ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Πρόλαβε το… τρένο της ψηφιακής εποχής

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/04/2015 - Updated on 30/10/2015
in Marketing & Sales
A A
Πρόλαβε το… τρένο της ψηφιακής εποχής
Share on Facebook

Depositphotos_14877221_original-300x225

Αν νομίζεις πως μόνο η χρήση υπολογιστή αρκεί, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος!

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Η ψηφιακή εξέλιξη των τελευταίων ετών εισβάλλει στη ζωή μας με τέτοιο ρυθμό που ένα επίτευγμα (π.χ. μια νέα ανακάλυψη, μία τεχνολογική εξέλιξη, ένα νέο ψηφιακό προϊόν) που κάποτε χρειαζόταν χρόνια ολόκληρα για να γίνει απαραίτητο και απόλυτα χρήσιμο στην καθημερινότητά μας, σήμερα μπορεί να θέλει από λίγες ημέρες ως ελάχιστα λεπτά.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, ο μέσος ενήλικας στη Μ. Βρετανία περνάει περισσότερο χρόνο χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα δικτύωσης και επικοινωνίας απ’ ότι κοιμάται.  Και το φαινόμενο δεν είναι μόνο αγγλοσαξωνικό. Στην Κίνα οι χρήστες του διαδικτύου… ζουν έξι ημέρες την εβδομάδα στον πραγματικό κόσμο και μία στον ψηφιακό.

Η ψηφιακή επανάσταση άλλαξε τις τελευταίες δύο δεκαετίες δραματικά τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι επιχειρήσεις με τους ιδιώτες και οι εταιρείες οφείλουν να προσαρμοστούν στη νέα εποχή. Για παράδειγμα, μία εταιρεία, άσχετα με το πόσο μεγάλη ή αναγνωρισμένη είναι, κινδυνεύει να μείνει πίσω και να χάσει σε πωλήσεις και κέρδη, στην περίπτωση που αγνοήσει τις συνεχώς αυξανόμενες και εξελισσόμενες ανάγκες του «ψηφιακού καταναλωτή».

Αυτό ισχύει , βέβαια, για όλους τους επαγγελματίες.

Στην ψηφιακή εποχή, μία μικρή επιχείρηση ή ακόμη και ένας ελεύθερος επαγγελματίας έχει την ευκαιρία να αποκτήσει πρόσβαση σε μεγάλες αγορές και σε μία «ατελείωτη» δεξαμενή δυνητικών πελατών, μέσω διαδικτύου. Επίσης, καινοτόμες ιδέες μπορούν να γίνουν ευρύτερα γνωστές και οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν άμεσα για τη διάθεση ενός νέου προϊόντος.

Τα πράγματα είναι απλά: Ο επαγγελματίας που σνομπάρει τα social media και τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας μένει πίσω, ενώ αυτός που εκμεταλλεύεται τις απεριόριστες δυνατότητες των τεχνολογικών επιτευγμάτων, αποκτά συγκριτικό πλεονέκτημα και εξοικονομεί χρόνο και χρήμα.

Δεν χρειάζεται να έχεις την πιο καινοτόμο ιδέα στον κόσμο, ούτε να… μπλέξεις με αλγόριθμους και άλλα «ακαταλαβίστικα» της ψηφιακής εποχής για να εντυπωσιάσεις τους γύρω σου, καθώς κινδυνεύεις να χάσεις την ουσία.

Οι κανόνες για τη δημιουργία και διατήρηση μίας ωφέλιμης σχέσης με την τεχνολογία είναι απλοί:

Εύρεση εργασίας

Παλιότερα υπήρχαν οι αγγελίες στις εφημερίδες, ενώ η τεχνολογική εξέλιξη έφερε τους εξειδικευμένους ιστότοπους που λειτουργούν ως ψηφιακά γραφεία ευρέσεως εργασίας. Σήμερα, αυτό που κυριαρχεί είναι το LinkedIn. Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που δίνει τη δυνατότητα στα εκατοντάδες εκατομμύρια μέλη του να αναζητήσουν εργασία ανά την υφήλιο, να ενημερωθούν για σεμινάρια και εκπαιδευτικές εκδηλώσεις, να βελτιώσουν το επαγγελματικό τους προφίλ και πάνω απ’ όλα να δικτυωθούν με άλλους επαγγελματίες. Φτιάξε το δικό σου προφίλ και προσπάθησε να «πουλήσεις» τον εαυτό σου.

Προσωπική βελτίωση

Μέσω του διαδικτύου ο σύγχρονος επαγγελματίας ενημερώνεται διαρκώς για τις τάσεις που επικρατούν στον κλάδο του, όχι μόνο στην εγχώρια αλλά και στην παγκόσμια αγορά. Μη διστάζεις να συμμετέχεις σε διαδικτυακά σεμινάρια (webinars) και εγγράψου στα μεγαλύτερα διεθνή και εγχώρια portal του κλάδου σου για να λαμβάνεις καθημερινά newsletter. Έτσι θα μπορείς να βρίσκεσαι διαρκώς σε επαφή με την επικαιρότητα, παράγοντες που συμβάλλουν στην επαγγελματική σου εξέλιξη.

Πωλήσεις

Δημιούργησε τη δική σου ιστοσελίδα και ενημέρωσε τους ανθρώπους με τους οποίους σχετίζεσαι επαγγελματικά (πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, ασθενείς κ.λπ.). Παρουσίασε με τον καλύτερο τρόπο τη δουλειά σου και ενημέρωνε σε κάθε ευκαιρία για οτιδήποτε καινούργιο έχεις να προσφέρεις. Ακόμη και στην περίπτωση που δεν είσαι ευρέως γνωστός, φρόντισε να βελτιώσεις την ιστοσελίδα σου για να ανέβεις στις επιλογές των μηχανών αναζήτησης. Όσο πιο ψηλά εμφανίζεται στις αναζητήσεις των καταναλωτών, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να πραγματοποιήσεις μία πώληση.

Οργάνωση

Όσο και αν προχωράει η τεχνολογία, κάποιες αρχές παραμένουν σταθερές. Όπως το ότι ο χρόνος είναι χρήμα. Οργάνωσε τη δουλειά σου μέσω διαδικτύου, χρησιμοποιώντας κάποια από τις πολλές εφαρμογές του είδους. Από το Evernote και το Dropbox, μέχρι τις εφαρμογές που εκμεταλλεύονται τους καρπούς του «cloud computing», μπορείς να αποθηκεύσεις, να διαχειριστείς και να επεξεργαστείς δεδομένα ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά και μάλιστα όχι μόνο στο γραφείο αλλά όπου και αν βρίσκεσαι.

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ