι με το παιδί σας και να ελέγχετε το email μόνο… περιστασιακά.

Κάθε κίνηση απαιτεί ένα σχέδιο

Εν συνεχεία, σύμφωνα με τον Dillon, πρέπει να σχεδιάσετε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα εργασίας από απόσταση. Σκεφτείτε εσείς τι θέλετε καταρχήν. Είστε ικανοποιημένοι να εργάζεστε την Τρίτη και την Πέμπτη από το σπίτι; ‘Η κάθε δεύτερη Παρασκευή; Ή μήπως αρκούν οι ευέλικτες ώρες; Και προσπαθήστε να φανταστείτε πώς ο προϊστάμενός σας θα ανταποκριθεί στην πρότασή σας. Σκεφτείτε για τι θα ανησυχήσει ο διευθυντής σας και στη συνέχεια σκεφτείτε πώς θα αντικρούσετε αυτές τις ανησυχίες. Για παράδειγμα, ίσως χρειαστεί να έχετε ένα εφεδρικό σχέδιο για ευελιξία. «Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να έχετε απόλυτη άποψη» λέει ο Dillon. «Το αφεντικό σας πρέπει να ξέρει ότι μπορείτε να πάτε στη δουλειά σε μια σημαντική συνάντηση ακόμα και αν είναι μέρα που εργάζεστε από το σπίτι.» Θα πρέπει επίσης να έχετε στρατηγική για το πώς θα διαχειριστείτε το ενδεχόμενο να δουλέψετε από το σπίτι και ειδικά όσον αφορά την επικοινωνία με email και το διαθέσιμο τηλέφωνο για τους συνεργάτες και τον προϊστάμενό σας. Συμβουλή: Εάν προτείνετε να εργαστείτε από το σπίτι μία μέρα την εβδομάδα, δοκιμάστε την Τετάρτη. Με αυτό τον τρόπο, ο προϊστάμενός σας δεν θα αντιληφθεί το αίτημά σας ως μέσο επιμήκυνσης των Σαββατοκύριακών σας, αναφέρει. ο Bloom. «Η Τετάρτη δεν είναι μια χαλαρή μέρα», λέει «είναι τα μέσα της εβδομάδας και είναι μια μέρα για συγκεντρωμένη δουλειά».

Συζητήστε με το αφεντικό σας

Η πρότασή σας πρέπει να είναι απλή, λέει ο Dillon. Εξηγήστε στο αφεντικό σας, τι σκέφτεστε, γιατί το σκέφτεστε και πώς θα το υλοποιήσετε. Ειδικά το τελευταίο σημείο είναι κρίσιμο. «Μην κάνετε σημαία κάποια έρευνα, μπορείτε απλά να την χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε την πρότασή σας.» Μπορείτε να πείτε, για παράδειγμα, «διάβασα ένα ενδιαφέρον άρθρο στο HBR που δείχνει πως όταν μία επιχείρηση επιτρέπει στους εργαζόμενους να εργάζονται από το σπίτι βελτιώνει τα παραγωγικά της αποτελέσματα». Εξάλλου, είναι δύσκολο να διαφωνήσει κάποιος μαζί σας όταν είστε λογικός και αυτά που λέτε έχουν επιχειρήματα. Μπορείτε να ισχυροποιήσετε το επιχείρημά σας αναφερόμενοι στα οφέλη για την επιχείρηση, τα θετικά που απορρέουν από την εργασία από το σπίτι και το γεγονός ότι θα έχετε λιγότερο άγχος και ως εκ τούτου θα είστε πιο ευτυχισμένος στη δουλειά σας. «Πολλοί managers καταλαβαίνουν ότι δίνει περισσότερα κίνητρα στον εργαζόμενο η δουλειά από το σπίτι. Είναι ένας οικονομικός τρόπος για να διατηρήσουν τους καλύτερους.»

Δώστε στο αφεντικό σας χρόνο

Όσο και να θέλετε να φύγετε από το γραφείο με μία απάντηση είναι σημαντικό να μην πιέσετε τον διευθυντή σας. Εάν η αρχική συνομιλία σας πηγαίνει καλά, παρουσιάστε του σε μία σελίδα το σχέδιό σας – δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο – απλά να περιγράφει λεπτομερώς το σχέδιο. Και στη συνέχεια περιμένετε. Ο διευθυντής σας χρειάζεται χρόνο για να σκεφτεί τις συνέπειες, ή ίσως να πάρει έγκριση από το HR. Δώστε του χρόνο και χώρο.

Να είστε πρόθυμοι να πειραματιστείτε

 Ένας τρόπος για να πείσετε το αφεντικό σας να δεχτεί το πρόγραμμα εργασίας από το σπίτι είναι να προτείνετε μια δοκιμαστική περίοδο τριών ή έξι μηνών, λέει ο Bloom. «Η δοκιμή έχει περιορισμένους κινδύνους.»

«Ρωτήστε το αφεντικό σας εάν μπορείτε να το δοκιμάσετε για μερικούς μήνες. Αν δεν δουλέψει, μπορείτε να επανέλθετε στην πρότερη εργασιακή σας κατάσταση.» Εάν ο διευθυντής σας συμφωνεί με το σχέδιο, ο Dillon προτείνει υπερβολική επικοινωνία στην αρχή και παρουσίαση στον προϊστάμενό σας με μια λίστα με αυτά που ολοκληρώσατε την περασμένη εβδομάδα και τη δική σας λίστα εργασιών για την επόμενη. «Μετά τη λήξη της δοκιμής, καλό θα ήταν να συζητήσετε μαζί του εάν οι προσδοκίες εκπληρώθηκαν και για τις δύο πλευρές.»εργαζόμενους στην εταιρεία.»

Η απόδειξη ότι μπορείτε να είστε παραγωγικοί είναι μια επιτυχημένη στρατηγική backdoor για να πείσετε τον διευθυντή σας να υπογράψει μια μόνιμη απόφαση

Πιέστε για οργανωτική αλλαγή

«Η εργασία από το σπίτι αποτελεί πρακτική που υιοθετείται πλέον πιο συχνά από οργανισμούς σε όλο τον κόσμο» λέει ο Bloom, αλλά δεν είναι όλες οι εταιρείες δεκτικές σε αυτήν τη διαδικασία. Εάν το αίτημά σας απορριφθεί, μην το πάρετε προσωπικά, προσθέτει ο Dillon. Είναι πιθανό ότι υπάρχουν «θέματα κουλτούρας». Ίσως το αφεντικό σας να σκέφτεται: «Αν το κάνω για σας, θα πρέπει να το κάνω για όλους». Σκεφτείτε εναλλακτικές. Μπορείτε λόγου χάρη να μιλήσετε με τον υπεύθυνο HR για τη δημιουργία νέου χώρου εργασίας ή το σχηματισμό μικρής ομάδας συναδέλφων.

Απλά κάντε το

Η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς. Την επόμενη φορά που θα παρουσιαστεί μια ευκαιρία –μια χιονοθύελλα, ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός κ.ο.κ.– δείξτε ότι είναι αποτελεσματική η εργασία σας από απόσταση. Η απόδειξη ότι μπορείτε να είστε παραγωγικοί είναι μια επιτυχημένη στρατηγική backdoor για να πείσετε τον διευθυντή σας να υπογράψει μια μόνιμη απόφαση, λέει ο Dillon. «Αποδεικνύει ότι μπορείτε να το διαχειριστείτε. Μην είστε όμως ανειλικρινής. Δεν θέλετε το αφεντικό σας να πιστεύει ότι εκμεταλλεύεστε την καλή του θέληση.»

Πηγή: HBR και Ασφαλιστικό Marketing – Τεύχος Φεβρουαρίου 2018

Tags: Featured
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ