ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ

Η. Τάγκης: Εξυπηρετώντας & τραπεζικές συναλλαγές δημιουργούμε εν δυνάμει νέους πελάτες

Εκτός των αμιγώς τραπεζικών συναλλαγών (καταθέσεις – αναλήψεις- δάνεια)


Συνεχίζουμε το ρεπορτάζ μας στην Ασφαλιστική Αγορά του νομού Ευβοίας, στο πλαίσιο της στήλης Ασφαλιστικό Οδοιπορικόπαρουσιάζοντας τις απόψεις των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών που δραστηριοποιούνται τοπικά. Στο πλαίσιο αυτό, επικοινωνήσαμε με τον Ηλία Τάγκη & τον γιο του Δημήτρη, από το γραφείο Insurance Banking Services, και τους ζητήσαμε να μας απαντήσουν σε μια σειρά από ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμα που ασκούν αλλά και την εικόνα της Ασφαλιστικής Αγοράς στην πόλη της Χαλκίδας.

Συνέντευξη Ηλίας Τάγκης 

Κύριε Τάγκη, πόσα χρόνια δραστηριοποιήστε στο χώρο; Ποια είναι η διαδρομή σας;

Τα ασφαλιστικά μας γραφεία έχουν έναρξη της δραστηριότητάς τους το 1989, με πρώτο σταθμό ως αφετηρία τους την INTERAMERICAN, ήτοι 27 συναπτά έτη. Στο διάστημα αυτό που ήμουν στο Agency και στην Interamerican ήταν για εμένα ένα μεγάλο σχολείο κυρίως στις πωλήσεις. Βλέποντας όμως στην πορεία τις απαιτήσεις της αγοράς και θέλοντας να έχω στην γκάμα των προϊόντων μου προγράμματα που θα μπορούσαν να ικανοποιούν όλες τις οικονομικές απαιτήσεις των πελατών, στράφηκα το 2004 και επίσημα στο πρακτορειακό δίκτυο. Έχοντας σαν βάση λίγες εταιρείες κατάφερα να δημιουργήσω το δικό μου δίκτυο με συνεργάτες σε διάφορα σημεία της ευρύτερης περιοχής εντός και εκτός της έδρας μας. Η έδρα των γραφείων μας ανέκαθεν είναι στη Χαλκίδα και τα τελευταία 15 έτη στην οδό Νεοφύτου 94.

Δημήτρη, ως νέος στο επάγγελμα τι ευκαιρίες εντοπίζετε και τι δυσκολίες; 

Όντας νέος στο επάγγελμα, τα τελευταία δύο έτη σε πλήρη δραστηριότητα στον ασφαλιστικό χώρο, αλλά ζώντας το περιβάλλον από κοντά λόγω του πατέρα μου, έχω κατανοήσει εκ των έσω τα καλά αλλά και τα άσχημα του επαγγέλματος. Ένας σωστός επαγγελματίας έχοντας γνώσεις αλλά και αγάπη για αυτό που κάνει σίγουρα μπορεί να δημιουργήσει από μόνος του τις ευκαιρίες στην πώληση. Όμως η οικονομική κρίση που έχει περιέλθει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια δημιουργεί μία αναβλητικότητα αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων, αλλά με υπομονή και επιμονή τα αποτελέσματα στο τέλος έχουν θετικό πρόσημο.

Κ. Τάγκη, μιλήστε μας για την ιδέα σας να εξυπηρετείτε κόσμο για τις τραπεζικές του συναλλαγές μέσα από το γραφείο σας; 

Έχοντας συμβληθεί με την υπηρεσία i-bank Simple Pay Spot της Εθνικής Τράπεζας, δίνω τη δυνατότητα ο πελάτης να εξοφλεί στο γραφείο μου οποιαδήποτε τραπεζική συναλλαγή εκτός τις αμιγώς τραπεζικές (καταθέσεις – αναλήψεις- δάνεια). Με τη χρήση της υπηρεσίας αυτής όσοι επιθυμούν γρήγορα και εύκολα να εξυπηρετηθούν μέσω του γραφείου μου, δημιουργείται ένας καινούργιος δίαυλος εξεύρεσης νέων εν δυνάμει πελατών.

Διαβάστε επίσης: Στο νομό Μαγνησίας μόλις το 2,5% των κατοίκων είναι ασφαλισμένο με συμβόλαια Υγείας

Ποιους κλάδους δουλεύετε πέρα από το αυτοκίνητο; Πόσους συνεργάτες έχετε; Έχετε παραγωγή και εκτός Νομού;  

Ο κλάδος υγείας και γενικών, εκτός φυσικά του αυτοκινήτου, είναι στα προϊόντα που επιλέγουμε συνειδητά να προωθούμε, καλύπτοντας έτσι όλους τους πελάτες που έχουμε αφενός στο αυτοκίνητο αλλά και σε άλλους κλάδους που έχουν ανάγκη. Επενδυτικά, συνταξιοδοτικά είναι προϊόντα που έχουν αρχίσει μετά από μία κάμψη των τελευταίων ετών να έχουν και πάλι απήχηση. Έχουμε πολλούς συνεργάτες στην ευρύτερη περιοχή, αλλά και εκτός νομού, προσπαθώντας πάντα να υπάρχει σωστή ενημέρωση και υποστήριξη από το γραφείο μας.

Ποια είναι η άποψή σας για τους μαύρους κωδικούς; 

Μαύροι κωδικοί υπήρχαν ανέκαθεν και θα υπάρχουν. Σίγουρα όμως οι δύσκολοι καιροί που βιώνουμε όλοι μας ευνοούν την άνθηση τέτοιου τρόπου εργασίας από κάποιους κλεισμένους κωδικούς και όχι μόνο.

Παρατηρείτε ενέργειες συμπράξεων και συνεργασιών στη Χαλκίδα προκειμένου οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να ενώσουν παραγωγές και να μειώσουν κόστη; 

Είναι ένα σημείο των καιρών μας. Μέσα από την οικονομική δυσπραγία αλλά και την φορολογική λαίλαπα που μαστίζει τον κλάδο μας, ενέργειες σύμπραξης και συνεργασιών κρίνονται αναγκαίες και φυσικά προσδίδουν μία οικονομική ανάσα μειώνοντας τα κόστη λειτουργίας, προκειμένου να μπορεί ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να γίνει οικονομικά βιώσιμος. Πάντα όμως τέτοιου είδους συνέργειες κρύβουν και παγίδες που θα πρέπει όλοι  οι συνεργάτες από κοινού και ο καθένας ξεχωριστά να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν και να δώσουν λύσεις προκειμένου να υπάρχει συνέχεια.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

seven − 3 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Η. Τάγκης: Εξυπηρετώντας & τραπεζικές συναλλαγές δημιουργούμε εν δυνάμει νέους πελάτες! https://www.insurancedaily.gr/tagkis-exypiretontas-trapezikes-synallages-dimiourgoume-en-dynami-neous-pelates/