ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Η Επιστήμη των Social Media

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
03/02/2014 - Updated on 22/01/2016
in Marketing & Sales
A A
Η Επιστήμη των Social Media
Share on Facebook

1.17.14-300-resize-380x300Ζούμε στην εποχή των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης (social media). Η πλειοψηφία από εμάς τα χρησιμοποιούμε είτε σαν εργαλεία δουλειάς είτε σαν μέσο για να επικοινωνούμε με περισσότερους ανθρώπους. Ωστόσο, μια σωστή στρατηγική μάρκετινγκ μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι μια εύκολη διαδικασία. Είναι μια επιστήμη. Και το κλειδί για κάθε επιστημονικό εγχείρημα είναι τα αποτελέσματα που προκύπτουν από τις αναλύσεις των στατιστικών. Ευτυχώς, ο κορμός των κοινωνικών δικτύων είναι γεμάτος με εργαλεία και στατιστικά (analytics) που καταγράφουν τις προσπάθειες και τις στρατηγικές κινήσεις που κάνουμε. Για το λόγο αυτό σας παρουσιάζουμε πέντε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας στο μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων:

1. Google Analytics. Γνωρίζουμε ότι τα Google Analytics δεν είναι κάτι καινούργιο για εσάς που τρέχετε μια επιχείρηση. Όμως η σημασία αυτού του εργαλείου δεν μπορεί να αποκλειστεί. Με αυτό, μπορείτε να παρακολουθείτε από ποιες ιστοσελίδες οδηγούνται οι επισκέπτες της ηλεκτρονικής σας σελίδας, αλλά και ποιες σελίδες συγκριτικά χαίρουν προτίμησης των χρηστών τη στιγμή που σας επισκέπτονται. Για παράδειγμα, αν θέλετε να προωθήσετε ένα tweet στο Twitter, ενθαρρύνοντας τους χρήστες σας να ενημερωθούν για μια καινούργια προσφορά σας, μπορείτε να παρακολουθείτε το εάν ή όχι η εκστρατεία σας ήταν επιτυχής στο να προσελκύσει ενδιαφερόμενους στην ιστοσελίδα σας.

Διαβάστε Επίσης

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Dec 5, 2024 - Updated on Dec 6, 2024
11/9: Η μέρα που άλλαξε την παγκόσμια Ασφαλιστική Αγορά

11/9: Η μέρα που άλλαξε την παγκόσμια Ασφαλιστική Αγορά

Sep 11, 2019

2. Facebook Analytics. Το Facebook πρόσφατα παρουσίασε μια νέα ενότητα με την ονομασία “page insights” για τις σελίδες των επιχειρήσεων. Η ενότητα είναι χωρισμένη σε πέντε διαφορετικά τμήματα: likes, reach, visits, posts και people. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του Facebook Analytics είναι ότι μπορείτε να δείτε τι ώρα της ημέρας είναι το κοινό σας στο Facebook, πόσο τους ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις σας και από που προέρχονται τα Likes που σας κάνουν. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μετρήσεις ως αποδεικτικό στοιχείο ότι το κοινό σας έχει ενημερωθεί για το περιεχόμενό σας.

3. Facebook ad Analytics. Ακόμα κι αν δεν χρησιμοποιείτε συχνά διαφημιστικές εκστρατείες μέσω του Facebook, τα στατιστικά από τέτοιες ενέργειες μπορεί να σας φανούν πολύ χρήσιμα. Ανάλογα με το σκοπό της διαφήμισής σας (περισσότερα likes, reaches ή επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας), το Facebook μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδό σας.

4. LinkedIn Analytics. Όπως όλα τα υπόλοιπα analytics, έτσι και του LinkedIn καταγράφει την κινητικότητα στην σελίδα σας. Η μόνη διαφορά εδώ είναι ότι το LinkedIn προσφέρει στατιστικά που αφορούν τους οπαδούς σας. Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να παρακολουθείτε τις αλλαγές στις θέσεις εργασίας, στη βιομηχανία, τους ρόλους και τις υποχρεώσεις τίτλων εργασίας καθώς και το μέγεθος εταιρειών. Τι καλύτερο από το να γνωρίζετε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας;

5. Google Alerts. Ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας ή ακόμα και τη αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, όταν αυτή έχει παρουσία στο διαδίκτυο. Απλά ρυθμίζετε τις ειδοποιήσεις του Google Alert για τα ονόματα και τις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν και στη συνέχεια απλά περιμένετε τα αποτελέσματα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Τώρα είναι η ευκαιρία να αποκτήσετε επιστημονική γνώση σχετικά με το Στρατηγικό Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Το πρώτο βήμα είναι να εκμεταλλευθείτε ορισμένα από αυτά τα εργαλεία.

Tags: Νίκος Μωράκης
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Comments 1

  1. SEO άρθρα says:
    11 years ago

    Πολύ χρήσιμη η ανάλυση του άρθρου για τα analytics που μας δίνουν χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για την απόδοση της online παρουσίας μας. Σε αυτά να προσθέσω και τα Google Webmaster Tools τα οποία δίνουν και αυτά πολύτιμα στατιστικά στοιχεία και επιπλέον επιτρέπουν παρεμβάσεις στην ιστοσελίδα μας για να την βελτιστοποιήσουμε και να εμφανίζεται σε υψηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
sofosbannergif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ