ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Επιχειρείν

Google: Συνεχίζοντας να δημιουργούμε αξία ενώ καταπολεμάμε την πειρατεία

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
19/07/2016
in Επιχειρείν
A A
Share on Facebook

Google: Συνεχίζοντας να δημιουργούμε αξία ενώ καταπολεμάμε την πειρατείαΤο Διαδίκτυο εξακολουθεί να είναι θείο δώρο για τους δημιουργούς, τις κοινότητές τους και τον κλάδο του περιεχομένου. Στην Google, είμαστε αφοσιωμένοι στην ανάπτυξη αυτών των κλάδων. Σήμερα, οι υπηρεσίες της Google παρέχουν περιεχόμενο για τους χρήστες σε όλο τον κόσμο και δημιουργούν σημαντικά έσοδα για τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων. Το YouTube μόνο έχει αποφέρει πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια στους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων μέσω ρευστοποίησης του περιεχομένου που ανεβάζουν οι χρήστες στο κορυφαίο σύστημα διαχείρισης των δικαιωμάτων, Content ID.

Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη το θέμα της προστασίας της δημιουργικότητας στο διαδίκτυο και καταπολεμούμε περισσότερο από ποτέ κάθε ενέργεια παραβίασης των πνευματικών δικαιωμάτων. Πρόσφατα, δημοσιεύσαμε μία νέα ενημέρωση αναφορικά με το «Πώς η Google καταπολεμά την πειρατεία», η οποία εξηγεί τα στιβαρά προγράμματα, την πολιτική και τις τεχνολογίες που θέσαμε σε εφαρμογή για να αντιμετωπίσουμε τη διαδικτυακή πειρατεία.

Διαβάστε Επίσης

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

May 9, 2025
Περί λαού, κοινωνικών αντιθέσεων, λαϊκισμού και αστικού πολιτισμού

Περί λαού, κοινωνικών αντιθέσεων, λαϊκισμού και αστικού πολιτισμού

May 9, 2025

Παρακάτω θα βρείτε μερικά από τα σημαντικότερα στοιχεία αυτών των συνεχόμενων προσπαθειών:

  • Πρόσβαση του κλάδου σε αποτελεσματικές λύσεις προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων: Προχωράμε πέρα από τις απαιτήσεις του νόμου έχοντας ως γνώμονα την εύρεση αποτελεσματικών λύσεων στον κλάδο. Το Content ID αποτελεί εξαιρετικό παράδειγμα καθώς ξεπερνά το απλό σύστημα «παρακολούθησης-κατάργησης» παρέχοντας ένα σετ αυτοματοποιημένων εργαλείων. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να διεκδικήσουν αυτόματα το περιεχόμενό τους και να επιλέξουν αν θα το παρακολουθούν, θα το μπλοκάρουν ή θα δημιουργήσουν έσοδα στο YouTube. Το Content ID είναι μια λύση υψηλής αποτελεσματικότητας. Σήμερα, πάνω από το 98% της διαχείρισης των πνευματικών δικαιωμάτων στο YouTube γίνεται μέσω του Content ID, με μόνο το 2% να διαχειρίζεται μέσω αναφορών αφαίρεσης περιεχομένου λόγω παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων.
  • Νέα ροή κερδών για τον δημοσιογραφικό κλάδο και για τους ιδιοκτήτες περιεχομένου: Το Content ID έχει επίσης δημιουργήσει μια ισχυρή ροή εσόδων για τον κλάδο του περιεχομένου. Το YouTube έχει πληρώσει πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια στους δικαιούχους πνευματικών δικαιωμάτων που έχουν ρευστοποιήσει το περιεχόμενό τους μέσω του Content ID από το πρώτο του λανσάρισμα και μετά. Στην πραγματικότητα, σήμερα πάνω από το 90% των απαιτήσεων του Content ID καταλήγουν σε ρευστοποίηση. Η μουσική βιομηχανία επιλέγει να ρευστοποιήσει περισσότερο από το 95% των απαιτήσεων τους, επιλέγοντας να μην καταργήσουν το περιεχόμενο από την πλατφόρμα- τα μισά έσοδα της μουσικής βιομηχανίας από το YouTube, αποκτούνται από το περιεχόμενο θαυμαστών που έχουν διεκδικηθεί μέσω του Content ID. Το YouTube είναι επίσης η μοναδική πλατφόρμα χάρη στο Content ID, που δίνει στους συνεργάτες έναν αυτοματοποιημένο τρόπο να ρευστοποιούν κατ’ ευθείαν και από την συμπτωματική χρήση υλικού ή χρήση υλικού στο background αλλά και από τα εξώφυλλα.

YT_Mailer_Infographic_Red

  • Σύνδεση των θαυμαστών με τις καλύτερες νόμιμες εναλλακτικές λύσεις: Η καλύτερη λύση για να καταπολεμήσουμε την πειρατεία είναι με καλύτερες, κατάλληλες, νόμιμες εναλλακτικές. Η Google υποστηρίζει με όλες τις δυνάμεις της τη συνεργασία με τον κλάδο του περιεχομένου για να δημιουργήσει και να ενεργοποιήσει αυτές τις εναλλακτικές. Μέσω του YouTube και του Google Play, η Google βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν, να αγοράσουν και να απολαύσουν μουσική, βιβλία, περιοδικά και εφαρμογές με νόμιμο τρόπο. Χάρη σε αυτές τις πλατφόρμες, το Google Play έχει δημιουργήσει πάνω από 7 δισεκατομμύρια δολάρια έσοδα σε προγραμματιστές ενώ το YouTube έχει πληρώσει παραπάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια στη μουσική βιομηχανία. Σήμερα, το Google Play διαθέτει μουσική σε 62 χώρες, ταινίες σε 105 χώρες και βιβλία σε 75 χώρες.
  • Λύση για την αναζήτηση: Χάρη στις προσπάθειες των μηχανικών της Google, η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτημάτων που οι χρήστες υποβάλουν κάθε μέρα σχετικά με τα ΜΜΕ, εμφανίζουν αποτελέσματα που περιλαμβάνουν μόνο υπερσυνδέσεις νόμιμων ιστοσελίδων. Για οποιοδήποτε προβληματική υπερσύνδεση που μπορεί να εμφανιστεί σε σπάνια «μακροσκελείς αναζητήσεις», τα συστήματα μας που επεξεργάζονται ειδοποιήσεις αφαίρεσης πνευματικών δικαιωμάτων αντιμετωπίζουν εκατομμύρια υπερσυνδέσεις κάθε μέρα, σε λιγότερο από 6 ώρες περίπου. Και όταν λαμβάνουμε ένα μεγάλο αριθμό από έγκυρες ειδοποιήσεις για μια ιστοσελίδα, οι αλγόριθμοι της ταξινόμησης των αναζητήσεων υποβιβάζουν αυτή την ιστοσελίδα σε μελλοντικές αναζητήσεις.
  • Αναζήτηση εσόδων: Οι ιστοσελίδες που ειδικεύονται στην ηλεκτρονική πειρατεία είναι εμπορικές επιχειρήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την καταπολέμησή τους είναι να διακόψουμε τη χρηματοδότηση τους. Ως παγκόσμιος ηγέτης στην online διαφήμιση, η Google έχει δεσμευτεί να αποκλείει τις πειρατικές ιστοσελίδες από τις διαφημιστικές υπηρεσίες της. Από το 2012, η Google έχει προσθέσει στη μαύρη λίστα πάνω από 91.000 ιστοσελίδες από το AdSense, για παραβίαση της πολιτικής μας ενάντια στην παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων αλιεύονται από τις οθόνες πρόληψης του AdSense. Έχουμε επίσης συνεργαστεί με άλλους ηγέτες της διαφήμισης για τη δημιουργία βέλτιστων πρακτικών έχοντας ως στόχο την αύξηση των προδιαγραφών σε ολόκληρη την βιομηχανία της online διαφήμισης συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασίλειου, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ασίας.

Η προστασία και η ενθάρρυνση της online δημιουργικότητας αποτελεί προτεραιότητα για την Google. Παραμένουμε αφοσιωμένοι στην επένδυση των προσπαθειών μας για την αντιμετώπιση παραβίασης online πνευματικών δικαιωμάτων, σε συνεργασία με τους κατόχους των πνευματικών δικαιωμάτων και την προστασία των συμφερόντων των χρηστών μας.

Δημοσίευση από την Katie Oyama, Senior Policy Counsel, Google

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Μόνο όσοι εισπράττουν ασφάλιστρα είναι υποχρεωμένοι να έχουν POS
Επιχειρείν

ΑΑΔΕ: Μαζικά e-mail σε επιχειρήσεις που δεν έχουν διασυνδεθεί με POS

by Insurancedaily editorial team
Mar 13, 2024
ΟΤΕ
Επιχειρείν

Όμιλος ΟΤΕ: Αύξηση 1,1% στα έσοδα Ομίλου το Δ’ τρίμηνο

by Insurancedaily editorial team
Feb 23, 2023
ΕΕΑ-Άδωνις Γεωργιάδης
Επιχειρείν

ΕΕΑ: Ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των σχολών οδηγών

by Insurancedaily editorial team
Feb 22, 2023
Γ. Χατζηθεοδοσίου
Επιχειρείν

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Δικαιώνονται οι θέσεις των μικρομεσαίων για την ανάγκη λήψης μέτρων

by Insurancedaily editorial team
Feb 16, 2023
man-working-tablet-with-stylus
Επιχειρείν

Το Ε.Ε.Α. διαθέτει στα μέλη του την ψηφιακή υπογραφή

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2022
Οι χώρες με ελκυστικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις: Η θέση της Ελλάδας
Επιχειρείν

Οι χώρες με ελκυστικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις: Η θέση της Ελλάδας

by Insurancedaily editorial team
Dec 7, 2022
ΕΕΑ
Επιχειρείν

Έρευνα Ε.Ε.Α.: Τι προβληματίζει επιχειρήσεις και καταναλωτές

by Insurancedaily editorial team
Dec 6, 2022
Νικόλαος Βουνισέας, Senior Partner και Αλκιβιάδης Σιαράβας Marketing, Communications and Corporate Citizenship Manager της KPMG στην Ελλάδα
Επιχειρείν

To 82% των Ελλήνων CEOs είναι αισιόδοξοι για την προοπτική ανάπτυξης της χώρας μας τα επόμενα 3 χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2022
CyberSurvey_GM-SMA-0458_asset-1_V1
Επιχειρείν

KPMG: Η ψηφιακή εμπιστοσύνη μεγαλώνει ενώ αυξάνονται οι προσδοκίες για κυβερνοασφάλεια & απόρρητο

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
banner-250-300-2024png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ