ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Τι θα πει Σύγχρονο Μάνατζμεντ

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
30/05/2014 - Updated on 08/04/2016
in Marketing & Sales
A A
Πώς να Επιβιώσετε στο Παιχνίδι των Συγχωνεύσεων
Share on Facebook

managementένα κείμενο της LIMRA

Mερικές από τις πιο σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να πάρουμε από άλλους (ή να δώσουμε σε άλλους) έχουν σχέση με το είδος της μεταξύ μας επικοινωνίας. Το είδος της Επικοινωνίας όμως σχετίζεται άμεσα με τη Συμπεριφορά μας και με τη Συμπεριφορά των άλλων. Αν η συμπεριφορά είναι ώριμη, από ενήλικο σε ενήλικο και επί του αντικειμένου, σχεδόν πάντα είναι εποικοδομητική. Αν είναι ανώριμη, γονεϊκή ή παιδική και προσωποποιείται, είναι σχεδόν πάντα αντιπαραγωγική. Βοηθώντας ο ένας τον άλλο μ’ αυτόν τον τρόπο αποκτούμε και οι δύο ευκαιρίες εκμάθησης και κυρίως συνειδητοποιούμε περισσότερο πώς ακριβώς λειτουργούμε και πώς βλέπει ο ένας τον άλλον. Για να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε τη χρήση τεχνικών για την Αμφίδρομη Εποικοδομητική Επικοινωνία είναι αναγκαίο να κατανοήσετε τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της Διαδικασίας. Οι ακόλουθες επτά οδηγίες θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε την παραγωγική μέθοδο Επικοινωνίας για να βελτιώσετε τις ικανότητές σας.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

1. Η εποικοδομητική κριτική πρέπει να επιδιώκεται από τον υφιστάμενο. Να τη θέλει ή να έχει συμφωνηθεί. Οι παρατηρήσεις που επιβάλλονται έχουν αρνητικά αποτελέσματα.

2. Η κριτική και τα σχόλια γίνονται προς όφελος του αποδέκτη και παραμένουν δικά του. Μπορεί να τα αποδεχθεί, να τα απορρίψει ή να τα χρησιμοποιήσει με όποιον τρόπο επιθυμεί. Ο αποδέκτης δεν έχει καμία υποχρέωση να αλλάξει κάτι.

3. Η κριτική και τα σχόλια είναι «αντίληψη αυτού που τα δίνει». Μπορεί να είναι σωστά ή λανθασμένα, αλλά πρέπει να βασίζονται περισσότερο σε στοιχεία παρά σε υποθέσεις. Τα στοιχεία απορρέουν από αυτά που βλέπουμε, ακούμε και παρατηρούμε, ενώ οι υποθέσεις βασίζονται σε προσωπικά συμπεράσματα και αντιλήψεις!

4. Το σχόλιο το οποίο συζητείται από κοινού από τις δύο πλευρές δίνει την ευκαιρία να ελεγχθούν σε βάθος διάφορες ιδέες και πληροφορίες και δίνει την ευκαιρία στον αποδέκτη να αποφασίσει πώς θα χρησιμοποιήσει και τα δεδομένα που προέκυψαν από ένα σχόλιο.

5. Η κριτική και τα σχόλια πρέπει να είναι χρήσιμα και να έχουν νόημα. Όταν είναι επιφανειακά, επιπόλαια, πολύ αρνητικά, οδηγούν σε άρνηση και σε απομάκρυνση. Ο «χρυσός» κανόνας είναι: «Αναγνώρισε πριν κάνεις κριτική».

6. Η κριτική και τα σχόλια πρέπει να χρησιμοποιούν λέξεις όπως «περισσότερο ή λιγότερο» και όχι απόλυτες, όπως «αυτό ή το άλλο». Οι λέξεις «περισσότερο» ή «λιγότερο» περιλαμβάνουν περιθώρια λάθους και συζήτησης. Για παράδειγμα, η πρόταση «νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα αν μιλούσες πιο αργά (ή πιο γρήγορα)» είναι προτιμότερη από το «δεν μίλησες καλά».

7. Οι παρατηρήσεις πρέπει να βασίζονται στον αριθμό των παρατηρήσεων που ο εκπαιδευόμενος μπορεί να κατανοήσει και να χρησιμοποιήσει. Δεν βασίζεται στον αριθμό των παρατηρήσεων που θέλετε να δώσετε. Όταν υπερφορτώνουμε έναν άνθρωπο με πολλές παρατηρήσεις, μπορεί να γίνουμε ενοχλητικοί. Δεν κάνουμε παρατηρήσεις για να ικανοποιήσουμε μια δική μας ανάγκη, αλλά για να βοηθήσουμε κάποιον άλλον.

Η Αμφίδρομη Επικοινωνία απαιτεί κουράγιο, ικανότητα, κατανόηση και σεβασμό για τον εαυτό μας και για τους άλλους. Για να κερδίσουμε και να μάθουμε από αυτή την εμπειρία πρέπει να είμαστε ανοιχτοί, να παραμένουμε ανοιχτοί και να μην αντιδρούμε με Θυμό για τις θέσεις ή για τις αντιρρήσεις των άλλων. Επίσης, θα πρέπει να σχολιάζουμε αυτόν που μας παρατηρεί ή να προσπαθούμε επίμονα να εξηγήσουμε τη λογική και τα επιχειρήματά μας.

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ