ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Οι 5 κορυφαίες συμβουλές πωλήσεων της Vicki Gunvalson

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
15/06/2015 - Updated on 06/07/2015
in Marketing & Sales
A A
Οι 5 κορυφαίες συμβουλές πωλήσεων της Vicki Gunvalson
Share on Facebook

VickiΗ Vicki Gunvalson είναι διάσημη στις Ηνωμένες Πολιτείες αφενός για το reality στο οποίο συμμετέχει και αφετέρου για την εντυπωσιακή πορεία που έχει διαγράψει στον ασφαλιστικό κλάδο. 

Παρά τα πολύ σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπισε, η Vicky βρήκε το κουράγιο και την ενέργεια να πετύχει στον επαγγελματικό στίβο. Στα 29 της χρόνια έπρεπε να μεγαλώσει μόνη της το παιδί της. Χωρίς να κατέχει κάποιο πανεπιστημιακό τίτλο, αλλά με τεράστια αποθέματα αποφασιστικότητας και πάθους για δουλειά, κατάφερε να χτίσει μία μικρή αυτοκρατορία: την Coto Insurance & Financial Services Inc., μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες πρακτορείας ασφαλίσεων και παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών στις ΗΠΑ.

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025

Η Vicky έμαθε τη σημασία της ασφάλισης όταν ο πατέρας της διαγνώστηκε με τη νόσο Αλτσχάιμερ στην ηλικία των 59 ετών και έπρεπε να καλύψει την φροντίδα του. Τότε συνειδητοποίησε ότι θα μπορούσε να βοηθήσει και άλλους παρέχοντας ασφαλιστική κάλυψη, κάτι που η ίδια χρειάστηκε τόσο πολύ.

Σήμερα, η Vicky Gunvalson κατέχει πολλούς σημαντικούς επαγγελματικούς τίτλους και περιβάλλεται από ανθρώπους θετικούς, γεμάτους ενέργεια τους οποίους εμπιστεύεται, ενώ θέλει να συμπεριφερθεί σε όλους τους πελάτες της όπως και τον πατέρα της: με αφοσίωση και ενέργεια. Η απόλυτα επιτυχημένη στο χώρο των ασφαλειών Vicky δίνει τις δικές της συμβουλές πωλήσεων:

1.Να είστε δραστήριοι στα social media

socialmedia2Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ σημαντικά γιατί ακόμη και οι Baby Boomers (η πρώτη μεταπολεμική γενιά) απευθύνονται στο διαδίκτυο για ενημέρωση και πληροφόρηση. Επομένως, πρέπει να έχετε ισχυρή παρουσία σε μέσα όπως το Facebook και το LinkedIn. Έχω ενημερωθεί σε αυτά για πολλούς πελάτες που έχουν χάσει τη δουλειά τους ή θέλουν να ανανεώσουν το συνταξιοδοτικό τους. Πρέπει, λοιπόν, να έχουμε ισχυρή παρουσία στο LinkedIn και να χτίζουμε νέο πελατολόγιο.

2.Στοχεύστε σε συγκεκριμένες αγορές

womenΔιοργανώνω γυναικείες συνεδρίες κάθε δεύτερο μήνα. Η προσέλευση είναι πάντα μεγάλη γιατί στις γυναίκες αρέσει να συναναστρέφονται με άλλες γυναίκες. Μας αρέσει να ξέρουμε ότι δεν είμαστε μόνες αν δεν είμαστε παντρεμένες. Έτσι, απευθύνομαι σε ελεύθερες, χήρες ή διαζευγμένες και όλα είναι καλά. Μεταξύ τους υπάρχουν συνέργειες. Μπορεί να έχουν τη δική τους δουλειά, ή μπορεί να είναι υπάλληλοι και να περιμένουν κάποια σύνταξη. Αυτός είναι ένας πολύ ωραίος, εύκολος τρόπος να μπει κανείς στην αγορά των γυναικών.

3.Διατηρήστε τη ροή υποψήφιων πελατών

insurance14Πάντα πρέπει να υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι πελάτες για να κινείται η δουλειά. Έχουμε πολλά διαχειριστικά έξοδα – 12 εργαζόμενους, φόρους και εισφορές. Αυτό δημιουργεί πίεση. Όμως μπορώ να το διαχειριστώ. Πρέπει να κάνεις πάντα το σωστό για τον πελάτη. Παίρνω συστάσεις και αυτό βοηθάει. Όμως, αλήθεια, είμαι πολύ συνεπής στα σεμινάριά μου. Κάθε μήνα που περνάει διοργανώνω 2 με 4 σεμινάρια. Αυτή είναι η βασική μου δραστηριότητα. Από κει και πέρα, υπάρχουν παρακλάδια: το LinkedIn, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι συστάσεις.

4.Διοργανώστε εκδηλώσεις για τους πελάτες σας

yachtΕμείς το κάνουμε δύο φορές το χρόνο. Μία από αυτές είναι κρουαζιέρα. Παίρνω όλους τους πελάτες μου σε ένα γιωτ ανοιχτά του Newport Beach. Δεν κάνω τίποτα περισσότερο από το να τους ευχαριστώ και να τους ενημερώνω για το του πηγαίνει η οικονομία. Πέρα από αυτό, χορεύουμε και τρώμε καλά. Ανυπομονούν κάθε φορά. Πέρσι στις διακοπές διοργανώσαμε ένα πάρτι με ένα φορτηγό που ήταν καταστροφέας χαρτιών. Στρώσαμε ένα κόκκινο χαλί με ένα μικρό Αη Βασίλη και τα ξωτικά έβγαζαν έγγραφα τα οποία κατέστρεφαν. Είχαμε υπέροχη μουσική και καλό φαγητό. Ήταν σαν μία ανοιχτή εκδήλωση– πραγματικά υπέροχα.

5.Να επιμένετε

goalsΣτους νέους διαμεσολαβητές θα έλεγα, ότι αν αυτό είναι το πραγματικό σας πάθος, θα περάσετε δύσκολες στιγμές. Δεν πρόκειται για μία εύκολη καριέρα. Αν ήταν εύκολη, όλοι αυτό θα έκαναν. Πρέπει να έχεις μία πολύ δυνατή ομάδα πίσω σου. Και πιστεύω πολύ στην καθοδήγηση. Επομένως βρείτε κάποιον επιτυχημένο στην περιοχή σας και κολλήστε μαζί του. Μάθετε πράγματα από αυτόν. Εγώ δεν το είχα αυτό. Τα έκανα όλα μόνη μου. Ήξερα την παραγωγή που έπρεπε να κάνω κάθε μήνα για να πληρώσω τους λογαριασμούς μου και ποτέ δεν σταμάτησε μέχρι να πετύχω τους στόχους μου. Έτσι, στον πίνακα στο γραφείο μου έχω ένα χαρτί με στόχους τους οποίους πιάνω κάθε μήνα. Με αυτόν τον τρόπο ποτέ δεν μένω πίσω.

new-cover-insurancegif

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ