ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Η Κυριαρχία των Ψευδαισθήσεων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/04/2014 - Updated on 28/12/2015
in Marketing & Sales
A A
Η Κυριαρχία των Ψευδαισθήσεων
Share on Facebook

miler-15Ένα άρθρο του Φίλιππου Μωράκη που έγραψε τον Ιούνιο του 2002 στο περιοδικό Επιστημονικό Marketing. 

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει σπαταλήσει δισεκατομμύρια για την εκπαίδευση, επιμόρφωση και κατάρτιση στελεχών, σε όλα τα κράτη που περιλαμβάνονται στα τρία Πακέτα Στήριξης, όπως και στην Ελλάδα, χωρίς να υπάρχει κανένα στοιχείο που να αποδεικνύει ότι οι πρωτοφανείς αυτές επενδύσεις υπήρξαν παραγωγικές.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Το θέμα μας σήμερα είναι “Η Κυριαρχία των Ψευδαισθήσεων”, η οποία καταδυναστεύει σχεδόν όλους τους ανθρώπους και οι δυσκολίες που συνεπάγεται η αποτελεσματική αντιμετώπισή της. Τα παραδείγματα είναι πολλά. Ας πάρουμε τα καλλυντικά. Δισεκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο πιστεύουν και χρησιμοποιούν διάφορες κρέμες για τη βελτίωση της εμφάνισής τους, χωρίς να υπάρχει ούτε μία Πανεπιστημιακή έρευνα που να τεκμηριώνει επιστημονικά τα επιχειρήματα των εταιρειών που τις παράγουν. Απλώς ισχύει η “Κυριαρχία της Ψευδαίσθησης” ότι τα καλλυντικά ενυδατώνουν το δέρμα και το διατηρούν φρέσκο και υγιές. Η επιστήμη του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης πέρασε το μήνυμα και άντε να πείσεις τον κόσμο για το αντίθετο. Η βιομηχανία των καλλυντικών βέβαια έχει έναν πολύ ισχυρό σύμμαχο: Την Ανάγκη που έχει η γυναίκα να καλλωπίζεται!

Δεύτερη ψευδαίσθηση που κυριαρχεί σε πολύ κόσμο, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε πολλά μέρη του κόσμου, κυρίως τριτοκοσμικά, είναι οι.. Δεισιδαιμονίες.

Πιστεύουν στα φαντάσματα, στην ύπαρξη του… Σατανά, στα μάγια, στα μέντιουμ, στις κατάρες, στην τύχη, στα λαχεία… Γνωρίζετε πόσα δισ. διακινούν τα λαχεία και τα κάθε είδους τυχερά παιχνίδια; Όλοι αυτοί οι άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορούν να κερδίσουν!

Και σε αυτή την περίπτωση, ισχυρός σύμμαχος αυτής της “Κυριαρχίας των Ψευδαισθήσεων” είναι η “Ανάγκη του Ανθρώπου να Ελπίζει”.

Μια μεγάλη τρίτη Ψευδαίσθηση που κυριαρχεί στους ανθρώπους, είναι ότι η παραγωγικότητα και η προσωπική επιτυχία των ανθρώπων είναι θέμα εκπαίδευσης. Πόσες φορές δεν ακούσαμε να λένε: Μα πώς είναι δυνατόν ολόκληρος επιστήμονας να φέρεται έτσι, να έχει τόσες αδυναμίες ή να κάνει τέτοιες γκάφες!… Η ψευδαίσθηση που κυριαρχεί στους περισσότερους ανθρώπους είναι ότι όταν είσαι γιατρός, δικηγόρος, μηχανικός ή στέλεχος, πρέπει να τα γνωρίζεις όλα, να είσαι άψογος και ευγενής και να έχεις όλες τις απαντήσεις, όποιο θέμα κι αν σου θέσουν. Μεγάλη Ψευδαίσθηση, γιατί δυστυχώς λίγοι έχουν συνειδητοποιήσει ότι η “Επίκτητη Γνώση” δεν έχει καμία σχέση με το “Έμφυτο Προφίλ” του “Χαρακτήρα” που κληρονομεί ο άνθρωπος από τους γονείς του.

Σε αυτό το σημείο θα αφιερώσουμε τον ορισμό που έχουμε δώσει στο θέμα στους Υπεύθυνους Πολιτικούς της χώρας μας, από τις αποφάσεις των οποίων εξαρτώνται εκατομμύρια ανθρώπων.

Eπιτυχημένο άτομο θεωρείται αυτό που ο “Συνδυασμός” των “Έμφυτων Γνωρισμάτων” που κληρονομεί από τους γονείς του, σε συνδυασμό με την “Επίκτητη Στάση και Συμπεριφορά που αποκτά από το Οικογενειακό του Περιβάλλον, μαζί με τις Ακαδημαϊκές ή Εμπειρικές Γνώσεις που αποκτά από το Σχολείο, ΚΑΛΥΠΤΕΙ – Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ – ΤΙΣ “ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ” του χώρου μέσα στον οποίο “ΔΡΑΣTΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ”.

Αυτό, όπως καταλαβαίνει ο αναγνώστης, είναι αρκετά δύσκολο, και σπάνιο. Αποδεικνύεται από τις ελάχιστες περιπτώσεις επιτυχίας ατόμων στην Πολιτική, στην επιχειρηματική δράση, στη Διοικητική, στη Στρατιωτική κ.ά. Tο θέμα μας επιβεβαιώνεται και με ένα άλλο ρητό που λέει: “Δώσε ένα κάρβουνο στον καλύτερο στιλβωτή πολύτιμων λίθων, και το καλύτερο που μπορεί να σου δώσει, είναι ένα καλογυαλισμένο κάρβουνο”!

Αυτό για την “Κυριαρχία των Ψευδαισθήσεων” των δισ. ευρώ που επενδύονται για Εκπαίδευση και Κατάρτιση, χωρίς πρώτα να προηγείται η προσεκτική ΕΠΙΛΟΓΗ των ατόμων στους οποίους επενδύουμε για Εκπαίδευση!

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nn-300x250-animated-banners-01gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ