ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home asfalistikomarketing Harvard Business Review

Πώς να δώσετε κίνητρα στην ομάδα σας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/09/2015 - Updated on 18/11/2015
in Harvard Business Review, Management
A A
Strategy in business
Share on Facebook

Strategy in business

Του Amy Gallo*

Διαβάστε Επίσης

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

May 20, 2025

Ως μάνατζερ, η παρακίνηση των εργαζομένων είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που κάνετε για την εταιρεία σας. Ως γνωστόν, η αφοσίωση συνδέεται με τη σταθερή κερδοφορία, την ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση των εργαζομένων.

Ωστόσο, η δημιουργία πίστης και αφοσίωσης από τη μεριά των εργαζομένων μπορεί να είναι πρόκληση.

Από πού να αρχίσετε; Κατ’ αρχάς, θα πρέπει να γνωρίζετε με ποιους έχετε να κάνετε. Πρέπει να κατανοήσετε κατά πόσο είναι αφοσιωμένα τα μέλη της ομάδας σας.

Πολλές εταιρείες το κάνουν με μια ετήσια έρευνα αφοσίωσης, ζητώντας από τους υπαλλήλους να αναφέρουν τα δικά τους επίπεδα ικανοποίησης. Όμως, τα αποτελέσματα δεν δίνουν αντικειμενικές απαντήσεις σχετικά με το πόσο αφοσιωμένοι είναι στην πραγματικότητα οι εργαζόμενοί σας.

Αντ’ αυτού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε people analytics για να καταλάβετε τι παρακινεί τους υπαλλήλους σας. Στη συνέχεια, σκεφτείτε σε ποιους θα απευθυνθείτε.

Παράγοντες, όπως η ηλικία και οι αποδόσεις στη δουλειά, είναι καθοριστικοί για τη διαφορετική αντιμετώπιση του κάθε υπαλλήλου. Επίσης, μερικοί άνθρωποι μπορεί να είναι πιο δύσκολο να τους παρακινήσετε από άλλους. Για παράδειγμα οι δημόσιοι υπάλληλοι ή τα μεσαία στελέχη ή άνθρωποι που έχουν πολλές άλλες ευκαιρίες στη διάθεσή τους, όπως οι αναλυτές δεδομένων. Μπορείτε ακόμη να σκεφτείτε την πρόκληση του να προσπαθείτε να παρακινήσετε κάποιον που δεν συμπαθείτε. Προσαρμόστε την προσέγγισή σας για να καλύψετε τις ανάγκες κάθε μέλους της ομάδας.

Τα κίνητρα πρέπει να είναι κομμένα και ραμμένα στις ανάγκες του κάθε υπαλλήλου σας. Εδώ είναι μερικά πράγματα που έχουν αποδειχθεί ότι παρακινούν τους ανθρώπους:

  • Η ελευθερία να επιλέξουν πότε, πού και πώς να λειτουργούν.
  • Η δυνατότητα να αποδίδουν στο μέγιστο των ικανοτήτων τους, ακόμη και πέρα από τις προσδοκίες τους.
  • Το αίσθημα πως επικοινωνούν με τους άλλους.
  • Το αίσθημα πως επικοινωνούν με τους άλλους.
  • Ένας καλά σχεδιασμένος χώρος εργασίας.

Φιλόδοξοι, αλλά εφικτοί, στόχοι. Δοκιμάστε αυτήν τη χρήσιμη τεχνική: μια σειρά από στόχους («η πρόσκτηση γύρω στους τέσσερις με έξι νέους πελάτες») μπορεί να είναι μεγαλύτερο κίνητρο από ό,τι ο ένας απόλυτος στόχος («πρόσκτηση πέντε νέων πελατών»).

Και εδώ είναι μερικά κίνητρα που έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα και αποθαρρύνουν τους ανθρώπους:

  • Το να πρέπει να προσποιηθούν πως είναι κάποιοι που δεν είναι.
  • Το να δουλεύουν για έναν μάνατζερ που θέλει να ελέγχει τα πάντα.

Δυστυχώς, οι διευθυντές που είναι πραγματικά καλοί στην παρακίνηση είναι λίγοι. Το σωστό μάνατζμεντ δεν είναι κάτι που μπορείς να μάθεις σε μια νύχτα. Αντίθετα, η έρευνα δείχνει ότι οι πιο αποτελεσματικοί  ηγέτες είχαν από νωρίς στην καριέρα τους εμπειρίες που τους στιγμάτισαν και έχουν βαθιά ριζωμένες πεποιθήσεις σχετικά με το τι σημαίνει να είσαι ηγέτης. Δεν μπορείτε να πάτε πίσω και να αλλάξετε το παρελθόν σας, αλλά μπορείτε να επικεντρωθείτε στο να κάνετε κάποια πολύ βασικά πράγματα που κάνουν τη μεγάλη διαφορά, όπως το να ακούτε, να δείχνετε σεβασμό, και να θυμάστε ότι η ευτυχία έχει μεγάλη σημασία, ακόμα και στη δουλειά.

*Ο Amy Gallo είναι συντάκτης στο Harvard Business Review.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο
Στελέχωση

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2024
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Στελέχωση

Νέος Τεχνικός Διευθυντής στην Ευρώπη Ασφαλιστική ο Α. Κώτσαλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 14, 2024
portrait-business-woman-working-laptop
Management

Ήπιες δεξιότητες έναντι τεχνικών ικανοτήτων στο σύγχρονο μάνατζμεντ

by Insurancedaily editorial team
Mar 5, 2024
Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας
Ηγεσία

Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας

by Insurancedaily editorial team
Jan 2, 2024
Upstairs DIgital Marketing Agency
marketing

Upstairs Digital Marketing Agency: Google Partner με πρωτοπόρες λύσεις Google Ads και Digital Marketing

by Insurancedaily.gr contributor
Apr 10, 2023 - Updated on Jul 21, 2023
Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις
Management

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 27, 2022 - Updated on Jan 11, 2024
Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;
Προσωπική Βελτίωση

Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 14, 2022
Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  
Harvard Business Review

Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  

by Insurancedaily editorial team
Feb 9, 2022
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Feb 4, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ