ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Ένας καλός φίλος μόνο δεν αρκεί σε μια δύσκολη στιγμή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
04/08/2017
in Marketing & Sales, Χρηστικά b2c
A A
friends
Share on Facebook

Με το φίλο μου το Νίκο, ήμασταν κολλητοί από το σχολείο. Πρώτα συμμαθητές, μετά συμφοιτητές, μετά νεαροί στην αγορά εργασίας, πάντα όμως φίλοι. Και πάντα ξεκλέβαμε ένα απόγευμα ή ένα βραδάκι μέσα στο σαββατοκύριακο, για να λέμε τα δικά μας. Μου γνώρισε την κοπέλα που αργότερα παντρεύτηκα, κι εγώ τον στεφάνωσα με το δικό του ταίρι ζωής. Μια γερή φιλία, έγινε συγγένεια.

Όταν ο Νίκος άνοιξε τη δική του βιοτεχνία κι εγώ έγινα ο ασφαλιστής του, μπορεί ποτέ να μην έλειψαν οι κάλτσες από το σπίτι μου, έλειψε όμως εκείνος από τη ζωή μου. Το ραντεβού «απαραιτήτως μια φορά την εβδομάδα», σιγά- σιγά έγινε «απαραιτήτως μια φορά το μήνα». Και αυτό, παραβιαζόταν. Όταν έκανε τη βιοτεχνία του ολόκληρο εργοστάσιο, συναντιόμασταν πια μια φορά το χρόνο –με αφορμή τις ανανεώσεις των συμβολαίων του- και αυτό όχι με βεβαιότητα. Μερικές φορές, άφηνα τα χαρτιά στη γραμματέα του. Μιλούσαμε στο τηλέφωνο, βέβαια, αλλά ως εκεί.

Διαβάστε Επίσης

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Jun 13, 2025

Έτσι, ξαφνιάστηκα όταν προ μηνός που τηλεφώνησε ένα πρωί πολύ νωρίς! Ήμουν σε επαγγελματικό ραντεβού και δεν είχα το τηλέφωνό μου μαζί, με αποτέλεσμα να βρω τέσσερις (!) αναπάντητες. Πρώτη μου σκέψη, «κάτι του συνέβη». Πριν καν κτυπήσει μια φορά το τηλέφωνό του, είχε απαντήσει στην κλήση μου: Τα ξημερώματα, ξέσπασε φωτιά στο εργοστάσιο!

Έφτασα το συντομότερο εκεί –αφού ειδοποίησα την Ασφαλιστική- και διαπίστωσα ότι οι ζημιές ήταν αρκετές. Λειτούργησε βέβαια η πυρασφάλεια του κτηρίου, αλλά φαίνεται ότι η φωτιά, που αποδείχθηκε ότι οφειλόταν σε βραχυκύκλωμα, ξέσπασε σε πολλά μέρη συγχρόνως ή εξαπλώθηκε γρήγορα.

Το σημαντικό είναι ότι ο νυχτοφύλακας δεν έπαθε τίποτα, κι οι ζημιές ήταν μόνο υλικές. Ο Νίκος είναι ένας από τους πελάτες, που ακούει και καταλαβαίνει το συμφέρον του. Αναπροσάρμοζε τακτικά τα συμβόλαιά του, όταν έβλεπε ότι μεταβάλλονται οι ανάγκες του, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Συνεπώς τώρα θα έπαιρνε την αποζημίωση που του ήταν απαραίτητη για να αποκαταστήσει τις ζημιές.

Ο πραγματογνώμονας του είπε ότι στην καλύτερη περίπτωση χρειάζονται δεκαπέντε μέρες για να ξαναλειτουργήσει το εργοστάσιο, και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι τα νέα μηχανήματα θα έλθουν στη θέση τους εγκαίρως. Τότε ο Νίκος με ρώτησε: «Από το συμβόλαιο απώλειας κερδών που έχω κάνει, πόσο θα αποζημιωθώ για τις ημέρες αυτές;»

Του απάντησα ότι εάν τελικά οι μέρες που θα μείνει εκτός λειτουργίας το εργοστάσιο είναι 15, θα αποζημιωθεί για τις 8 τελευταίες.

«Γιατί;» με ρώτησε καχύποπτα.

«Διότι, όπως σου είχα πει τότε, όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες αποζημιώνουν την απώλεια κερδών αφού πρώτα περάσουν λίγες ημέρες, από 5 έως 10, ανάλογα την εταιρεία. Αυτό γίνεται διότι έτσι ο επιχειρηματίας θα μειώσει στο ελάχιστο τον χρόνο που η επιχείρηση μένει εκτός λειτουργίας».

«Αυτό δεν το καταλαβαίνω» που αντέτεινε ο Νίκος. «Υπάρχει περίπτωση να μην θέλω να λειτουργήσει η δουλειά μου όσο γρηγορότερα γίνεται;»

Χαμογέλασα. «Εσύ αποκλείεται, ξέρω τι σκυλί είσαι σε αυτά. Αλλά υπάρχουν άλλοι, που αν τους αποζημιώναμε από την πρώτη μέρα, θα πήγαιναν αργά, πολύ αργά, θα έκαναν ένα μεγάλο διάλειμμα, γνωρίζοντας ότι κάθε μέρα αποζημιώνονται».

«Ναι, το θυμάμαι τώρα που το λες, ότι το είχαμε συζητήσει όταν πρωτοκάναμε το συμβόλαιο απώλειας κερδών. Μου είχες πει τότε ότι με αυτό θα πάρω ένα μέρος των χαμένων κερδών από τη μη λειτουργία του εργοστασίου, όχι όλα. Τότε δεν είχα καταλάβει καλά τι εννοούσες, αλλά τώρα το κατάλαβα και το βρίσκω λογικό».

Γι αυτό λέω πάντα στους πελάτες μου: Η κάλυψη από έναν κίνδυνο είναι μια πράξη πρόληψης, αλλά κι εμπιστοσύνης.

Παρεμπιπτόντως, την 11η μέρα, το εργοστάσιο του Νίκου ξαναλειτούργησε. Ως τότε, όμως είχαμε πιει έναν καφέ παρέα, κι ένα βράδυ είχαμε βγει μαζί, μετά συζύγων. Όπως παλιά…

Πηγή: ας μιλήσουμε

np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Νόημα και Διαδικασία: Σημεία “κλειδιά” στο management
Χρηστικά b2c

Νόημα και Διαδικασία: Σημεία “κλειδιά” στο management

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2024
business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ