ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home asfalistikomarketing Harvard Business Review

Φτιάξε το τέλειο βιογραφικό

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/10/2015 - Updated on 18/11/2015
in Harvard Business Review, Προσωπική Βελτίωση
A A
Portrait of pretty young woman working in her office.
Share on Facebook

Portrait of pretty young woman working in her office.

Υπάρχουν πάρα πολλές αντικρουόμενες απόψεις για το πώς πρέπει να γραφτεί ένα βιογραφικό. Θα πρέπει να περιοριστεί σε μία σελίδα; Βάζεις περίληψη στην αρχή; Συμπεριλαμβάνεις προσωπικά ενδιαφέροντα και εθελοντικές ανησυχίες; Το βιογραφικό αποτελεί την ευκαιρία σου να κάνεις καλή εντύπωση, επομένως πρέπει να το κάνεις σωστά.

Διαβάστε Επίσης

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

Jun 12, 2025

«Δεν υπάρχει γρήγορος ή εύκολος τρόπος για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού βιογραφικού», υποστηρίζει η Jane Heifetz, που είναι ειδικός στα βιογραφικά σημειώματα και ιδρυτής της Right Resumes. Μη νομίζετε ότι μπορείτε να το φτιάξετε μέσα σε μια ώρα. «Πρέπει να σκεφτείς πολύ προσεχτικά τι λες και πώς το λες, ώστε να σκεφτεί ο υπεύθυνος προσλήψεων, “αυτό το άτομο μπορεί να κάνει αυτό που χρειάζομαι”», σημειώνει. Εν τέλει, είναι κάτι παραπάνω από ένα βιογραφικό, «είναι ένα είδος marketing», λέει ο John Lees, αναλυτής καριέρας στη Μ. Βρετανία και συγγραφέας του «Knockout CV». Η Heifetz συμφωνεί: «ο διευθυντής προσλήψεων είναι ο αγοραστής, εσύ είσαι το προϊόν και πρέπει να του δώσεις έναν λόγο για να σε αγοράσει».

Ακολουθούν προτάσεις για το πώς θα γράψετε ένα βιογραφικό που θα τραβήξει την προσοχή:

• Ξεκινήστε δυνατά: οι πρώτες 15-20 λέξεις του βιογραφικού είναι πολύ σημαντικές «γιατί για τόσο περίπου ασχολείται ένας υπεύθυνος προσλήψεων», τονίζει ο Lee. Ξεκινήστε με μία σύντομη περίληψη του πεδίου εξειδίκευσής σας. Θα έχετε την ευκαιρία να αναλύσετε σχετικά με την εμπειρία σας αργότερα, τόσο στο βιογραφικό, όσο και στη συνοδευτική επιστολή. Προς το παρόν, περιοριστείτε στα λίγα.

• Ακολουθήστε τη σωστή σειρά: αν αλλάζετε κλάδους, μη βάζετε εργασιακή εμπειρία που ο υπεύθυνος προσλήψεων ενδεχομένως να θεωρήσει άσχετη. Ο Heifetz συστήνει να βάλετε ένα τμήμα με επιτεύγματα και ικανότητες ακριβώς μετά την εισαγωγή που θα γεφυρώνει την εμπειρία με τις απαιτήσεις της θέσης εργασίας. «Αυτά θα είναι τα βασικά σημεία που θέλετε να περάσετε, οι σημαντικές ιστορίες που θέλετε να πείτε», συμπληρώνει. «Κάνει τον αναγνώστη να λέει “ουάου, θέλω να γνωρίσω αυτό το άτομο”. Όχι για αυτό που είναι αλλά για αυτά που έχει κάνει.» 

• Να είστε επιλεκτικοί: Είναι πειρασμός να αναφέρετε κάθε θέση, επίτευγμα, εθελοντική εργασία, ικανότητα και τίτλο σπουδών στη ζωή σας. Όμως μην το κάνετε. «Το βιογραφικό είναι ένα πολύ επιλε­κτικό σετ περιεχομένων. Δεν πρέπει να τα περιλαμ­βάνει όλα. Αν κάτι δεν συμβάλλει στο να πείσει τον διευθυντή προσλήψεων να σας μιλήσει, τότε βγάλτε το», λέει ο Heifetz. Αυτό αφορά και την εθελοντική εργασία. Να την συμπεριλάβετε μόνο ως μέρος της εμπειρίας σας – μαζί με τις μισθωτές σας υπηρεσίες – αν είναι σχετική.

• Αναφερθείτε σε επιτεύγματα, όχι σε αρμοδιότη­τες. «Ο κανόνας μου είναι ότι το 95% όσων αναφέρεις θα πρέπει να θεωρούνται επιτεύγματα», προτείνει η Heifetz. Το «διηύθυνα μία ομάδα δέκα ατόμων» δεν λέει τίποτα. Θα πρέπει να το πάτε λίγο πιο βαθιά. Κέρδισε κάποιος από την ομάδα σου προ­αγωγή; Ξεπέρασαν τους στόχους;

• Να είναι εύκολα αναγνώσιμο: μην παίζετε με τα περιθώρια. Ο Lees εκτιμά ότι ο καιρός των βιογραφικών μίας σελίδας έχει περάσει. «Κάποτε συνήθιζαν να χρησιμοποιούν μικρού μεγέθους γραμμα­τοσειρά και να στριμώχνουν τις πληροφορίες για να χωρέσουν.» Σήμερα, δύο ή και τρεις σελίδες είναι καλά, αλλά αυτό είναι το όριο: «οτιδήποτε πάνω από τις τρεις σελίδες δείχνει ότι δεν ξέρετε να γράφετε».

• Ζητήστε βοήθεια: Μπορεί να είναι δύσκολο να είστε αντικειμενικοί για την εμπειρία σας και τα επιτεύγματά σας. Σκεφτείτε να συνεργαστείτε με έναν επαγγελματία, έναν μέντορα, ή κάποιο φίλο που θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε ερωτήσεις όπως «είμαι αρκετά καλός για τη θέση;» και να εστιάσετε στο «είμαι ο κατάλληλος για τη θέση;». Το λιγότερο που πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξει κάποιος άλλος το βιογραφικό σας για τη λογική του, τη γραμματική, το συλλαβισμό και τη στίξη.

• Προσαρμόστε το προφίλ σας στο LinkedIn: Το προφίλ σας στο LinkedIn είναι τόσο σημαντικό όσο και το βιογραφικό σας. Δεν έχετε; Δημιουρ­γήστε ένα άμεσα. Μην αντιγράψετε όμως από το βιογραφικό σας, εκτιμά η Lees: «Σε κάνει να φαίνε­σαι ότι βαριέσαι». Όμως, διασφάλισε ότι παρουσι­άζεις τον εαυτό σου με τον ίδιο τρόπο.

*Η Amy Gallo είναι συνεργάτης συντάκτης του Harvard Business Review.

np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο
Στελέχωση

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2024
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Στελέχωση

Νέος Τεχνικός Διευθυντής στην Ευρώπη Ασφαλιστική ο Α. Κώτσαλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 14, 2024
portrait-business-woman-working-laptop
Management

Ήπιες δεξιότητες έναντι τεχνικών ικανοτήτων στο σύγχρονο μάνατζμεντ

by Insurancedaily editorial team
Mar 5, 2024
Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας
Ηγεσία

Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας

by Insurancedaily editorial team
Jan 2, 2024
Upstairs DIgital Marketing Agency
marketing

Upstairs Digital Marketing Agency: Google Partner με πρωτοπόρες λύσεις Google Ads και Digital Marketing

by Insurancedaily.gr contributor
Apr 10, 2023 - Updated on Jul 21, 2023
Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις
Management

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 27, 2022 - Updated on Jan 11, 2024
Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;
Προσωπική Βελτίωση

Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 14, 2022
Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  
Harvard Business Review

Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  

by Insurancedaily editorial team
Feb 9, 2022
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Feb 4, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ