ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Μελέτες

Eurolife FFH & HOPEgenesis: «Παρατηρητήριο για την Υπογεννητικότητα»

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
01/02/2022
in Μελέτες
A A
Eurolife FFH & HOPEgenesis: «Παρατηρητήριο για την Υπογεννητικότητα»
Share on Facebook

Σε μια νέα έρευνα σχετικά με το φαινόμενο της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα προχωρά η Eurolife FFH, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την HOPEgenesis. Στόχος της έρευνας αυτής είναι να εντοπίσει και να καταγράψει τάσεις και συμπεριφορές της ελληνικής οικογένειας, ως προς το ενδεχόμενο απόκτησης ενός ή περισσότερων παιδιών, αναλύοντας ταυτόχρονα το πρόβλημα σε πολλαπλά επίπεδα.

Η μεθοδολογία της έρευνας θα στηριχθεί στην παρατήρηση ποσοτικών και ποιοτικών δεικτών, μέσα από τη διενέργεια προσωπικών συνεντεύξεων, focus group και τηλεφωνικών συνεντεύξεων με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Ο σκοπός της ποιοτικής μεθοδολογίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις και τις στάσεις διαφορετικών κοινών που συνδέονται άμεσα με το προς έρευνα θέμα, ενώ της ποσοτικής καταγραφής είναι να συλλέξει δεδομένα για την πληρέστερη κατανόηση του φαινομένου της υπογεννητικότητας.

Διαβάστε Επίσης

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

Jul 4, 2025
Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force

Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force

Jun 16, 2025

Το «Παρατηρητήριο για την Υπογεννητικότητα», μια έρευνα που θα επαναλαμβάνεται σε ετήσια βάση, θα καταγράφει τις αποφάσεις που διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην επιλογή ενός ανθρώπου ή ζευγαριού στο να φέρει στον κόσμο ένα ή περισσότερα παιδιά, τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση αυτή, την αντίληψή τους για τις κρατικές παροχές σε νέες μητέρες, τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζεται η επαγγελματική εξέλιξη μετά την απόκτηση παιδιού και τις συνθήκες που οι ίδιοι θεωρούν βασικές ώστε να πάρουν πιο εύκολα την απόφαση να γίνουν γονείς.

Η έρευνα για το 2022, με επιστημονικό υπεύθυνο τον Κωστή Ήντουνα, Καθηγητή Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, βρίσκεται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί σύντομα, ενώ τα αποτελέσματά της αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στο 2ο τρίμηνο του 2022. Στο «Παρατηρητήριο για την Υπογεννητικότητα» θα συμμετάσχουν άτομα ηλικίας 35-45 ετών, με ή χωρίς παιδί, κάτοικοι μεγάλων αστικών κέντρων, αλλά και απομακρυσμένων περιοχών, με στόχο να μελετηθούν και να καταγραφούν διαφορετικές ανάγκες και συμπεριφορές από ολόκληρη τη χώρα. Παράλληλα, στην έρευνα θα συμμετάσχουν και γιατροί, δήμαρχοι, ψυχολόγοι, υπεύθυνοι μονάδων φροντίδας και ωφελούμενοι από προγράμματα σχετικά με την υπογεννητικότητα.

Η Eurolife FFH συνεργάζεται από το 2019 με την HOPEgenesis για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας και την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας. Στο πλαίσιο αυτό, τον Μάιο του 2021 ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας τους μέχρι το 2023 και υιοθέτησε συνολικά δέκα απομακρυσμένες περιοχές της χώρας: Πάτμος, Άγραφα, Καστελλόριζο, Λειψοί, Άνω Κουφονήσι, Τήλος, Ανάφη, Νίσυρος, Χάλκη και Κάσος. Μέχρι στιγμής, από την έναρξη του προγράμματος, έχουν γεννηθεί 72 παιδιά και άλλα 25 αναμένονται μέσα στο επόμενο διάστημα. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δεσμευθεί να δημιουργήσει από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία από τις παραπάνω περιοχές. Ήδη έχουν παραδοθεί οι δύο πρώτοι σταθμοί, σε Πάτμο και Άγραφα, ενώ έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τους υπόλοιπους οκτώ.

Tags: Eurolife FFH
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Γυναικείο επιχειρείν: Για 2 στις 3 τα προσωπικά δίκτυα είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας
Μελέτες

Γυναικείο επιχειρείν: Για 2 στις 3 τα προσωπικά δίκτυα είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
Allianz Global Insurance Report 2025:  Ισχυρή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στην Ελλάδα
Μελέτες

Allianz Global Insurance Report 2025:  Ισχυρή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 27, 2025
Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του
Μελέτες

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025
Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;
Μελέτες

Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2025
Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025
Μελέτες

Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025

by Insurancedaily editorial team
Mar 4, 2025
Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών
Μελέτες

Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    
Μελέτες

Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 23, 2025
13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα
Μελέτες

13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
oncology-center300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ